TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Welke plaat is dit ?


Posted by Haze on Dec-26-2001 22:22:

Confused Welke plaat is dit ?

Weet iemand de titel van deze plaat ?
?

Unknown record


Bedankt Henkiehenk voor de upload !


Posted by John on Dec-26-2001 23:29:

ik zou je graag probere te helpen maar je ftp is uit (als die file tenminste op je eigen ftp staat )
zorry
mzzzls


Posted by The Groove on Dec-27-2001 00:42:

Lukt mij ook nie om het te downloaden

Helaas pindakaas!


Posted by raoel on Dec-27-2001 02:45:

En ook 's nachts om 3:45 lukt het mij niet


Posted by Blik on Dec-27-2001 11:32:

en ook om half-1 wil het nog steeds niet lukken


Posted by Flippe on Dec-27-2001 12:46:

en werkt nu nog niet


Posted by Haze on Dec-27-2001 13:03:

? bij mij werkt het inderdaad niet via een dowloadmanager.. maar zo moet het wel lukken (in een ftp proggie)

213.84.31.253
port: 2121
/d:/_vti_pvt/for/one/and/two/three/four/
unknown record.mp3


Posted by Blik on Dec-27-2001 13:25:

kun je hem niet in de unknown tracks attachen? volgens maakt het tegenwoordig niet meer uit hoe groot de bestanden zijn


Posted by The Groove on Dec-27-2001 14:57:

Ja anders moet ik nog moeite gaan doen, en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn


Posted by Henkie_henk on Dec-27-2001 15:21:

ik heb em wel kunne dle..(uber leet skills he)

k zet em zo op me chello..

is namelijk gaaaave track.. w0000t

L@terZzz y'all


Posted by Henkie_henk on Dec-27-2001 15:29:

Hij staat ur jonges...


Posted by Tall21 on Dec-28-2001 04:17:

Volgens mij is het een remix van Lords of Acid - Sit on your face


Tall21


Posted by Henkie_henk on Jan-01-2002 22:54:

wel heeeel gruwelijke re-make remix.. he

die jij zij tall.. dies dikke lelijk :P


Posted by Gekhous on Jan-01-2002 23:10:

Exclamation

inderdeed een hele vette mix... maar by wie??


Posted by LightForce on Jan-03-2002 15:57:

Wel dikke plaat dit, hoop dat iemand dit snel achter komt. Beetje french kiss style.

Zou een french kiss variantje kunnen wezen....

Maar ja wat het precies is, don't really know....

HELP HELP

Shit on your face (heel intellectueel zinnetje)


Posted by CaBaL on Jan-03-2002 18:38:

Dit is definitely 100 Fucking% Lords of Acid: I sit on acid

Maar de remix?? Ik dacht dat het de Insider is 'Inside' remix was, ma ik ben niet zeker!!

Hoped to be of any assistance

GREETZzz... DJ CaBaL


Posted by eXos on Jan-03-2002 18:46:

LOL, ik had net ff je thread gelezen in de Site Suggestion Area. Alk je hierwilt posten moet je dat gewoon doen. Als ze beginne te zeiken, zeik je het gewooon terug


Posted by CaBaL on Jan-03-2002 22:08:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
LOL, ik had net ff je thread gelezen in de Site Suggestion Area. Alk je hierwilt posten moet je dat gewoon doen. Als ze beginne te zeiken, zeik je het gewooon terug


Ja, ik moet toegeven, mijn thread was zielig, guilty by ignorance

En bedankt voor de steun

C U Around GREETZzz... Dj CaBaL



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.