TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- iPod
Pages (4): [1] 2 3 4 »
iPod
Weer een nieuw model van de traditionele iPod en 't ziet er mooi uit: groter scherm en veel dunner.
Foto van www.ipod.com

^ 30GB
Ooit ga ik me er toch ene aanschaffen zulle, misschien dat ik nog een jaartje wacht, maar de volgende generatie, daar zit er eentje voor mij tussen.
Of zijn er mensen die em afraden? Of andere aanraden?
ik heb een halfjaar geleden zo'n ipod mini van 4gb gekocht, en ben daar nog altijd content mee
Bij mij gaan al die dingen altijd zo snel kapot, vooral de oortjes 
Heb zelf een Ipod Shuffle van 1GB. Wel gemakkelijk omdat je dat overal kan meenemen. Gebruik die het meest als ik ga fitnessen of op reis ga. Heb er ook persoonlijke en bedrijfsdocumenten op staan dus ipv diskette/usb stick mee te nemen ergens zet ik alles daarop. Je voelt het ook haast niet zitten.
Ben nog niet voor de andere Ipod modellen omdat ik ze toch te groot vind om overal mee te nemen. Trouwens..als je naar muziek luistert ga je meestal toch niet 2 of 3+ uren aan een stuk luisteren.
Maar dees ziet er ook al zeer mooi uit..gewoon nog een paar 100gb'kes meer, nog ietske kleiner, dan koop ik misschien een nieuwe 
Btw de nieuwe Sony mp3speler vind ik wel zeer schoon, de NW-A3000:

Re: iPod
| quote: |
| Originally posted by Belgian Bonzai Weer een nieuw model van de traditionele iPod en 't ziet er mooi uit: groter scherm en veel dunner. Foto van www.ipod.com ![]() ^ 30GB Ooit ga ik me er toch ene aanschaffen zulle, misschien dat ik nog een jaartje wacht, maar de volgende generatie, daar zit er eentje voor mij tussen. Of zijn er mensen die em afraden? Of andere aanraden? |
Re: iPod
| Originally posted by Belgian Bonzai Ooit ga ik me er toch ene aanschaffen zulle, misschien dat ik nog een jaartje wacht, maar de volgende generatie, daar zit er eentje voor mij tussen. Of zijn er mensen die em afraden? Of andere aanraden? |
Ik heb ne shuffle van 58.5 Gb
overal hoort ge van die mensen die stoer doen over hun opslagruimte...I laugh @ you all wankers!
Iemand een idee hoeveel die ipods van 1gb kosten (of 3 of 4 gb)?
binnekort krijg ik m'n studiebeurs nl =p
ik heb mijne ipod mini (4gb) gekocht voor ongeveer 210 euro
ben er erg tevreden over; elke dag op de trein luister ik wel naar de wekelijkse asot-show
maar meer gb hoef ik echt nie, kmoet er nu al zolang over doen om alles te beluisteren
ben aant twijfelen om mij de nieuwe ipod video te kopen. Die van 60 giga dan wel. Het design is echt wel af. Kan er ook via via aan 350 euro aangeraken. De winkelprijs ligt toch een pak hoger. Ook het design van de ipod nano is echt wel vet maar die heeft net te weinig opslagcapaciteit imo.
hm �200 vind ik nog steeds te veel. Nuja, ik ben tevreden met mijne Creative MuVo 512MB (�80) voor dagelijks gebruik, maar voor op vakantie is dat toch wat te weinig =>
Ik vind die dingen echt verschrikkelijk duur... En ge kunt dan nog maar enkel mp3's beluisteren als ge wilt gebruik maken van uw hele opslagruimte, terwijl discman's toch cd kwaliteit garanderen.
Persoonlijk ben ik nog beter af zonder 
205� voor een iPod Nano 
Daarvoor hebt ge tegenwoordig ook al een externe hard disk met belachelijk veel opslagruimte...
| Originally posted by Lady_LizzY Daarvoor hebt ge tegenwoordig ook al een externe hard disk met belachelijk veel opslagruimte... |
ik heb mijn Creative Zen Touch 20gb nu al een jaar, en ik ben er nog altijd content van. Heb hem gekozen boven de Ipod omwille van de prijs(250 euro ipv 325) en de batterij afspeel duur die theoretisch het dubbele was(24u). Het kan zijn dat dat nu allemaal veranderd is bij de Ipod ... Maar voor de rest zie ik niet in waarom ik een Ipod zou moeten hebben ( om er bij te horen misschien
).
Ik zou nu zelf voor eentje van 5 tot 10 Gb gaan omdat er toch veel te veel op staat om te luisteren. Het is van de andere kant wel weer handig dat ik hem als harde schijf kan gebruiken omdat ik weinig opslagcapaciteit heb op mijn laptopje.
Moet ge echt OVERAL naar muziek kunnen luisteren? Ok, ieder zijn keuze, maar ik vind dat echt niet nodig.
| Originally posted by Icone Moet ge echt OVERAL naar muziek kunnen luisteren? Ok, ieder zijn keuze, maar ik vind dat echt niet nodig. |
| Originally posted by Icone Moet ge echt OVERAL naar muziek kunnen luisteren? Ok, ieder zijn keuze, maar ik vind dat echt niet nodig. |
| Originally posted by Buoyant Het zal wel niet op mij bedoeld zijn maar het is wel zeer aangenaam om wat muziek op te hebben als ge iedere dag 2 uur onderweg zijt naar t schooltje. |
| Originally posted by Toni_D2 inderdaad, het is een beetje asociaal |
Mja voor mij verzacht dat het lijden wel een beetje hoor als ik vroeg naar school moet, en tss de lessen eens een zalig plaatje opleggen kan wonderen doen.
En zeker niet altijd je favoriete nummers, genoeg te ontdekken ...
| Originally posted by Toni_D2 en jij zit dan 2 uur alleen? |
| Originally posted by Toni_D2 en jij zit dan 2 uur alleen? |
evolutie ja, je kan niet blijven wachten op de beste �.
Wss zullen ze idd steeds betere en kleinere maken en zullen de vorige modellen idd minder en minder kosten ma da wil nog niet zeggen dat je er niets meer kan mee doen. 'k bedoel maar dat als je nu ��n koopt je er binnen 5 jaar nog evenveel genot zal van hebben volgens mij. Met 50 � 60 GB zal je de eerst komende jaren niet klagen
En mp3 zal ook ni snel verdwijnen methinks.