TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- A Twisted Halloween

Posted by Fokused on Oct-21-2005 11:34:

A Twisted Halloween

Posted by Laszlo on Oct-21-2005 13:27:

Oj, Andy Moor...

M�nga som kommer att bli bl�ta i byxan d� de f�r syn p� detta. Jag personligen diggar en del av det han gjort - en uppfattning som jag inte tycks dela med stora delar av alla "undergound-nissar" h�r p� TA - d�remot har jag aldrig h�rt honom spela...

Posted by Fokused on Oct-21-2005 14:19:

Det kommer bli en galen fest och resa. Hoppas s� m�nga av er som m�jligt kan �ka med. Inte ofta man har Andy Moor p� bes�k i Sverige

Posted by anuga on Oct-22-2005 10:30:

Skulle det varit Adam White, hade jag bokat idag, men eftersom det �r samtidigt som (kanske) Nu NRG och ett annats Halloween Party i Landskrona, f�r man hoppa �ver detta.

Tyv�rr...

Posted by Kvicket on Oct-22-2005 12:03:

quote:
Originally posted by anuga
Skulle det varit Adam White, hade jag bokat idag, men eftersom det �r samtidigt som (kanske) Nu NRG och ett annats Halloween Party i Landskrona, f�r man hoppa �ver detta.

Tyv�rr...

Anuga framf�r allt s� �r det samma dag som Yves spelar i Link�ping och Rank1 lirar i G�vle...

Posted by anuga on Oct-23-2005 14:15:

quote:
Originally posted by Kvicket
Anuga framf�r allt s� �r det samma dag som Yves spelar i Link�ping och Rank1 lirar i G�vle...

Skit, �nnu mer man missar, Sverige har b�rjat bli bra p� att annordna fler och fler bra fester

Posted by Versace on Nov-04-2005 08:22:

vilka ska med?

Posted by St_Andrew on Nov-04-2005 13:13:

Wow va billigt det var! Hade jag bott i stockholm hade jag nog vart p�!

Posted by Versace on Nov-08-2005 11:09:

ANDY MOOR �r genius!