TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [27.28.29-10-2005] Amsterdam Dance Event

Posted by ZZandirt on Oct-24-2005 18:06:

[27.28.29-10-2005] Amsterdam Dance Event

waarom hier nog geen thread over is begrijp ik niet zo goed:
gemiddeld honderd dj's per dag, WAUW!!

ik ben benieuwd wie waar heengaat (vzv nog niet bekend hier) en of er aanraders tussen zitten. er zijn misschien mensen die een weekend een hotel boeken.. of lucky bastards die zelf in a'dam wonen..

Kortom: What to see during A.D.E ?? (lang over na moeten denken )

zelf ga ik vrijdag naar LEF in Escape.. en ik baal dat ik Marco V moet laten schieten, donderdag.

Posted by magrec on Oct-24-2005 20:05:

Ik doe komend weekend ff rustig aan> moet volgende week beginnen met afstuderen dus kan daar maar beter wel uitgerust beginnen

Posted by jp on Oct-24-2005 22:38:

Woendag: Release Dance Awards Escape
Vrijdag: LEF Escape
Zaterdag: Hard Bass (Utrecht Dance Event )

Posted by franzelare on Oct-25-2005 05:25:

ik ga zo nog ff klijken of er nog kaartjes zijn voor donderdag voor 2 many dj's

verder ben ik er dit jaar alleen op zaterdag bij armin

Posted by Sand Leaper on Oct-25-2005 09:32:

I'm coming over for this, but I'll be going to the events that noone else is going to (Electronation, Fuse-In, Kinetic, Gplus, Lovelands, Boem Tsjak etc.). So I hope you all have fun

Posted by Djeebie on Oct-25-2005 09:33:

Als het goed is ga ik donderdag naar 2 Many DJ's in Paradiso.

Posted by ZZandirt on Oct-25-2005 09:51:

quote:
Originally posted by Sand Leaper
I'm coming over for this, but I'll be going to the events that noone else is going to (Electronation, Fuse-In, Kinetic, Gplus, Lovelands, Boem Tsjak etc.). So I hope you all have fun

good to know some faceless norwegian is coming over... norsk know how to partyyy... (been there, done it... excellent!!!!)

hv fun!

Posted by HiGH_NrG on Oct-25-2005 15:17:

Ik wil verdomme donderdag naar club 11! Maar ze zijn uitverkocht... Te belachelijk! Nu hopen dat ze me nog op de gastenlijst kunnen zetten... Pffff

Posted by ahp2002 on Oct-25-2005 15:34:

donderdag overdag op de beurs zelf, savonds naar premiere dance opera (met muziek van Geert Huinink) Daarna naar de Mansion naar Marco V en ff socializen met mn Russische maatje Dmitri!!

Wellicht vrijdag nog ff LEF

voor de rest chillen

Posted by Sand Leaper on Oct-25-2005 17:49:

quote:
Originally posted by ZZandirt
good to know some faceless norwegian is coming over... norsk know how to partyyy... (been there, done it... excellent!!!!)

hv fun!

Gracias

Posted by franzelare on Oct-25-2005 18:14:

als iemand nog een kaartje over weet voor Radio soulwax in paradiso donderdag dan moet je ff schreeuwen want ik ga het morgen wel proberen maar volgens mij is het uitverkocht

Posted by SnuggLe on Oct-25-2005 19:04:

quote:
Originally posted by ZZandirt

hv fun!

Hij is zelfs al een keer met een paar van ons meegeweest naar AFWS. Wel een geschikte gast.

Posted by jp on Oct-25-2005 19:45:

Was ook gezellig met 'm op de Loveparade

Posted by Sand Leaper on Oct-25-2005 21:16:

Posted by Three 'O Three on Oct-27-2005 18:35:

Vanavond naar Adam Freeland en Evil 9 in het pakhuis. Nog meer attending TA units?

Posted by @win on Oct-27-2005 21:36:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Vanavond naar Adam Freeland en Evil 9 in het pakhuis. Nog meer attending TA units?

Helaas niet, maar Freeland is wel errruug vet! Laat even weten hoe het was

Posted by Three 'O Three on Oct-29-2005 17:20:

quote:
Originally posted by @win
Helaas niet, maar Freeland is wel errruug vet! Laat even weten hoe het was

Even een snelle reactie dan! Al met al een erg geslaagde avond geweest. Toen we aankwamen kregen we nog even de schrik; "SOLD OUT", maar na enig onderhandelen en het feit dat 2 van ons op de gastenlijst stonden, konden we toch naar binnen. Evil Nine zette de tent aardig op zijn kop. De sfeer was echt super en de ene na de andere tune kwam voorbij. Vervolgens nam Freeland het over, maar die viel echt tegen. Saaie breaks met weinig diepe basslijnen. Jammer. Vervolgens ging Freeland back2back met de Evil9 boys en toen kwam de sfeer weer goed terug.

Pluspunten:
- Goede sfeer
- Tunes!
- Goedkope drank en lekker bier (fles brand voor 1,90)
- Genoeg ruimte, alhoewel het sold out was

Minpunten
- Eventjes t� heet, maar snel opgelost
- Iets minder geluid

Hier nog een link voor 3 filmpjes (hoop dat ie nog werkt!): http://s57.yousendit.com/ d.aspx?id=2AAFDVBV0GWQA0768OTS79E7T1

Groovecollection.nl voor meer reports

Posted by franzelare on Oct-31-2005 19:26:

ik ben op donderdag in de panama bij 2 many dj's geweest
en op zaterdag ben ik op de ocean diva bij amin geweest

armin was oke, gelukkig wat minder druk als normaal
2 many dj's was vet goed alleen veeeel te druk

Posted by Human on Nov-02-2005 07:59:

Interessant, dan ben je de enige die 2 many dj`s in de Panama heeft gezien. In Paradiso waren ze erg goed, in Panama ook?