TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Rariteiten als je wat gebruikt heb!
Pages (2): [1] 2 »
Rariteiten als je wat gebruikt heb!
Ik ben wel eens benieuwd naar de verhalen van de mensen hier wat ze allemaal voor rare dingen hebben gedaan nadat ze bijvoorbeeld een pilletje hebben geplopt.
Hier mijn rariteiten:
- Zowat gestopt op de snelweg omdat ik dacht dat de brug open stond. Remy vraagt aan mij: "Waarom ga je stoppen midden op de weg??" Ik: "De brug staat open!"
- Op Massive 24 november had ik iets meer dan gebruikelijk genomen 
(4,5) En toen dacht ik terwijl ik aan het feesten was dat ik aan het chatten was. En ik was er ook helemaal mee bezig. Zal er wel zwaar lomp uit gezien hebben! Ook was ik helemaal 1 geworden met mijn waaier iedereen kreeg gratis van mij een beetje wind! (aardig he!) Het mooie hiervan is dat ik wel met 3 bloedmooie dames op de foto ben geweest. 1 van die dames probeerde ik te versieren, na een half uur vraag ik aan een jongen die ik dus niet kon en die er wel naast bleef staan of hij dat meisje kon. Hij bleek dus al geruime tijd haar vriend te zijn! :P Kwam ik dus achter na een half uur.
Ik heb die avond zowat geen muziek gehoord omdat ik alleen maar met andere dingen bezig was! 
Maar het toppunt van de avond was de rit naar huis!
Geloof het of niet maar ik zag dus werkelijk waar een Giraffe over de weg heen lopen! Hoe gek kun je het maken!
Nou dit waren mijn gekste dingen.
En nu ben ik wel benieuwd naar jullie maffe verhalen!!

ah dus jij was die lul die met mijn vriendin liep te sjansen 
hahahaha lollig zeg
ik heb nog nooit pillen geslikt en nu heb ik weer een reden bij om het niet te gebruiken. Een giraffe op de weg zien lopen

| quote: |
| Originally posted by slayon ah dus jij was die lul die met mijn vriendin liep te sjansen |
Ik had weleens dat ik dacht dat ik een wedstrijdje dansen aan t doen was ghehehe
k heb nog nooit gebruikt en zoals Bik zei: weer een reden om het niet te doen
was een keer toe nwas ik goed waus, ik kwam thuis, liep naar me kamer en daar lagen 3 naakte vrouwen op mn bed.. Ik weet alleen niet meer of dat egt of nep was..
Ennuhh.. op 4 elements zag ik iemand midden op de dansvloer in een rolstoel.. Duz ik vroeg of ik ook ff mocht zitten..
Op Qlimax was ik omhoog geklommen naar het dj podium en flikkerde de platenspeler naar beneden..
nu komen de dingen die wel waar zijn:
Op Trance Energy 17-02-01 had ik een heel pakje kauwgum in me bek. (12 duz)
In de gabbertijd op een thunderdome liep ik achter konijnen en kabouters aan te hollen.. Maar dat kwam door de lsd.
op awakenings 26-10-01 werd ik een beetje freaky door teveel speed in me pil.. Ik d8 dat iedereen me portemonnee wou rollen.. (egt kut was gevoel was dat)
Op Qlimax kreeg ik vrouwelijk aand8.. (dat heb ik anders NOOOIT
)
maar voor de rest nooit iets bijzonders ofzo 
ik heb ook nog nooit gebruikt, maar ik heb altijd al is een giraffe op de snelweg willen zien
hehe nee hoor ik sluit me aan bij blik en flippe 
Ik gebruik nooit, dus kan ik er niet over mee praten.
Wel geinig eigenlijk dat je je zoiets dan inbeeld en er heilig van overtuigd bent dat het er ook is.
Maar mido ben je niet een beetje heel erg achterlijk bezig als je dan nog achter het stuur kruipt.
Of ligt da aan mij.
| Originally posted by raoel Maar mido ben je niet een beetje heel erg achterlijk bezig als je dan nog achter het stuur kruipt. Of ligt da aan mij. |
ik wil niet veel zeggen hoor, Alpha, maar jij had toch nooit lsd gebruikt meen ik me te herinneren? Bovendien kan ik me niet voorstellen dat er iemand naar een gabberfeest gaat met lsd op (of was het nou iemand met lsd op die naar een gabberfeest gaat?!)
Ik ben na Tiesto Solo ook gewoon achter het stuur gekropen. Het si heel anders dan bij alcohol, maar dat heeft toch geen zin om dat hier nu uit te leggen.
Ik moet zegge dat ik nooit echt vage dingen heb meegemaakt. Maar een vriend van mij zag op TE steeds overal hekken staan. Dus hij had het gevoel dat ie nergens langs kon lopen. Z'n hersens zeiden dat het niet kon, maar z'n ogen zeiden het wel.
Ook heeft ie een keer een trap gezien die midden in de zaal omhoog ging terwijl die er natuurlijk helemaal niet was.
Lekker spul h�, die illies 
GReeTZ
Toen ik Paddo's had gekregen voor mn 16e verjaardag en had gegeten zag ik allemaal dwergmannetjes, en ik durfde dus niet meer te lopen omdat ik anders op ze zou gaan staan!
Verder zou ik als ik een p'tje op heb net als Alpha een heel pakkie kauwgom zo kunnen kauwen of wel meer
Oja toen ik nog heel jong was en nog blowde zag ik een keer een zeemonster boven het meer (zeemonster in een klein meertje??) en renden ik keihard weg.
Alpha hoe oud ben jij? (gabbertijd...just a question)
en rijden onder invloed van wat dan ook is niet goed, ik stap ook wel bij mensen in de auto die wat gebruikt hebben maar als ik merk dat ze giraffes op de weg zien dan stap ik wel mooi de auto uit....(of de auto aan de kant en maar een uur wachten.)
| Originally posted by Eye-Riz ik wil niet veel zeggen hoor, Alpha, maar jij had toch nooit lsd gebruikt meen ik me te herinneren? Bovendien kan ik me niet voorstellen dat er iemand naar een gabberfeest gaat met lsd op (of was het nou iemand met lsd op die naar een gabberfeest gaat?!) |
| Originally posted by raoel Ik gebruik nooit, dus kan ik er niet over mee praten. Wel geinig eigenlijk dat je je zoiets dan inbeeld en er heilig van overtuigd bent dat het er ook is. Maar mido ben je niet een beetje heel erg achterlijk bezig als je dan nog achter het stuur kruipt. Of ligt da aan mij. |
ikke?!?!
New wave....
CHECK JE PM NEW WAVE!!!!!!!
grmbl...

| Originally posted by mido Ik rijd veiliger met een pilletje op als dat ik nuchter ga. Omdat als ik nuchter ga mijn ogen dus niet meer open kan houden na een nacht stampen. En als ik een pilletje op heb dan ben ik over het algemeen zo relaxed en houd me rustig aan de snelheid. En ja ik ben het er mee eens. Onder wat voor invloed dan ook (strak, dronken, ook slaapdronken dus gewoon te moe). Het is allemaal fout. Maar van dat rijtje vind ik het strak rijden het veiligst. |

okay moeheid is natuurlijk ook erg gevaarlijk om te rijden...maar ja meestal ben ik nog wel in staat om terug te rijden ook al ben ik moe dan maar een extra red bulltje
JA en dronken achter het stuur dat is wel de laatste optie wat ik zou doen...dan gaat het dus echt wel fout met mij..Kan al niet echt goed tegen alcohol hehehe
dus voor mij gewoon nuchter achter het stuurtje
Theehuis lekker kaboutermannekes stampen! lol
Ik heb nog nooit echt gebruikt...dus geen ervaring ermee. Maar eens zal de eerste keer zijn! 
| In de gabbertijd op een thunderdome liep ik achter konijnen en kabouters aan te hollen.. |

Heb zelf nog nooit wat gebruikt, maar met alcohol ga je ook wel eens raar doen hoor...
Ken wel iemand die naakt konijnen ging vangen in het bos......
Hm nee strak rijden gaat heel goed,maar weet niet wat er de laatste keer aan de hand was,raakte uitgewerkt ofzo,dunno maar idd ik zag een muur in de tunnel gebouwt vanuit de eau in denhaag,een bruin/wit geblokte muur,t was dat mn verstand me zei dat ik normaal moest doen want k ging al bijna stilstaan en mn waarschuwingslichten aangooien.
Weet wel dat als je dat soort dingen hebt je de auto ff paar uurtjes langs de kant moet gooien.
Maar over t algemeen rijd ik als een dijker,heel helder en je bent je meer bewust van t verkeer dan normaal,believe me.
Maarja das per persoon verschillend
Het lijkt mij dat het niet voor niks verboden is......toch ?
| Originally posted by Eye-Riz ik wil niet veel zeggen hoor, Alpha, maar jij had toch nooit lsd gebruikt meen ik me te herinneren? Bovendien kan ik me niet voorstellen dat er iemand naar een gabberfeest gaat met lsd op (of was het nou iemand met lsd op die naar een gabberfeest gaat?!) |

Wahhaa gave thread
Op IC zag ik echt overal tafels staan en barren maar dat sloeg echt helemaal nergens op... als ik beter keek
echt elke hoek leek wel een tafel te staan
en toen ik et aan mn vriendin vertelde zei ze dat zij et ook had maaj echt vet weird, ik had 5 rakkers op hehe...
Ok nou hoi, ik ben dus z'n vriendin enneh ik zag tafels...jah... heel raar ik zag steeds mensen stil staan enzo tegen tafels aan en ik zag mensen op tafels zitten... Zei tegen een vriend van me: Staan d'r nou echt allemaal tafels? Tssssssssss........
Huh' zei ie, zie je tafels? Dat zag ... (een jongen) ook toen op TE toen ie rakkers op had.
Oh jah, t begon pas eng te worden toen ik steeds stilstond omdat ik dacht dat ik tegen een tafel opliep.
Ja nou et kwam dus gewoon door die stomme lame lamme stupid ppls die stilstonden voor de mainstage want als ze daar allemaal zo stil staan is et net of ze aan een bar staan ofz vet lamo's
als hun nou allemaal weg gingen daaro was echt veeeel meer ruimte om echt uit je dakte gaan tijdens marco v en mauro