TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שאלה למר גלן הולמס
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »
שאלה למר גלן הולמס
שלום לך מר DJ!!
רציתי לדעת איפה אני יכול למצוא מסיבות\או סתם מקומות לשבת,שמשמיעים פרוגרסיב טראנס או האוס,בסגנון ארמין,מרקוס,אבוב אנד ביונד וכאלה,האם יש בכלל מקומות בארץ שניתן לשמוע או לרקוד לצליליה של אחד מהסגנונות שהזכרתי??
ואני לא מדבר על משהו בסגנון נקסט הרווי במיטב ערסיי ישראל,אלא מקום והפקה שמכבדת את עצמה.....
בזמנך החופשי....
תודה.
למר איש חדש בפורום
אני לא גלן הולמס.. גם לא שרלוק.. אבל אני יודע שיש את הליין של הבלונדי.. שמנגנים שם אלקטרו האוס וכל שאר הירקות
לגבי סטייל ארמין ומרקוס.. אני אישית לא מכיר ליינים שמנגנים מוסיקה בסגנון הזה..
מה שכן אני יודע.. שהפנטסטיק ווקס אמור לחזור עוד מעט.. שזה אמור להיות משו בסגנון
ליין הבלונדי נסגר
Re: שאלה למר גלן הולמס
| quote: |
| Originally posted by evolverx שלום לך מר DJ!! רציתי לדעת איפה אני יכול למצוא מסיבות\או סתם מקומות לשבת,שמשמיעים פרוגרסיב טראנס או האוס,בסגנון ארמין,מרקוס,אבוב אנד ביונד וכאלה,האם יש בכלל מקומות בארץ שניתן לשמוע או לרקוד לצליליה של אחד מהסגנונות שהזכרתי?? ואני לא מדבר על משהו בסגנון נקסט הרווי במיטב ערסיי ישראל,אלא מקום והפקה שמכבדת את עצמה..... בזמנך החופשי.... תודה. |
אני מציע שכל חברי הפורום יתאספו ויפתחו ליין?
שסופסוף ישמיע מוסיקה נורמלית ועם סלקציה נורמלית?
| quote: |
| Originally posted by Dj Alex (ISR) אני מציע שכל חברי הפורום יתאספו ויפתחו ליין? שסופסוף ישמיע מוסיקה נורמלית ועם סלקציה נורמלית? |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes יגיעו 4 אנשים... תחשוב על משהו אחר |
שמע ישר לפסול זה לא טוב מצד שני גם לא להסחף ע=אבל כמה כבר חברים יש שיבואו לכאלה מסיבות?
| quote: |
| Originally posted by Segev שמע ישר לפסול זה לא טוב מצד שני גם לא להסחף ע=אבל כמה כבר חברים יש שיבואו לכאלה מסיבות? |
ממש לא
לא כזה קל להפיק אירוע - בטח שלא ליין.....
בלי לפגוע - למה שיבואו אנשים איכותיים
לא משנה כבר
הסצינה שהיתה פה בשנות ה-90 עד שנת 2000 מתה
היום זה סצינת השמעונים !!!
כל מקום הראפ המעפן הזה
פעם היו מקומות אלמותיים
עשו לאחרונה נסיון לפתוח כזה מקום באווירה של פעם - הברקפסט קלאב בת"א
בהתחלה זה היה יעני סודי ורק מפה לאוזן
אבל לא עברו כמה שבועות וכבר המקום מלא ערסים ועברינים וואנאביז...
עד לפני 5 שנים הם היו כלואים במועדוני מזרחית שלהם
אבל מהאינתיפאדה והמיתון - התחילו להפסיד כסף
אז התחילו לייחצן דרומית לת"א
וזהו...אי אפשר ללכת אחורה
הסצינה רבותי - מתה
אז למה שאתה תצליח להריץ ליין טוב ???
ואגב המוזיקה שרוב חברי הפורום אוהבים גם מאד מתקשרת לאותם שמעונים...
אולי אם תלך קצת לכיוון הטק-האוס או להבדיל ליותר פאנק/גרוב תוכל להביא קהל איכותי.
עם ארמין זה מאד קשה
אם כוסיות היו שומעות את המוזיקה הזאת
אז היינו יכולים לעשות משהו
אבל זה לא ככה בארץ
באנגליה נגיד יש מלא כוסיות ששומעות
hard house
וכל החרא האנגלי הזה
וגם יש מלא כוסיות ששומעות ראפ
מר evolverx
אם אינך צעיר מידי, אני לא רואה בעיה שתכנס למסיבות איכותיות כמו באומן, מקסים, ווקס (כשיחזור)..אמנם לא תשמע שם מוזיקת טראנס..אבל תשמע הרבה מוזיקת האוס אנרגטית שהיא לא פחות מענגת את האוזניים ואולי תתחיל בכלל לשמוע את זה יותר...שזה גם מומלץ מאוד 
בכל מקרה...
אני מסכים שהסצנה באמת במצב על הפנים..
שימו לב שכל ההפקות הכי מושקעות, והמועדונים החי חזקים שייכים בעצם למסיבות של גייז.. בעצם אין ממש קהל של המוזיקה האלקטרונית, חוץ מהפורומים האלה ועוד אנשים בודדים שאני רואה במועדונים..אין הרבה אנשים איכותיים ממש שבאים ומקשיבים למוזיקה..
כנראה בגלל זה נסגר הליין של נקסט..כי פשוט אין קהל בארץ..
וגם.. עוד עובדה קשה היא שכשאנשים יוצאים אז הם מחפשים להגיע לבנות איכשהו.. כי אחרי הכל אם אתה כל יום יוצא למועדון ורוקד לך להנאתך למוזיקה שאתה אוהב, הסיכויים שלך למצוא בת זוג קלושים מאוד.. מה גם שהבנות במסיבות האלו הן המיץ של הקקי בד"כ 
כך שהרבה אנשים בוחרים לצאת לפאבים, ולנסות להכיר שם..ובפאבים האלה משמיעים מוזיקה ידידותית לבנות ארצנו, שזה שירים של גאנז אנד רוזס, היהודים וכו'......
ובנוסף לכך, בכלל יש לנו מדינה לא כזאת מרובת אוכלוסיה אחרי הכל גם להרבה אנשים אין את הכסף לצאת כל שבוע למועדון ולשלם את הכניסה יחד עם השתיה וכל הנלווה..
אז זה מצב בעייתי!
ובקשר לאנגליה...
הבנתי שעכשיו מה שבמיינסטרים שם זה כל הדאנס סטייל לאסגו..
ולא ראפ וכל החרטה הזה...
Tim westwood
הוא דיג'י היפ הופ מפורסם מאד באנגליה
היה לו ליין באיביזה בעדן
כדי שסגנון יהיה פופולארי צריך קודם להתחיל מהתחנות רדיו
הם לא משדרות את זה מספיק
הנה אחותי כבר שומעת את
drop the pleasure
כי היא שומעת אותו הרבה ברדיו
הכל תלוי ברדיואים
אני זוכר את הימים שאח שלי היה מתקשר לרדיו כדי שיגידו לו את השם של
frankie goes to holywood - power of love (ferry corsten remix)
הימים שבלילה היה אפשר לראות באמטיוי קליפים של
dj sakin - protect your mind
וביום יום את
adagio for strings (ferry corsten remix)
עד שהימים האלה יחזרו לא עופר ניסים ולא אף אחד יחזיר את הסצינה
| quote: |
| Originally posted by Shahar כדי שסגנון יהיה פופולארי צריך קודם להתחיל מהתחנות רדיו הם לא משדרות את זה מספיק הנה אחותי כבר שומעת את drop the pleasure כי היא שומעת אותו הרבה ברדיו הכל תלוי ברדיואים אני זוכר את הימים שאח שלי היה מתקשר לרדיו כדי שיגידו לו את השם של frankie goes to holywood - power of love (ferry corsten remix) הימים שבלילה היה אפשר לראות באמטיוי קליפים של dj sakin - protect your mind וביום יום את adagio for strings (ferry corsten remix) עד שהימים האלה יחזרו לא עופר ניסים ולא אף אחד יחזיר את הסצינה |
ביי ישראל..
הולנד הנה אני בא.
דותן כמה אני אוהב לקרוא הודעות שלך.... 
| quote: |
| Originally posted by DjChook דותן כמה אני אוהב לקרוא הודעות שלך.... |
ת'אמת אני אוהב לקרוא אותם כי חוץ ממך הבנאדם היחיד שמספר לי על הסצינה בת"א הוא אח שלי.. אבל הוא בן 26,
לכן זה משעשע אותי שאתה בגילך היחסית צעיר(לסצינה) כ"כ חזק בתחום...
It makes me wonder what am I gonna be
Re: שאלה למר גלן הולמס
אז אני מבין שמבצבנו בקנטים ואין מקום ממשי לשוחרי האלקטרוני!!
אני בפברואר בטראנס אנרג'י 2006,ואתם??
Re: Re: שאלה למר גלן הולמס
| quote: |
| Originally posted by evolverx אז אני מבין שמבצבנו בקנטים ואין מקום ממשי לשוחרי האלקטרוני!! אני בפברואר בטראנס אנרג'י 2006,ואתם?? |
[QUOTE]Originally posted by Sm0keMachine
מר evolverx
אם אינך צעיר מידי, אני לא רואה בעיה שתכנס למסיבות איכותיות כמו באומן, מקסים, ווקס (כשיחזור)..אמנם לא תשמע שם מוזיקת טראנס..אבל תשמע הרבה מוזיקת האוס אנרגטית שהיא לא פחות מענגת את האוזניים ואולי תתחיל בכלל לשמוע את זה יותר...שזה גם מומלץ מאוד 
בכל מקרה...
אני מסכים שהסצנה באמת במצב על הפנים..
שימו לב שכל ההפקות הכי מושקעות, והמועדונים החי חזקים שייכים בעצם למסיבות של גייז.. בעצם אין ממש קהל של המוזיקה האלקטרונית, חוץ מהפורומים האלה ועוד אנשים בודדים שאני רואה במועדונים..אין הרבה אנשים איכותיים ממש שבאים ומקשיבים למוזיקה..
כנראה בגלל זה נסגר הליין של נקסט..כי פשוט אין קהל בארץ..
וגם.. עוד עובדה קשה היא שכשאנשים יוצאים אז הם מחפשים להגיע לבנות איכשהו.. כי אחרי הכל אם אתה כל יום יוצא למועדון ורוקד לך להנאתך למוזיקה שאתה אוהב, הסיכויים שלך למצוא בת זוג קלושים מאוד.. מה גם שהבנות במסיבות האלו הן המיץ של הקקי בד"כ 
כך שהרבה אנשים בוחרים לצאת לפאבים, ולנסות להכיר שם..ובפאבים האלה משמיעים מוזיקה ידידותית לבנות ארצנו, שזה שירים של גאנז אנד רוזס, היהודים וכו'......
ובנוסף לכך, בכלל יש לנו מדינה לא כזאת מרובת אוכלוסיה אחרי הכל גם להרבה אנשים אין את הכסף לצאת כל שבוע למועדון ולשלם את הכניסה יחד עם השתיה וכל הנלווה..
אז זה מצב בעייתי!
ובקשר לאנגליה...
הבנתי שעכשיו מה שבמיינסטרים שם זה כל הדאנס סטייל לאסגו..
ולא ראפ וכל החרטה הזה
אם בהאוס אנגרטי עסקינן,אתה חייב להקדיש שמיעה לדיסק-Big City Beats Vol.3 mixed by Paul Lomax
אחד המשובחים
| quote: |
| Originally posted by yahel222 ...בלי לפגוע - למה שיבואו אנשים איכותיים היום זה סצינת השמעונים !!!... לא עברו כמה שבועות וכבר המקום מלא ערסים ועברינים וואנאביז... עד לפני 5 שנים הם היו כלואים במועדוני מזרחית שלהם... אז התחילו לייחצן דרומית לת"א וזהו...אי אפשר ללכת אחורה... המוזיקה שרוב חברי הפורום אוהבים גם מאד מתקשרת לאותם שמעונים... אולי אם תלך קצת לכיוון הטק-האוס או להבדיל ליותר פאנק/גרוב תוכל להביא קהל איכותי. עם ארמין זה מאד קשה |
מה שאני אהבתי בט'ארד הזה
שאף אחד לא רשם שום דבר בנוגע לנושא
וכולכם
מה לעשות
המוזיקה הזאת לא בסצנה הישראלית וגם אף פעם לא הייתה
כי בהולנד גרמניה ואנגליה
המוזיקה הזאת היא מיין סטרים.
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes השאלה היא האם אנחנו רוצים שהסצינה תחזור רק כדי שנוכל לחזור לימי התמימות שלנו כשנמצא את עצמנו רוקדים ליד גזען כמוך ונהנים מזה... מוזר שרק אני שמתי לב לפוסט המלוכלך מאוד שלך תרשה לי להגיד שזה מגעיל! אתה צודק הסצינה מתה חבל שהגזענות עדיין חיה ובועטת יותר מתמיד |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.