TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor de Innercitygangers: Please help me
Voor de Innercitygangers: Please help me
ik was van plan om naar innercity te gaan met een vriend van me, maar die vriend van me heeft nu afgezegd.
nu kan ik 2 dingen doen of verkopen die kaart of...
dat iemand zich aanbiedt waar ik mee kan gaan feesten en als die persoon via utrecht reist met de trein, komt dat helemaal goed uit
ik hoop dat iemand zo snel mogelijk reageert
Ok je kunt wel met mij en timeporte mee (plus maat van me)
we zijn om 19:30/19:45 op station utrecht... als je daar dan ook bent kun je wel met ons mee naar amsterdam CS.
tel nummer vanmij is 0615346566 wat we op innercity doen zien we dan wel maar je kunt mee hoor...
(khoop dat ut op tijd is)
heej bedankt, kan ik toch weg ik had alle hoop al opgegeven, ik ben jullie zker wel een drankje verschuldigt.
ik pak de trein van 19.00 uit den bosch dan ben ik als het goed is om half acht op utrect cs.
mijn telf is 0623838102
groeten en we gaan zker feestje bouwen
bas
| quote: |
| Originally posted by basvh heej bedankt, kan ik toch weg ik had alle hoop al opgegeven, ik ben jullie zker wel een drankje verschuldigt. ik pak de trein van 19.00 uit den bosch dan ben ik als het goed is om half acht op utrect cs. mijn telf is 0623838102 groeten en we gaan zker feestje bouwen bas |
zoals mijn oma vroeger altijd al zei: All TA's around the world UNITE!! 

.. ik zie je straks!! ik heb je fotos gezien maar uuh, wat trek je vanavond aan?? is wel zo makkelijk! 
hetzelfde als op impulz (ja niet erg origineel, maar in dat shirtje lijk ik wel een stuk breder
)alleen heb ik wel andere broek
zo zg ik eruit op impulz
ik ben 2 meter 02 dus ik steek er wel een beetje uit boven het gemiddelde
mzl bas
nemen jullie een jas mee??
| quote: |
| Originally posted by basvh nemen jullie een jas mee?? |

Nou veel plezier gasten, cool voor je Bas zou IC nog bijna door je neus geboord worden, en ja, hoe meer zielen hoe meer vreugd