TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor de Innercitygangers: Please help me


Posted by basvh on Dec-29-2001 14:24:

Voor de Innercitygangers: Please help me

ik was van plan om naar innercity te gaan met een vriend van me, maar die vriend van me heeft nu afgezegd.

nu kan ik 2 dingen doen of verkopen die kaart of...

dat iemand zich aanbiedt waar ik mee kan gaan feesten en als die persoon via utrecht reist met de trein, komt dat helemaal goed uit

ik hoop dat iemand zo snel mogelijk reageert


Posted by magrec on Dec-29-2001 16:09:

Ok je kunt wel met mij en timeporte mee (plus maat van me)

we zijn om 19:30/19:45 op station utrecht... als je daar dan ook bent kun je wel met ons mee naar amsterdam CS.

tel nummer vanmij is 0615346566 wat we op innercity doen zien we dan wel maar je kunt mee hoor...
(khoop dat ut op tijd is)


Posted by basvh on Dec-29-2001 16:34:

heej bedankt, kan ik toch weg ik had alle hoop al opgegeven, ik ben jullie zker wel een drankje verschuldigt.

ik pak de trein van 19.00 uit den bosch dan ben ik als het goed is om half acht op utrect cs.

mijn telf is 0623838102

groeten en we gaan zker feestje bouwen

bas


Posted by magrec on Dec-29-2001 16:41:

quote:
Originally posted by basvh
heej bedankt, kan ik toch weg ik had alle hoop al opgegeven, ik ben jullie zker wel een drankje verschuldigt.

ik pak de trein van 19.00 uit den bosch dan ben ik als het goed is om half acht op utrect cs.

mijn telf is 0623838102

groeten en we gaan zker feestje bouwen

bas


prima


Posted by TimeportE on Dec-29-2001 16:49:

zoals mijn oma vroeger altijd al zei: All TA's around the world UNITE!!
.. ik zie je straks!! ik heb je fotos gezien maar uuh, wat trek je vanavond aan?? is wel zo makkelijk!


Posted by basvh on Dec-29-2001 17:04:

hetzelfde als op impulz (ja niet erg origineel, maar in dat shirtje lijk ik wel een stuk breder )alleen heb ik wel andere broek

zo zg ik eruit op impulz


ik ben 2 meter 02 dus ik steek er wel een beetje uit boven het gemiddelde

mzl bas

nemen jullie een jas mee??


Posted by TimeportE on Dec-29-2001 17:24:

quote:
Originally posted by basvh

nemen jullie een jas mee??

ik iig wel.. trouwens we spreken af voor dat grote bord met al de vertrektijden van de treinen etc.. ik heb trouwens net mijn haar wit gespoten en het ziet er erg grappig uit..
btw.. ik ga over ongeveer 5 min.. eff fiesten, trein pakken en dan ben ik in utrecht om 19.44 !! ik zie jullie daar.. ow ja mijn tel is : 0612430942


Posted by TranceFool on Dec-29-2001 17:37:

Nou veel plezier gasten, cool voor je Bas zou IC nog bijna door je neus geboord worden, en ja, hoe meer zielen hoe meer vreugd



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.