TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- ett tiesto-set
ett tiesto-set
laddade hem 01_dj_tiesto_-_live_at_la_rocca_(solo_tour)_belgium_11-17-01_part_1-twc.mp3 (och del 2) fr�n x-dream
VAFFAN �R DET TIESTO H�LLER P� MED? han l�gger micheal jackson i b�rjan??? det �r ett 4� timme l�ngt set, hoppas fan att det blir b�ttre, har lyssnat de 25 f�rsta minuterna nu, och det �r skr�mmande d�ligt
1 timme har g�tt, �nnu inget att h�nga i julgranen 
1:20 - nu b�rjar det l�ta som trance
Hur m�nga megabyte ligger det p�? 4,5 timmars set l�ter �nd� kul 
370 meg
och nu �r setet bra 
men de f�rsta 1:20 �r jag MYCKET tveksam till...
Vart tiesto �r p� v�g har jag undrat l�nge......Hans nya l�tar och sets �r jag v�ldigt tveksam....... Jag �r inte h�lften s� glad n�r jag hittar en sprillans ny Tiesto mix som n�r jag hittar t.ex en ny Above and Beyond mix....... Inte nu l�ngre........ Tiesto �r itne min smak helt enkelt......... Gouryella....de va grejer det....och hans mix p� silence och flesh....... Det �r s�n jag vill minnas honom.... Just nu lyssnar jag mest p� riktigt uplifting stuff (Se min sig
)
H�ller med dig fullst�ndigt Reveal f�rsta timmen av setet �r mycket d�ligt.....Inget go alls....
Btw Reveal grattis till �ver 1000 posts......
| quote: |
| Originally posted by x-dream Btw Reveal grattis till �ver 1000 posts...... |
Tiesto g�r sin grej...han testar sig fram och det �r coolt att v�ga g�ra det!
Tiesto k�r helt gudomligt...ni skulle ha h�rt honom p� The Dome! Med hela ljus spektaklet och hans sj�lsliga musik...Man b�rjade ju n�stan gr�ta!
Han �r speciell! Visst har man blivit ledsen �ver vissa grejer som han har gjort men man kan inte alltid vara p� topp, eller hur? All respekt till Tiesto...
micheal jackson prylen verkar alla h�lla p� med just nu...why?