TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Skönaste trancen just nu?
Skönaste trancen just nu?
Vilka låtar är dom absolut bästa just nu? Sommarens stora hits? Från året 2005 endast!!
Även era egna favoriter förstås!!

| quote: |
Originally posted by keddo |
hah! keddo e stoned
Man vet ju inte om det som släpps nu är producerat nu.
Det var bättre förr, det var det. 
Men skippa det där med 2005 då? Jag vill bara höra om det är några fina låtar man missat. Låtar från 2002 kan vi kalla gamla och därmed ointressanta här!
Några tips har ni väl?
T.ex; Randy Katanas - Fancy fair... En av dom skönaste 12orna jag har
FORTSÄTT!!! 
| quote: |
| Originally posted by benni hah! keddo e stoned |

Alex Gold - Better Dayz (Saturday Night Special Mix)
promon kom i våras, tolvan släpptes för några dagar sedan, utan tvekan min #1 i somras 
Kolla de olika skivbolagens hemsidor, eller så går du in på Juno och lyssnar på samples. Sen avgör du och bestämmer dig 
Progresia & Opticane - Athena
Ferry Corsten - Star Traveller (Zehavi & Rand vs Hydroid Remix)
Flash Brothers feat Tiff Lacy - Faith In Love (Andrew Bennett Mix)
dom 3 kör jag rätt jävla mycke på sistonde 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.