TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Id
Pages (3): [1] 2 3 »
Id
Hoi
kan iemand van jullie: track misschien ID'en ?
tis ni dak da een bom van een track vind ofzo (is gewoon oldschool), maar vroeger heb ik da geweten wie den artist was, en de title.
En ik wil da gewoon weten terug uit nieuwsgierigheid 
thx.
Dit is geen ouwe school.
Oldschool is '89 - '94 hardcore
Dit is happy rave uit '95
happyyyyyyy is voor..........
jah, wou dus gewoon benadrukken dat het totaal geen recent nummer is eej 
De heilige oldschool (dat is inclusief vele Bonzai tracks) dient wel een beetje gerespecteerd te worden.
Masoko Solo is heel wat anders dan Nakatomi
Vind het schandalig dat hij deze teringtroep 'oldschool' noemt.
Is noemd met een noemd of met een noemt.?
| quote: |
| Originally posted by New Wave Vind het schandalig dat hij deze teringtroep 'oldschool' noemt. Is noemd met een noemd of met een noemt.? |

| Originally posted by Push2005 Met een -t ![]() Ontopic: Ik ken de track echt nie ze |
Wat is een Hema worst in godsnaam?
| Originally posted by New Wave Vind het schandalig dat hij deze teringtroep 'oldschool' noemt. Is noemd met een noemd of met een noemt.? |
Dat is kunst.
| Originally posted by TWiXT. ey kommaneuker, does optiefen ofzo, who carez onder welke categorie die troep valt, zolang jij kan kleirkomen op jouw 'oldschool' tracks zalt wel goed zijn eej |
Ja sorry als ik Flight 243 'techno' ga noemen dan word ik ook in elkaar gestampt.
| Originally posted by jp Ja sorry als ik Flight 243 'techno' ga noemen dan word ik ook in elkaar gestampt. |
Die track is trouwens verschrikkelijk. Wat een bagger.
Net als het nummer in de openingspost
Snap niet dat je het lef hebt om deze hoerenmuziek op het forum te zetten. Kansloze actie.
leer lezen ofzo, oldschool is niet pers� een muziekstijl, ik gebruikte dat magische woord gewoon ff om te benadrukken dat het om een oud troepnummer ging (artist zal wel Dutch zijn veronderstel ik)
| Originally posted by TWiXT. leer lezen ofzo, oldschool is niet pers� een muziekstijl, ik gebruikte dat magische woord gewoon ff om te benadrukken dat het om een oud troepnummer ging (artist zal wel Dutch zijn veronderstel ik) |
Het is duidelijk dat dit nummer het schoolvoorbeeld van cheese te noemen is. Als je hier naar luistert koop dan gelijk kaartjes voor een concert van K3
| Originally posted by jp Die track is trouwens verschrikkelijk. Wat een bagger. Net als het nummer in de openingspost |
| Originally posted by Push2005 All� jong; Flight 643 vind ik superlekker |
je zus vond het minder lekker
| Originally posted by TWiXT. je zus vond het minder lekker |
Alle electronische muziek die na 2000 is gemaakt is slecht.
En z'n zus heeft het syndroom van Down. Geilen jullie daarop?