TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [23-12-2005] Awakenings - Now&Wow, Rotterdam
Pages (2): [1] 2 »
Awakenings - Now&Wow - Rotterdam (23 december)
| quote: |
| rienden en vriendinnen! Terwijl de twee laatste afleveringen van dit jaar in de Gashouder alweer bijna uitverkocht raken, zijn we klaar met de line-up voor ons laatste feest van 2005. We strijken weer eens neer in de Graansilo te Rotterdam voor een vroege kerstviering op 23 december! Zoals altijd brengen we in Rotterdam veel nieuwe namen (o.a. uit de wishlist) en zo maken dit keer 4 dj's en 1 live-act hun debuut op Awakenings. De middelste zaal (in het verleden ook wel room 3 genoemd) waar we de meer minimalere techno lieten horen, is dit keer gewoon een chill-out, dus zonder geluidssyssteem. Wel hebben we de kleine kelder - the basement - geopend waar de Wighnomy Brothers hun tweede set van de avond zullen draaien. Zoekt en gij zult vinden! De complete line-up voor 23 december is als volgt: Room 1: 22:00 - 00:00 Minidell 00:00 - 02:00 Wighnomy Brothers 02:00 - 03:30 Joris Voorn 03:30 - 05:00 Danilo Vigorito 05:00 - 06:30 Steve Rachmad Room 2: 22:00 - 00:00 Sicco Bosscher 00:00 - 01:30 Dimi Angelis 01:30 - 02:30 Secret Cinema (live) 02:30 - 03:45 Kay D. Smith 03:45 - 04:30 Miss Djax (live) 04:30 - 06:00 ViperXXL & Sven Wittekind Basement: 01:00 - 02:30 Motio & E-Contact (live) 02:30 - 05:30 Wighnomy Brothers De kaartverkoop start aankomende zaterdag a � 21,75 ex fee. Meer info over al deze (nieuwe) dj's en acts vind je natuurlijk op www.awakenings.nl |

ik twijfel, awake is altijd leuk
maar rotterdam zuigt!
daarnaast een hoop bekende namen, dus alleen als het uit komt ga ik
Re: Awakenings - Now&Wow - Rotterdam (23 december)
| Originally posted by SnuggLe Dus, omdat voor mij de 26e nov niet meer doorgaat, dan maar deze optie. Wie gaat er mee? Tim , neem je een keer vrij? ![]() SnuggLe |

Ok, ik ga ook. Ik koop volgende week kaartje dan...
Eh...eerst zien dan geloven allemaal.
Tim, vorige maand wist ik helemaal van niets, toen was het mijn plan niet eens. Ik ga wel, maar dan wel als we met zijn ALLEN (of iig ene man of 5) gaan.
Dus:
Harmen?
Tin?
Josta?
Tim?
Bastiaan?
Frans?
Bassie?
Ikke?
...?
keee snuggs,
trek die kar....!!!
i'm a definate maybe

Neh niet naar rotterdam
Ik kan niet. Moet werken.
Vind de lineup van zaal 1 dik in orde, ben hier wel bij denk ik
| Originally posted by Opti Ok, ik ga ook. Ik koop volgende week kaartje dan... |
hey hey i'm still alive and kicking alweer 20 feestjes achter de rug dit jaar
en dan woon ik nog niet eens in de randstad...eerst maar een baan zoeken voordat ik daar ga wonen want dat gaat me echt teveel geld kosten dan.
| 02:30 - 03:45 Kay D. Smith 03:45 - 04:30 Miss Djax (live) 04:30 - 06:00 ViperXXL & Sven Wittekind |
| Originally posted by jp Hummmm das niet slecht. Voor de rest zeggen de namen (op Racnmad en Voorn na) me niets |
ZA 24-12-2005 Madhouse - Westzaan [trance] Lexion
MA 26-12-2005 Armada Xmas Night - Amsterdam [trance] Armada
Ik ben bang dat het te druk wordt die week. En Rotterdam... tja het is geen Westergas. Jean opgeven? Never 
| Originally posted by SnuggLe Nou Tin, denk dat het een no-no wordt gezien alle afhakers nu al. Tenzij Bastiaan, Josta en Bassie nog meegaan! Want anders laat dan maar, ik doe ook nog eens een poging om de 'oude garde' weer eens van hun luie reet af te krijgen |
| Bedankt voor je bestelling bij Ticketbox. De betaling van de door jou bestelde kaarten is zojuist bevestigd door de betalingsinstantie Bibit. Onderstaand tref je ter referentie een korte samenvatting aan van de door jou ingevulde reservering. Evenement: Awakenings 23 dec. Graansilo R'dam, Maassilo, Rotterdam (206), 23-12-2005 22:00 (568698) Vak: R Aantal Standaard prijs: 1 Stukprijs Standaard prijs: 25,00 TicketBox fee : 1,50 Subtotaal: 26,50 Totaal: 26,50 |
watje...
ben nog nooit in die silo geweest... (behalve dat er bouwkundig en bureaucratisch gezeik was
)
wel benieuwd...
| Originally posted by magrec hey hey i'm still alive and kicking alweer 20 feestjes achter de rug dit jaar en dan woon ik nog niet eens in de randstad...eerst maar een baan zoeken voordat ik daar ga wonen want dat gaat me echt teveel geld kosten dan. |

Eerst zien, dan geloven. En als je hem nu al gekocht hebt, ben je ook wel vroeg hoor.....want niemand verder zei nog dat hij/zij ging.
| Originally posted by SnuggLe Rustig Harmen, heb het zo niet over jou ![]() want niemand verder zei nog dat hij/zij ging. |

| Originally posted by ZZandirt behalve u.... en wie gaat er nou niet?? psies.... over naaien gesproken... ![]() ![]() |
| Originally posted by SnuggLe Kerel, wie ben je en waar bemoei je je mee? Verder ga ik er ook maar niet op in. |

| Originally posted by SnuggLe Rustig Harmen, heb het zo niet over jou ![]() Ik zie jou vaker op een feestje hoor ![]() Leek me gewoon gezellig met zijn allen. Oh en Opti, ik geloof gewoon dat je mij gigantisch zit te naaien op de een of andere manier , dat je totaal GEEN kaartje hebt Eerst zien, dan geloven. En als je hem nu al gekocht hebt, ben je ook wel vroeg hoor.....want niemand verder zei nog dat hij/zij ging. |
Maar zonder dollen, ik heb echt een kaartje, heb hem vorige week binnen gekregen...
* Bastiaan moet draaien
* Josta gaat onder voorbehoud mee
* ik ga ook
Bram?
UINDELIJK! TECHNO HAS TAKEN OVER WHOEEHAA. 
Ja onder voorbehoud. Jammer dat ik niet gelijk 100 % JA kan zeggen, maar het is gewoon zo gelopen dat tegenwoordig de prioriteiten elders liggen. Maar gelukkig gaat het financieel alweer een stuk beter, dus dat is dan alweer een minder belangrijke reden tegenwoordig! 
Heb gisteren trouwens gelukkig nog 1 kaartje kunnen verkopen voor de deur vand e gashouder. Was ook neit zo rouwig dat ik er neit heen ging, want het type volk date r allemaal voorbijkwam......jeetje ik mis vroeger echt hahahaha. Daarom is het ook zo belangrijk om met een leuke groep te gaan!!
En Bram...t Paard houden we ook in optie hoor!!!
Groetjes! (F)
Ik ben d'r bij
Ik ben vooral erg benieuwd naar de Wighnomy Brothers