TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity meeting groot succes
Pages (2): [1] 2 »


Posted by New Wave on Dec-30-2001 08:58:

Innercity meeting groot succes

JAJAJA, ik ben net thuis en ik wil iedereen graag bedanken voor het leuke uurtje meeten, vooral M5 wil ik bedanken, ennuh verder was de techno zaal wel lachuh............LEUK JONGENS!! FOTO KOMT MORGEN ONLINE!!!!!!!


Posted by HiGH_NrG on Dec-30-2001 09:34:

Waar waren jullie dan man...wij om 00.30 bij de sjill out....

maar geen new_wave en |m5| man...brrr


Posted by John on Dec-30-2001 10:02:

ik heb de meeting gvd gemist....30 rondjes door de chill out gelopen...60 keer op de plek met de pijl geweest........maar ik kon echt niemand vinden/herkennen =/
was der trouwens nog een spandoekje?
naja ik hoop dat ik et niet mis op TE 16 feb.

ik wil trouwens ff kwijt dat ik x-press 2 echt 3 keer ruk vind...gelukkig maakte marco v alles goed (maar waarom die nou 4 keer de muziek helemaal stopte weet ik niet). mauro picotto was ook zeer vet en sven v�th is helaas een beetje langs me heen gegaan hehe. het was wel rot dat je vanuit de main naar de techno dat hele klere end rond moest lopen
ik vond et echt een supervet feest

mijn enige echte kritiek gaat uit naar de NS...zet gvd extra treinen in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en verder wil ik degene die aan de noodrem heeft getrokken in de internationale trein vanaf schiphol even hartelijk bedanken...want na ruim 20 minuten bleek dat die trein verrot was en niet meer verder kon rijden. kon ik mooi ff ontbijten op schiphol
oke dat wasset en tot trance energy
mzzzzls en weltruste


Posted by Ron Thijssen on Dec-30-2001 12:31:

Ik kon er helaas niet bij zijn, maar kom wel 16 februari bij Trance Energy...


Posted by Valhalla on Dec-30-2001 12:47:

quote:
Originally posted by John

mijn enige echte kritiek gaat uit naar de NS...zet gvd extra treinen in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en verder wil ik degene die aan de noodrem heeft getrokken in de internationale trein vanaf schiphol even hartelijk bedanken...want na ruim 20 minuten bleek dat die trein verrot was en niet meer verder kon rijden. kon ik mooi ff ontbijten op schiphol
oke dat wasset en tot trance energy
mzzzzls en weltruste [/B]


Hm... NS had er 4 uur voor nodig om me in A'Dam te krijgen, terwijl je er met een normale rit zo'n 2 uur nodig hebt.
Applausje voor de geweldige NS !


Posted by basvh on Dec-30-2001 14:54:

jah de meeting was echt gaaf, alleen waar was proximus??? ik wist dat vrouwen altijd laat waren maar zoooo laat?? maar het is leuk om de gezichten naast al de nicks te zien.

ik hoop dat de fotos gelukt zijn


Posted by kolkiewolkie on Dec-30-2001 15:10:

Dat het geluid wegviel: draaitafel(s) o.i.d. waren kaput.... werd onder de set van picotto (klonk op de radio best relaxed trouwens, lekker stevig, as usual) op ID&T radio nog ff melding van gemaakt. Verder vonnik het verslag van 3FM beetje heel erg rommelig. tjongejonge, dat ging echt van hal naar hal, dan weer 10 minuten daar, dan 10 minuten hier, bijna niet te volgen wie er nou op welke momenten draaiden.

maar zo te horen was het wel een tamelijk vet feest (niet anders verwacht trouwens), volgende meeting bennik erook weer.

groeten kolkiewolkie


Posted by Robvef on Dec-30-2001 15:11:

De meeting was echt heel gaaf en hoewel we er een paar miste was het toch nog een redelijk grote groep. Hieronder een paar foto's







Jongens een prettig Oud & Nieuw en tot volgend jaar.

Greetz


Posted by magrec on Dec-30-2001 15:30:

HUH NEW wave waar waren jullie dan...?
en met hoeveel? of heb ik iets gemist...zal vast wel....


Posted by Little Theseus on Dec-30-2001 16:42:

WOEHA ik ben ook weer wakker!!!
Ik heb op de meeting gezien:

Magrec
Blighty
Robvef
Basvh
High-NRG
Partyhardy (wat een toeval!!)
Rudy
Jukx
TimeportE
Yarnie

Sorry voor degenen die ik ben vergeten want dit zijn ze niet eens allemaal d8 ik.


Posted by magrec on Dec-30-2001 16:47:

quote:
Originally posted by Little Theseus
WOEHA ik ben ook weer wakker!!!
Ik heb op de meeting gezien:

Magrec
Blighty
Robvef
Basvh
High-NRG
Partyhardy (wat een toeval!!)
Rudy
Jukx
TimeportE
Yarnie

Sorry voor degenen die ik ben vergeten want dit zijn ze niet eens allemaal d8 ik.


ey fuck man yarnie die heb ik niet gezien...of alweer vergeten..vaag...


Posted by M5 on Dec-30-2001 16:56:

haha ja...

Zoals al eerder vermeld alleen Tim tegengekomen in de Chill out half uurtje rondjes gelopen , maar echt verder helemaal niemand tegen gekomen daaro

Later gelukkig nog wel Miss P & Bellie gezien


Posted by TimeportE on Dec-30-2001 17:15:

Mijn eerste grote feest en ik ging helemaal uit mijn dak!! eerst gingen we (magrec (+vriend) , basvh en ik) naar x-press 2. dat vond ik behoorlijk tegenvallen, veels te soft en in het begin deden de speaker best raar.. we zijn toen ook weggelopen en naar james holden gegaan.. OMG!! die gast kan draaien, niet meer normaal!! daarna naar marco v, die draaide echt SNOEIHARD, echt super lekkah!! alleen jammer dat er iets mis ging (3x), ik hoorde later op de trein dat marco v echt tegen die instrumenten heeft lopen trappen om ze weer aan het werken te krijgen.. daarna picotto die ook echt een extreem harde set neerzette.. daarna nog eff naar per gaan kijken.. het was echt extreem vet!!
maar uuh op die meeting, ik ben wel veel lui tegen gekomen maar er waren ook een aantal afwezigen.. ach ja ..
trouwens Robvef, die links werken niet (niet direct iig..), maar ik kon ze wel bekijken door eerst naar je site (www.efferen.nl/ta) te gaan en daar op die pics te klikken..


Posted by basvh on Dec-30-2001 17:29:

ik heb ff die foto van de meeting van de pub van robvef gehaald. ik hoop dat je het niet erg vind? en ff op mijn site gezet.



Rudy is helemaal links, TimeportE helemaal links (met smirrinff flesje)Beneden in het midden Robvef met daarnaast Jukx. boven Robvef ben ikke en links van mij Little Thesus en rechts van mij Margrec.

de rest mogen jullie invullen


Posted by TimeportE on Dec-30-2001 17:59:

naast mij staat blightly en ik zie ook nog Party Hardy (met gele shirt) naast Little Theseus..


Posted by Robvef on Dec-30-2001 18:10:

ik snap het ook niet met die foto's. Hij pakt ze op een of andere manier niet. Terwijl de links wel goed zijn!

Maar Basvh het is goed hoor, dat vind ik niet erg. Het belangrijkste is dat we iedereen kunnen laten zien wat voor een topmeeting het was!!!


Posted by Yarnie on Dec-30-2001 18:14:

Ikke sta links van partyhardy met blauw en witte shirt.Rudy staat trouwens helemaal links (rood shirt) en die gast in het witte shirt naast mij is een maat van mij. Ik heb jou nog wel gezien magrec.....zeker vergeten ofzo....... de rest weet ik ook niet meer hoe ze heten


Posted by John on Dec-30-2001 18:15:

volgende keer stak ook op de foto mensen (hoop ik )


Posted by HiGH_NrG on Dec-30-2001 18:39:

Uhmmm ik sta naast t andere gele shir (de rechtse) das magrec en ik HiGH|NrG sta er recht van. Met dat witte shirt en me arm de lucht in


Posted by Eye-Riz on Dec-30-2001 19:12:

hihihi, Partyhardy, zo had ik je ook wel herkend! (zelfde shirtje als toen met FFWD! Die gouden stip in het midden reflecteerd goed zeg!!!!)


Posted by Eye-Riz on Dec-30-2001 19:12:

hihihi, Partyhardy, zo had ik je ook wel herkend! (zelfde shirtje als toen met FFWD! Die gouden stip in het midden reflecteerd goed zeg!!!!)
Enne, jullie lijken net allemaal zombies door die rare oogjes, hihii! SPOOKY!!


Posted by Opti on Dec-30-2001 20:13:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Enne, jullie lijken net allemaal zombies door die rare oogjes, hihii! SPOOKY!!


Ghehehe, ik dacht dat ze allemaal een bril ophadden, ik vonnet al zo raar


Posted by Miss Proximus on Dec-30-2001 21:23:

Leuk dat jullie op de afgesproken plek stonden!!

Dat klote spandoek helemaal voor NIX gemaakt...ik heb m opgehangen op de plek waar we, volgens Little Theseus, moesten staan...heb ook een paar rondjes gelopen om bekende gezichten te zien (magrec of M5 of Bellie of Tim ofzo)....maarrrrrrr ik heb lekker met Chocolate Jesus gemeet, een Canadees die we op Dancevaley waren misgelopen Hij wist nix van de meeting af, maar dankzij mijn fantastische spandoekkie kwam ie naar me toelopen

Anyway...ik hou die meetings voortaan voor gezien want het werkt gewoon niet. Ik ben al dolblij als ik Bellie, Tim, Hendrik en Hen3 tegen kom Lov you guys en natuurlijk in de toekomst Alpha, Petrus, Gekhous en Hazza!!

L8tz


Posted by HiGH_NrG on Dec-30-2001 21:25:

De afgesproken plek was naast de roltrap in de chill out..dusss je eigen fout eh


Posted by Miss Proximus on Dec-30-2001 21:37:

zo...met je verkeerde been uit bed gestapt?


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.