TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beun je eigen pinpas
Pages (2): [1] 2 »
Beun je eigen pinpas
en laat vooral even zien wat je ervan gemaakt hebt 
http://paskamer.postbank.nl/
Ik ben er zelf nog niet uit... Misschien kan ik hier een beetje inspiratie opdoen 
Vette shit je eigen persoonlijke bankpas....grote kans dat dat een foto van Aussie gaat worden
Btw heb net een nieuwe bankpas gehad van onze vrienden van de postbank 
Kan ik m'n platinum Mastercard ook ergens pimpen?
Nope, je kan wel en ladycard aanvragen
www.ladycard.nl
Das die ik heb besteld.
Me mooie Border Community Desktop 
| quote: |
| Originally posted by jp Kan ik m'n platinum Mastercard ook ergens pimpen? |
M'n bestedingslimiet is dusdanig dat een paar weekjes lenen geen enkel probleem is. Als je er maar geen speedboten mee gaat kopen of zo 
Zo best wel vet.. heb hem net binnengekregen 
Pics or stfu
pics please... goud(staaf) zit er standaard ook tussen bij achtergrondjes. platinum helaas niet...
kan geen duidelijke foto maken van zo'n klein pasje dus hier effe alleen de achtergrond die ik gebruikt heb.
een foto die ik 2 jaar geleden gemaakt heb in de bergen bij Zakopane, op de grens van Polen en Slowakije.
op mijn ouwe pas (van 2 jaar geleden) staat linksboven in het wit "giropas" en is de leeuw rechtsbovenin blauw, op de nieuwe pas wordt "giropas" niet vermeld en is de leeuw wit.
ziet er zeer netjes uit!
had trouwens ook verwacht dat ze stiekum toch een rekening zouden sturen van 5 euro ofzo maar tot nog toe is ie helemaal gratis 
| Originally posted by eXos Das die ik heb besteld. Me mooie Border Community Desktop |

Mijne is niet geaccepteerd
Had gewoond e spleetoog van www.spleetoog.nl erop staan...
lame
Misschien vonden ze het plaatje racistisch, weet ik het
Kreeg een brief ervan binnen dat ie niet aan de voorwaarden voldeed
Ik heb er ook 1 aangemaakt. ben benieuwd of ik er 1 krijg. 
De Postbank wil gewoon een monopolie op spleten. Anders kan iedereen wel geldautomaten gaan bouwen 
| Originally posted by Opti Mijne is niet geaccepteerd |
Net ook ff eentje bestelt:

| Originally posted by MaGiK54 Net ook ff eentje bestelt: |
| Originally posted by robin Oh die is wel vet magik |
Zijn zo ook echt sloom en relax of zijn het echte klootzakken die ineens fucking agressief worden?
| Originally posted by robin Zijn zo ook echt sloom en relax of zijn het echte klootzakken die ineens fucking agressief worden? |
Kwakko's... Wat een naam 
Wanneer krijg ik nou eens antwoord van die postbank hoeren. Zit mijn hele leven al bij dat gajes wat me cash altijd 3 dagen vast houd voor de rente. HIER DIE PAS!