TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Livesets Innercity?
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by Jesse on Dec-30-2001 13:57:

Question Livesets Innercity?

Hoi,

Weet iemand waar sets te vinden zijn en te downloaden? Vooral die van Marco V, Dave Clark (als die is uitgezonden) en Mauro zijn de moeite waard om te downloaden! Marco V was zeker goed bezig!


Posted by Ron Thijssen on Dec-30-2001 14:04:

Ik wil ze ook graag, zeker die van Marco V!


Posted by mafiasven on Dec-30-2001 14:48:

ja idd Marco V was vet ondanks de pauzes de hele tijd..
livesets altijd welkom


Posted by DJ-Koen on Dec-30-2001 15:13:

Hehe...pauzes?
Hij draaide gewoon tot 2 keer aan toe het geluid plat...misschien kon de koeling van de versterkers het niet aan? hehe.
Bij X-press 2 was er ook al iets met het geluid...die bas bij 'Smokemachine' ging een beetje kraken .


Posted by Muppet on Dec-30-2001 15:15:

De set van marco v ios al gereleased...zie de thread bij tracklisten. Maar de set wil ik heeeeeeeel graag hebben


Greetz Muppet

P.s heb even de tracklist gekopieerd..

Marco v-live at Innercity

01. Marco V - Simulated
02. Milo - Jungle of Mirror
03. ID
04. ID
05. Reloop - Fucking Society
06. ID
07. DJ Bismark - Primitive Love [Train Mix]
08. Marco V - G.O.D.D [Original Mix]
09. ID (Marco Bailey?)
10. Katana - Gemini?? (I missed this part, so im not sure, but the new katana track is called gemini)
11. Green Martian - Industry
12. ID
13. ID
14. ID
15. Damn Noa - Home (Like A Prayer) (Marco V.Ision Rework)
16. ID
17. Faithless - Tarantula [Hiver And Hammer Remix]
18. ID
19. Cosmic gate - Exploration of Space [?Remix?]
20. ID
21. DJ Ti�sto - Urban Train [Cosmic Gate Remix]
22. Derb - Derb
23. K-Traxx - Noise Tool
24. Marco V - Simulated [V.ision mix]


Posted by eXos on Dec-30-2001 15:52:

je ken ze downen op www.mp3.com


whahaha LOL

Nee, sorry lui. Jullie zullen denk ik nog ff geduld moeten hebben voordat ze normaal op internet staan..


GReeTZ


Posted by Flippe on Dec-30-2001 17:36:

zal idd nog wel ff dure


Posted by mafiasven on Dec-30-2001 17:42:

quote:
Originally posted by Flippe
zal idd nog wel ff dure

had ik t toch maar opgenomen, naja volgende keer beter.


Posted by HiGH_NrG on Dec-30-2001 18:28:

Ik krijg ze zo geupload ...


Posted by John on Dec-30-2001 18:39:

TE sets waren ook vrij snel op i-net dus waarom deze niet?
ik verwacht binnen een week alles uit de main op internet en dat ze maar mogen beginnen met marco v


Posted by raoel on Dec-30-2001 18:46:

Ik ben die van Marco V en Svan Vath aan het downen.

Ik dacht al bij Marco V dat ie verneukt was vanwege die stilte. Maarhet geluid was dus ff uitgevallen???


Posted by Muppet on Dec-30-2001 18:50:

quote:
Originally posted by raoel
Ik ben die van Marco V en Svan Vath aan het downen.

Ik dacht al bij Marco V dat ie verneukt was vanwege die stilte. Maarhet geluid was dus ff uitgevallen???


Als ik mag vragen waar????


Greetz Muppet


Posted by Jesse on Dec-30-2001 18:50:

quote:
Originally posted by raoel
Ik ben die van Marco V en Svan Vath aan het downen.


WAAR DAN???!?!?!?!?
Das het hele nut van de thread, dat iedereen ze kan downloaden!!


Posted by Muppet on Dec-30-2001 18:53:

quote:
Originally posted by Jesse


WAAR DAN???!?!?!?!?
Das het hele nut van de thread, dat iedereen ze kan downloaden!!



Zelfde moment, zelfde vraag...hahaha


Greetz Muppet


Posted by Jesse on Dec-30-2001 18:57:

stond er ook al van te kijken


Posted by mafiasven on Dec-30-2001 19:01:

zeer irri had net iemand via icq die ze aan het downloaden was.. maar was private ftp dus hij wilde t niet doorgeven


Posted by John on Dec-31-2001 00:28:

ik download nu marco v =)
misschien als et mag van mn website host dat ik em online gooi...170mb is toch vrij veel =) mocht et mogen dan duurt et nog lang want dat uppen met 14k schiet niet op en tegen die tijd hebben jullie et zelf al gevonden of istie op AG =)


Posted by watchout on Dec-31-2001 00:35:

Iedereen verteld wel leuk dat ze de sets aan het downloaden zijn, maar geen van alle vertellen vanaf waar..

Ik ben best bereid die sets op internet te zetten als iemand me verteld waar.. 170MB is nix vergeleken 700MB.. Nog geen 10 uurtjes werk met mijn 6kb/s upload.. hehe

Als iemand bereidt is de link te geven naar Marco V, stuur me dan een mail op [email protected] en ik beloof hem diezelfde dag nog te uppen..

greetz ---watchout---


Posted by StereoPrincess on Dec-31-2001 00:48:

can you dudes repeat the info in English. Are there going to be live sets??


Posted by watchout on Dec-31-2001 00:56:

Eerste sets al te vinden op AG.. Weet niet of deze 1 liedje zijn of de volledige set.. Ik blijf zoeken.. :P

greetz ---watchout---


Posted by Ding Chavez on Dec-31-2001 10:31:

Kweet dat het hier nogal gevoelig ligt maarreeee.... RMF
En nog redelijk snel ook.

GreetZ, DC


Posted by Boss on Dec-31-2001 10:44:

Jester

heerlijk..... RMF...... marco en sven.... beide met 40 kb/s !


Posted by Robvef on Dec-31-2001 12:06:

He Boss, waar dan op RMF, want ik kan ze daar niet vinden.
Dus als je zo aardig zou willen zijn, mij dat te vertellen, ben ik je eeuwig dankbaar


Posted by Haze on Dec-31-2001 12:15:

quote:
Originally posted by Boss
heerlijk..... RMF...... marco en sven.... beide met 40 kb/s !


Ik kan ze ook niet vinden op RMF ?!


Posted by Dr. Kuipers on Dec-31-2001 14:03:

Ik kan ze ook nergens vinden hoor op RMF.
Plaats ff linkje please...
THX


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.