TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Kjente DJer til Norge

Posted by dbb on Nov-05-2005 23:39:

Kjente DJer til Norge

Kommer Sasha, Digweed osv. eller Ulrich Schnauss/M83 til � fremf�re her i Norge (Bergen/Oslo) i n�rmeste tid?

Jeg hater musikken som spilles p� Bergensklubbene. For � si det mildt.

Posted by moore on Nov-10-2005 19:28:

Er d�rlig med det for tiden..

Posted by Trancenorway on Nov-17-2005 12:26:

Ville ikkje Chess - Vollevik'en ha tips til artister som han kunne f� til Bergen d�? ... tips han!!!

Slit sj�lv med og finne ein uteplass i Bergen med god musikk ja...

Posted by DJ AL-X on Nov-30-2005 11:11:

H�rte rykter om at sasha kommer til oslo via Gustozo & Tribaltrax, men ingen grunn til � st� naken i vindu og vifte med underbuksa enda, for dette er som sagt bare rykter jeg har h�rt av naboen til hunden til fris�ren til eksen til .... osv

Men ryktene g�r

Posted by euphoria_ibiza on Nov-30-2005 23:51:

hva med � dra inn misja helsloot ..inn i varmen..igjen

husker han p� slutten av 90-tallet [2000] en konge bak spakene

spilte mye p� mars ..churb osv ..

Posted by Paxian on Dec-02-2005 18:05:

quote:
Originally posted by euphoria_ibiza
hva med � dra inn misja helsloot ..inn i varmen..igjen

husker han p� slutten av 90-tallet [2000] en konge bak spakene

spilte mye p� mars ..churb osv ..

H�res ut som en god ide.

Posted by Kimito on Dec-05-2005 02:33:

2006 kommer til � bli et bedre �r for sure.

Posted by Sand Leaper on Dec-05-2005 12:47:

Ikke for � v�re pirkete, men Ulrich Schnauss har da vitterlig ingenting med M83 � gj�re?

Ellers blir det vel med ryktene s� langt, ja. Personlig syns jeg det er viktigere at vi f�r et mer variert lydbilde i utelivet enn at bigshot DJs spiller her p� jevnlig basis.

Posted by dbb on Dec-06-2005 13:13:

quote:
Originally posted by Sand Leaper
Ikke for � v�re pirkete, men Ulrich Schnauss har da vitterlig ingenting med M83 � gj�re?

Ellers blir det vel med ryktene s� langt, ja. Personlig syns jeg det er viktigere at vi f�r et mer variert lydbilde i utelivet enn at bigshot DJs spiller her p� jevnlig basis.

De har touret sammen.

Posted by Soeder on Dec-16-2005 22:45:

Jeg har hatt det veldig morro i �r med Tiesto, Cosmic Gate, Rank 1, Menno etc. Men det er vel alltid rom for forbedringer!
Skulle gjerne sett Marcel Woods, Marco V eller Jesselyn (gikk glipp av det ) her i 2006

Posted by djmushi on Jan-05-2006 23:19:

Airbase skal spille her i Trondheim i en eller annen idrettshall langt utenfor sentrum Ler meg ihjel ass... Trance er d�d, og har v�rt d�d i mange �r. Takk for alt trance ga meg, men p� tide � g� videre (noe jeg har gjort for lenge siden). Minimal & Electrohouse er framtida!

Posted by DJ AL-X on Jan-06-2006 11:59:

quote:
Originally posted by djmushi Minimal & Electrohouse er framtida!

Kunne ikke v�rt mer enig

Posted by freeloop on Jan-06-2006 15:56:

Hvorfor skal man la noe man elsker forsvinne?
Hate it or love it. For meg er ikke musikk en trend.

Posted by djmushi on Jan-06-2006 19:49:

btw, det airbase greiene ser ut til � ha g�tt i vasken:

http://www.undergrunn.org/?do=forum&thread=893

Posted by djchem on Jan-14-2006 09:12:

quote:
Originally posted by freeloop
Hvorfor skal man la noe man elsker forsvinne?
Hate it or love it. For meg er ikke musikk en trend.

amen

Posted by TidyAL on Jan-18-2006 16:27:

wow

Posted by Kimito on Jan-21-2006 17:41:

Kunne ikke v�rt mer enig...musikk er ikke en trend!

Well put...

Posted by anders_L on Feb-15-2006 00:46:

HappyHappy

quote:
Originally posted by DJ AL-X
Kunne ikke v�rt mer enig

minimal er tingen.. synes vi burde f� en skikkelig underjordisk minimal hule der minimal-hodene kunne f�tt sitt lille private place.. =D lenge leve Adam Kroll.. fo sho..! peace =*

Posted by freeloop on Feb-16-2006 22:17:

N� er det bekreftet at Ferry Corsten kommer til Oslo 16. mai!
Dette er det st�rste som har skjedd siden 2000 her i landet.

Et godt stykke til mai, men er allerede mer gira enn en katt i badekar.

Posted by Mindbreezer on Feb-18-2006 09:49:

quote:
Originally posted by dj_palm
men hvor er det?

Sentrum Scene...sjekk www.ferrycorsten.com ---> tour dates

er de veldig n�ye med ID der?

Posted by Sand Leaper on Feb-18-2006 19:44:

quote:
Originally posted by djmushi
Minimal & Electrohouse er framtida!

Hah. Begrepet "electrohouse" er en stor selvmotsigelse, da det som kalles "electrohouse" har s� godt som ingenting med electro � gj�re. Og "minimal"? 70% av det som blir kalt "minimal" idag er ikke minimalt for fem flate �re, men er i stedet brukt som en unnskyldning for � lage ekstremt simpel og/eller beint fram d�ll musikk for � se "kul" og "sofistikert" ut.

For 12 �r siden var Richie Hawtin en bebrillet geek som satt i hj�rnet i studio og lagde masse dr�y, psykotisk acid. FUSE - Substance Abuse og Call It What You Want er musikk som over halvparten av trendhorebukkene som hyper ham himmelh�yt i skyene idag ville rynket p� nesen og forlatt rommet over hvis de hadde h�rt det. N� er Richie technoens posterboy nr.1 med egne stylister og full dertilh�rende pakke, og musikken hans har blitt deretter.

Og en ting til: siden n�r var faktumet at (trance) parties blir arrangert langt ut i landet et nytt fenomen? Det er jo b.la. nettopp med hensyn til myndighetene at det skjer.

Posted by Mindbreezer on Feb-20-2006 01:13:

quote:
Originally posted by dj_palm
ja dritn�ye hehe

Ironi?

Posted by ziddy on Feb-20-2006 22:42:

quote:
Originally posted by Sand Leaper
Personlig syns jeg det er viktigere at vi f�r et mer variert lydbilde i utelivet enn at bigshot DJs spiller her p� jevnlig basis.

Kunne ikke v�rt mer enig. Synes det blir litt for dumt at det � f� superstar DJs her til landet skal bli eneste m�te � utvide scenen p�. P� den andre siden kan det jo v�re bra for � fange flere menneskers interesse og det er jo positivt p� en m�te. Uansett, jeg synes Kim og serum folka har gjort en kjempe bra jobb s� langt i �r. Setter virkelig stor pris p� det.