TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Kjente DJer til Norge
Kjente DJer til Norge
Kommer Sasha, Digweed osv. eller Ulrich Schnauss/M83 til � fremf�re her i Norge (Bergen/Oslo) i n�rmeste tid?
Jeg hater musikken som spilles p� Bergensklubbene. For � si det mildt.
Er d�rlig med det for tiden..
Ville ikkje Chess - Vollevik'en ha tips til artister som han kunne f� til Bergen d�? ... tips han!!!
Slit sj�lv med og finne ein uteplass i Bergen med god musikk ja...
H�rte rykter om at sasha kommer til oslo via Gustozo & Tribaltrax, men ingen grunn til � st� naken i vindu og vifte med underbuksa enda, for dette er som sagt bare rykter jeg har h�rt av naboen til hunden til fris�ren til eksen til .... osv
Men ryktene g�r 
hva med � dra inn misja helsloot ..inn i varmen..igjen 
husker han p� slutten av 90-tallet [2000] en konge bak spakene 
spilte mye p� mars ..churb osv ..
| quote: |
| Originally posted by euphoria_ibiza hva med � dra inn misja helsloot ..inn i varmen..igjen ![]() husker han p� slutten av 90-tallet [2000] en konge bak spakene ![]() spilte mye p� mars ..churb osv .. |
2006 kommer til � bli et bedre �r for sure.

Ikke for � v�re pirkete, men Ulrich Schnauss har da vitterlig ingenting med M83 � gj�re?
Ellers blir det vel med ryktene s� langt, ja. Personlig syns jeg det er viktigere at vi f�r et mer variert lydbilde i utelivet enn at bigshot DJs spiller her p� jevnlig basis.
| Originally posted by Sand Leaper Ikke for � v�re pirkete, men Ulrich Schnauss har da vitterlig ingenting med M83 � gj�re? Ellers blir det vel med ryktene s� langt, ja. Personlig syns jeg det er viktigere at vi f�r et mer variert lydbilde i utelivet enn at bigshot DJs spiller her p� jevnlig basis. |
Jeg har hatt det veldig morro i �r med Tiesto, Cosmic Gate, Rank 1, Menno etc. Men det er vel alltid rom for forbedringer!
Skulle gjerne sett Marcel Woods, Marco V eller Jesselyn (gikk glipp av det
) her i 2006
Airbase skal spille her i Trondheim i en eller annen idrettshall langt utenfor sentrum
Ler meg ihjel ass... Trance er d�d, og har v�rt d�d i mange �r. Takk for alt trance ga meg, men p� tide � g� videre (noe jeg har gjort for lenge siden). Minimal & Electrohouse er framtida!
| Originally posted by djmushi Minimal & Electrohouse er framtida! |
Hvorfor skal man la noe man elsker forsvinne?
Hate it or love it. For meg er ikke musikk en trend.
btw, det airbase greiene ser ut til � ha g�tt i vasken:
http://www.undergrunn.org/?do=forum&thread=893
| Originally posted by freeloop Hvorfor skal man la noe man elsker forsvinne? Hate it or love it. For meg er ikke musikk en trend. |
wow
Kunne ikke v�rt mer enig...musikk er ikke en trend!
Well put...
| Originally posted by DJ AL-X Kunne ikke v�rt mer enig |
N� er det bekreftet at Ferry Corsten kommer til Oslo 16. mai!
Dette er det st�rste som har skjedd siden 2000 her i landet.
Et godt stykke til mai, men er allerede mer gira enn en katt i badekar.
| Originally posted by dj_palm men hvor er det? |
| Originally posted by djmushi Minimal & Electrohouse er framtida! |
| Originally posted by dj_palm ja dritn�ye hehe |
| Originally posted by Sand Leaper Personlig syns jeg det er viktigere at vi f�r et mer variert lydbilde i utelivet enn at bigshot DJs spiller her p� jevnlig basis. |