TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Innercity 2001
Innercity 2001
Innercity 2001 h�lls ig�r i Amsterdam som vanligt. livesetten �r p� v�g att rippas. Marco V har redan sl�ppts. 2 timmar h�rd trance som vanligt fr�n Marco V 
Om det e n�n p� snabb lina som vill ha den s� kan jag uploada eller eventuellt kan jag skicka upp den till en dump s� att fler kan tanka denna godbiten.
Han spelar bland annat sina egna l�tar Simulated och Godd samt hans remix p� Madonna's Like a Prayer och Katana's nya �n osl�ppta Gemini (som �r en sjuhelvetes j�vla l�t) 
Skulle inte sitta helt fel att h�ra detta set...Kunde ju inte h�ra detta ig�r....Skulle upp tidigt.......
Om du vill kan du ladda upp det p� min ftp om du k�nner f�r det...
Du har inte Picotto � sven vath ox� eller?
lyssnade p� det ig�r, id&t s�nde live via deras hemsida
jag �r intresserad av marco vs set
| quote: |
| Originally posted by reveal lyssnade p� det ig�r, id&t s�nde live via deras hemsida jag �r intresserad av marco vs set |
n�, dom var r�tt sent p� natten...
ok nu verkar alla setsen fr�n Innercity ha sl�ppts.
f�ljande har jag nu:
Marco V
Mauro Picotto
Junior Sanchez
Sven V�th
Dave Clarke
X-Dream: langa �ver ftpinfo s� kan jag skicka upp dem.
Har skickat dig ett PM rebel.....S� det �r bara att ladda upp Picotto � Sven vath...Har hittat Marco V sj�lv....
Tackar.....
Re: Innercity 2001
| Originally posted by RebeL9 ...och Katana's nya �n osl�ppta Gemini (som �r en sjuhelvetes j�vla l�t) |
Sen jag h�rde den p� Marco V Live at Club Eau.. s� �r jag helt s�ld. Sitter och lyssnar p� en halv-d�lig live-rip f�r j�mnan. Antar att den inte �r sl�ppt p� vinyl �nnu..
Den �r mycket sk�n Katana-Gemini....
Har f�tt hem Marco V setet....Finns p� min ftp att ladda om ni �r sugna...
Rebel h�ller p� att ladda upp Picotto set just nu...Sen h�ller jag p� att ladda Sven Vath set ox�.....
Fan vilken grym remix p� Cosmic gate-Exploration of space i marco v setet....Helt otrolig....N�gon som vet n�got om den.....
vid vilken tidpunkt b�rjar den?
Tror att det var runt 88 min skulle jag tro.....
m�ste vara en ny remix. jag har maxisingeln och den finns inte med d�r.
| Originally posted by RebeL9 m�ste vara en ny remix. jag har maxisingeln och den finns inte med d�r. |
| Originally posted by RebeL9 m�ste vara en ny remix. jag har maxisingeln och den finns inte med d�r. |
Jamx spelar den ox� i sitt senaste set jag ladda hem f�r ett tag sen....Hoppas att Cosmic gate �r sn�ll � sl�pper n�gra promos tidigt av denna....
Kan ju alltid hoppas.....
| Originally posted by reveal kan du rippa den och dela med dig? har letat efter den |