TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Little Theseus live @ ID-T's Innercity!!


Posted by blighty on Dec-30-2001 21:05:

Talking Little Theseus live @ ID-T's Innercity!!

Hey Little,

Moet je eens zien wat ik tegenkwam op id-t.com:



Greetings

Blighty

p.s.

Vet shirt was dat zeg, shit alleen dat mensen daaraan beginnen te rukken Gekken!


Posted by HiGH_NrG on Dec-30-2001 21:10:

LOL!


henkie_h weer een foto'tje voor berknaakt :P


Posted by Miss Proximus on Dec-30-2001 21:24:

JA HOOR!!!!!!! dan heb ik jou een paar x gezien!!! En ik vond dat shirt echt super!! We zijn zelfs nog tegelijkertijd naar de wc geweest! (niet hetzelfde hokje hoor )


Posted by Flippe on Dec-30-2001 21:32:

Phat Shirtje!


Posted by TimeportE on Dec-30-2001 22:21:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
JA HOOR!!!!!!! dan heb ik jou een paar x gezien!!! En ik vond dat shirt echt super!! We zijn zelfs nog tegelijkertijd naar de wc geweest! (niet hetzelfde hokje hoor )

ja theseus kon je moeilijk missen.. ik ben hem in totaal 4x tegen gekomen!! en dat tussen 42.500 mensen .. wel jammer miss p dat we elkaar mis gelopen zijn op die meeting.. ach ja volgende keer beter (als ik weer geld heb want ik ben volgens mij nu helemaal blut!!) !!


Posted by Partyhardy! on Dec-30-2001 22:37:

haha echt een vette foto! het is ook echt een super creatie! alleen echt dom dat er (blijkbaar) mensen aan gaan zitten! daar snap ik dus echt niets van! (kwam zeker door die Cor fijneman set op slam fm ) iig wel lache dat je op de id&t site staat!


Posted by TimeportE on Dec-30-2001 22:40:

trouwens wat ik nog op IC wilde vragen : zijn die cd's nou leeg of zijn dat oude cds die je niet meer nodig had ofzo.. ??


Posted by John on Dec-31-2001 00:19:

dus dat is little theseus
jou heb ik een aantal keren gezien, als ik geweten had dat jij van TA was dan had ik de meeting waarschijnlijk wel gevonde
mzzzls


Posted by Henkie_henk on Dec-31-2001 00:29:

quote:
Originally posted by TimeportE
trouwens wat ik nog op IC wilde vragen : zijn die cd's nou leeg of zijn dat oude cds die je niet meer nodig had ofzo.. ??


haha alle cds van id-t gebrand hehe

nou obi vind dat niet grappig hoor!


Posted by Eye-Riz on Dec-31-2001 00:33:

zou Obi die foto hebben gemaakt?


Posted by magrec on Dec-31-2001 09:44:

quote:
Originally posted by TimeportE
trouwens wat ik nog op IC wilde vragen : zijn die cd's nou leeg of zijn dat oude cds die je niet meer nodig had ofzo.. ??


hij liet me ��n cd zien en die was van cor fijneman


Posted by Little Theseus on Dec-31-2001 14:04:

Bedankt voor de complimenten allemaal!


Ik heb bijna een jaar lang cd's gespaard: de meeste cd's waren gewoon fout gegaan met branden, en die heb ik bewaard (onder andere 1 van cor fijneman ja). Ook heb ik ooit bij gratiz.nl overal mn adres ingevoerd en kreeg ik daarvan ook nog een paar cd's toegestuurd.
Een beetje leuk shirt uitgezocht, VEEL hobbylijm, en klaar is kees!

In de zaal was nog een gast die vroeg wat voor cd's het nou waren, en er hing toen net eentje helemaal los dus ik die er gewoon vanaf gerukt en aan hem gegeven; hij lachen!

Die foto is gemaakt in de main bij Benny Rodriquez; dr kwamen twee geel/wit geklede dames van id&t naar me toe of ze een foto mochten maken.

Kheb echt ontiegelijk veel complimenten over dat shirt gehad, ik werd er wel moe van op een gegeven moment; sta je ff te bellen, gaan allemaal mensen tegen je schreeuwen dat een leuk shirt hebt .
Wat ik toch wel echt lachen vond was dat de security onder mn shirt ging kijken omdat een maat van me zei dat ik met die cd's alles ging opnemen.

Ik ben nu wel benieuwd naar de IC DVD want ik ben ook een keer goed op de film gezet

Ej maar Josta, toen jij naar de wc's ging, was dat toevallig beneden? Want ik weet nog dat ik daar stond en het superdruk was, dat er iemand begon te zingen: FEYENOORD! FEYENOORD! waarop 10 gasten met zn allen op die gozer in begonnen te raggen; moet je maar geen feyenoord zingen op een plek vol met ajax fans , misschien dat jij dat ook zag, maar ik heb jou niet gezien helaas


Posted by Miss Proximus on Dec-31-2001 14:09:

hmz...nee, dat is compleet aan me voorbij gegaan


Posted by Obi on Dec-31-2001 19:08:

En dan hier in vol ornaat:





Je bent gefotografeerd door mijn promotiechickies


Posted by Opti on Dec-31-2001 20:26:

quote:
Originally posted by Obi
En dan hier in vol ornaat:



Kut man, nu ik deze foto zie heb ik echt spijt dat ik niet ben gegaan...


Posted by Flipper01 on Jan-01-2002 20:02:

Talking

VET SHIRT!!!
Zo LT, dat ziet er gaaf uit, zeker orgineel!!
Hoe zit dat met de TA shirts?? Waren die nog niet uit? Ik on t niet zien op de groepsfoto omdat die niet geladen kon worden
Ik zie wel of ik 'em al thuis heb gekregen als ik terug ben..


Posted by TranceFool on Jan-02-2002 13:31:

quote:
Originally posted by Obi
En dan hier in vol ornaat:





Je bent gefotografeerd door mijn promotiechickies

Cool shirt gozer!!!

Lijkt wel alsof die gozer op de achtergrond in dat witte shirt en die zonnebril ouderwets aan et hakken is


Posted by HaZZa on Jan-02-2002 14:09:

Ik heb maar 1 ding te zeggen...

WAT EEN LEKKERE WIJVEN WAREN DAAR....


Posted by TimeportE on Jan-02-2002 15:22:

quote:
Originally posted by HaZZa
Ik heb maar 1 ding te zeggen...

WAT EEN LEKKERE WIJVEN WAREN DAAR....

jaaa niet meer normaal!! veel lekkere vrouwtjes.. bij marco v (of was het mauro ??) waren ik en bas(vh) eff lekker aan het dansen komt er zon meisje langs (echt Lekkah!!) kijk je een beetje haar achterna, heeft ze der helft van der string buiten haar broek zitten, woeiiiii, jummie !!


Posted by Henkie_henk on Jan-02-2002 16:52:

quote:
Originally posted by TimeportE

jaaa niet meer normaal!! veel lekkere vrouwtjes.. bij marco v (of was het mauro ??) waren ik en bas(vh) eff lekker aan het dansen komt er zon meisje langs (echt Lekkah!!) kijk je een beetje haar achterna, heeft ze der helft van der string buiten haar broek zitten, woeiiiii, jummie !!


Ik heb goed nieuws voor je.. dat wordt de mode jonge laaguitgesnede (bouwvakker style) broeken voor de vrouw.. en dan de string die duidelijk erbove uit te zien is.. heel vervelend


Posted by YojiBiomehanika on Jan-02-2002 17:26:

k wil niet vervelend doen maar das al in sinds die ene chick in scary movie dat had en das a long time ago waist...


Posted by moogwai on Jan-02-2002 18:31:

Zeker cool shirt.. krijg je ook vette lichteffecten mee...

als je nog cd's zoekt.. ik heb nog een lading mislukte cdr's hier liggen (Kut brander had weer eens kuren )



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.