TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Little Theseus live @ ID-T's Innercity!!
Little Theseus live @ ID-T's Innercity!!
Hey Little,
Moet je eens zien wat ik tegenkwam op id-t.com:
Greetings 
Blighty
p.s.
Vet shirt was dat zeg, shit alleen dat mensen daaraan beginnen te rukken
Gekken!
LOL!
henkie_h weer een foto'tje voor berknaakt :P
JA HOOR!!!!!!! dan heb ik jou een paar x gezien!!! En ik vond dat shirt echt super!! We zijn zelfs nog tegelijkertijd naar de wc geweest! (niet hetzelfde hokje hoor
)
Phat Shirtje!
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus JA HOOR!!!!!!! dan heb ik jou een paar x gezien!!! En ik vond dat shirt echt super!! We zijn zelfs nog tegelijkertijd naar de wc geweest! (niet hetzelfde hokje hoor ) |

.. wel jammer miss p dat we elkaar mis gelopen zijn op die meeting.. ach ja volgende keer beter (als ik weer geld heb want ik ben volgens mij nu helemaal blut!!) !!
haha echt een vette foto! het is ook echt een super creatie! alleen echt dom dat er (blijkbaar) mensen aan gaan zitten! daar snap ik dus echt niets van! (kwam zeker door die Cor fijneman set op slam fm
) iig wel lache dat je op de id&t site staat! 
trouwens wat ik nog op IC wilde vragen : zijn die cd's nou leeg of zijn dat oude cds die je niet meer nodig had ofzo.. ??
dus dat is little theseus
jou heb ik een aantal keren gezien, als ik geweten had dat jij van TA was dan had ik de meeting waarschijnlijk wel gevonde
mzzzls
| quote: |
| Originally posted by TimeportE trouwens wat ik nog op IC wilde vragen : zijn die cd's nou leeg of zijn dat oude cds die je niet meer nodig had ofzo.. ?? |
zou Obi die foto hebben gemaakt? 
| quote: |
| Originally posted by TimeportE trouwens wat ik nog op IC wilde vragen : zijn die cd's nou leeg of zijn dat oude cds die je niet meer nodig had ofzo.. ?? |
Bedankt voor de complimenten allemaal!
Ik heb bijna een jaar lang cd's gespaard: de meeste cd's waren gewoon fout gegaan met branden, en die heb ik bewaard (onder andere 1 van cor fijneman ja). Ook heb ik ooit bij gratiz.nl overal mn adres ingevoerd en kreeg ik daarvan ook nog een paar cd's toegestuurd.
Een beetje leuk shirt uitgezocht, VEEL hobbylijm, en klaar is kees!
In de zaal was nog een gast die vroeg wat voor cd's het nou waren, en er hing toen net eentje helemaal los dus ik die er gewoon vanaf gerukt en aan hem gegeven; hij lachen!
Die foto is gemaakt in de main bij Benny Rodriquez; dr kwamen twee geel/wit geklede dames van id&t naar me toe of ze een foto mochten maken.
Kheb echt ontiegelijk veel complimenten over dat shirt gehad, ik werd er wel moe van op een gegeven moment; sta je ff te bellen, gaan allemaal mensen tegen je schreeuwen dat een leuk shirt hebt
.
Wat ik toch wel echt lachen vond was dat de security onder mn shirt ging kijken omdat een maat van me zei dat ik met die cd's alles ging opnemen.
Ik ben nu wel benieuwd naar de IC DVD want ik ben ook een keer goed op de film gezet
Ej maar Josta, toen jij naar de wc's ging, was dat toevallig beneden? Want ik weet nog dat ik daar stond en het superdruk was, dat er iemand begon te zingen: FEYENOORD! FEYENOORD! waarop 10 gasten met zn allen op die gozer in begonnen te raggen; moet je maar geen feyenoord zingen op een plek vol met ajax fans
, misschien dat jij dat ook zag, maar ik heb jou niet gezien helaas
hmz...nee, dat is compleet aan me voorbij gegaan 
En dan hier in vol ornaat:


Je bent gefotografeerd door mijn promotiechickies

| quote: |
| Originally posted by Obi En dan hier in vol ornaat: ![]() |


VET SHIRT!!!
Zo LT, dat ziet er gaaf uit, zeker orgineel!!
Hoe zit dat met de TA shirts?? Waren die nog niet uit? Ik on t niet zien op de groepsfoto omdat die niet geladen kon worden 
Ik zie wel of ik 'em al thuis heb gekregen als ik terug ben..
| quote: |
| Originally posted by Obi En dan hier in vol ornaat: ![]() ![]() Je bent gefotografeerd door mijn promotiechickies |



Ik heb maar 1 ding te zeggen...
WAT EEN LEKKERE WIJVEN WAREN DAAR....
| quote: |
| Originally posted by HaZZa Ik heb maar 1 ding te zeggen... WAT EEN LEKKERE WIJVEN WAREN DAAR.... |

!!
| quote: |
| Originally posted by TimeportE jaaa niet meer normaal!! veel lekkere vrouwtjes.. bij marco v (of was het mauro ??) waren ik en bas(vh) eff lekker aan het dansen komt er zon meisje langs (echt Lekkah!!) kijk je een beetje haar achterna, heeft ze der helft van der string buiten haar broek zitten, woeiiiii, jummie ![]() !! |
laaguitgesnede (bouwvakker style) broeken voor de vrouw.. en dan de string die duidelijk erbove uit te zien is.. heel vervelend
k wil niet vervelend doen maar das al in sinds die ene chick in scary movie dat had en das a long time ago waist...
Zeker cool shirt.. krijg je ook vette lichteffecten mee... 
als je nog cd's zoekt.. ik heb nog een lading mislukte cdr's hier liggen (Kut brander had weer eens kuren 

)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.