TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- FTP met IC sets!


Posted by HiGH_NrG on Dec-31-2001 08:05:

FTP met IC sets!

Hmm...op mijn FTPtje dus de IC te verkrijgen.

Stuur me een meeltje met daarin dat je de sets wil hebben, je ip adres/login naam en password...ja ik ga moeilijk doen. Maar ik wil geen ongewilde gasten op me FTP graag.

Mailen naar: [email protected]
Subject: FTP innercity (alle andere subjects die hetzelfde inhouden wis ik zonder te lezen)

Tis nie supersnel, maar beter dan niets. Max 3 users tegelijk.
Met een beetje mazzel heb je vanmiddag een meeltje terug.

Lator!

[edit]Vermeld ook ff je TA Nickname[/edit]


Posted by Muppet on Dec-31-2001 11:16:

Heb net een mailtje gestuurd



Greetz Muppet


Posted by New Wave on Dec-31-2001 11:39:

HIJ SONDERWEG!!


Posted by watchout on Dec-31-2001 12:06:

Check ya mail dude..

greetz ---watchout---


Posted by Smirnoff on Dec-31-2001 12:13:

mailtje is onderweg


Posted by TimeportE on Dec-31-2001 12:16:

a mail has been send to: HiGH_NrG .. hee alvast bedankt.. ik kan neit wachten om een mailtje terug te krijgen!!!


Posted by mafiasven on Dec-31-2001 12:37:

oke mail gestuurd


Posted by Blik on Dec-31-2001 13:22:

ik heb ook ff een mailtje gestuurd


Posted by mafiasven on Dec-31-2001 13:26:

okey mensen kheb een url waar 4 livesets op staan dave clarke, marco v en nog 2 andere..
ben ze ook net aan t downloaden.. mocht je de url willen hebben icq me ff:

56335175

de sets zijn v.d server afgehaald kan ze dus alleen nog via filetransfer sturen of uploaden naar een ftp. Hulp is altijd welkom


Posted by Muppet on Dec-31-2001 13:30:

quote:
Originally posted by mafiasven
okey mensen kheb een url waar 4 livesets op staan dave clarke, marco v en nog 2 andere..
ben ze ook net aan t downloaden.. mocht je de url willen hebben icq me ff:

56335175


Ik heb geen icq....kun je hem mij niet even pm of heb je msn?????


Greetz Muppet


Posted by mafiasven on Dec-31-2001 13:46:

quote:
Originally posted by Muppet


Ik heb geen icq....kun je hem mij niet even pm of heb je msn?????


Greetz Muppet


je hebt mail als t goed is


Posted by Flippe on Dec-31-2001 13:52:

Goed werk jongens, mede-TAers helpen


Posted by mafiasven on Dec-31-2001 13:56:

de livesets zijn van de server afgehaald vragen om de url heeft dus geen nut meer


Posted by Muppet on Dec-31-2001 14:01:

quote:
Originally posted by mafiasven


je hebt mail als t goed is



Tnx!!!!!! alleen ik haal nu 328 mb binnen:S...geen flauw idee wat het is.....


Greetz Muppet


Posted by mafiasven on Dec-31-2001 14:05:

ik moet nog 10 % jullie horen zow of het goed is
kan me haast niet voorstellen dat t niet goed is maar je weet t nooit


Posted by mafiasven on Dec-31-2001 14:17:

okey de url bevat de volgende sets

marco v 178 mb
picotto 63 mb
dave clarke 59
junior sanchez 37 mb


Posted by Valhalla on Dec-31-2001 14:30:

Kijk er naar uit om ze te downen. En zeker Marco V


Posted by Evil_E on Dec-31-2001 18:58:

mafiasven zou je mij ook de link kunnen mailen.

[email protected]


Posted by mafiasven on Dec-31-2001 19:58:

quote:
Originally posted by Evil_E
mafiasven zou je mij ook de link kunnen mailen.

[email protected]

done


Posted by Evil_E on Dec-31-2001 20:00:

thanx


Posted by Dj Alpha on Jan-02-2002 06:13:

net als ik

[email protected]


Posted by DJ Unic on Jan-02-2002 09:22:

zou ik em ook mogen?

[email protected]


Posted by mafiasven on Jan-02-2002 10:07:

helaas kan ik de url niet meer geven omdat de livesets van de server af zijn. Ik ben nu livesets naar mensen aan het uppen met mijn 16k verbinding. Hopelijk vind ik snel een goede ftp waar ik ze kan dumpen. Tot die tijd kan ik ze alleen via ftp naar je uploaden of via icq file transfer en daar is een kleine w8tijd voor. Heb je nog interesse icq me dan even:

56335175



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.