TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Platipus
Platipus
Jag tankade ner Beginners Guide to Platipus mixad av Art of Trance inatt. skitbra skiva =)
jag har l�nge sett Platipusskivorna men aldrig brytt mig om dem. N�gon som har n�gra? jag har bara hittat vol 7 och Best of Platipus mixed by Anthony Pappa. Skulle kunna t�nka mig dela med mig massor med trance i utbyte mot n�gra av dem 
Re: Platipus
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 Skulle kunna t�nka mig dela med mig massor med trance i utbyte mot n�gra av dem |
Har f�r mig att jag har n�gra. Men det kollar jag upp n�r jag piggnat till...
Re: Re: Platipus
| quote: |
| Originally posted by reveal vi delar med oss, har n�n s� ger den. vi byter inte |

Platipus �r ett av de �ldsta trancelabeln i England. Dock �r de r�tt anonyma men har �nd� producerat m�nga hits. Tex Art of Trance - Madagascar, Union Jack - Two Full Moons and a trout, Albion - Air, Robert Miles - Children mfl. Platipus �r dels progressive, dels melodisk och dels ambient. Deras ambientdel �r mycket uppskattad och de har sl�ppt flertalet sk�na ambientl�tar (bland annat under Quietman).
De har en skivsamling med samma namn som labeln. 7 volymer har det sl�ppts och n�gra specialskivor (Best of Platipus, Platipus Archives och Beginners Guide to Platipus mfl).
Till�ggas b�r att jag k�pte "Beginners guide mixed by Art of trance" idag
Slog till n�r jag s�g den f�r 139:-...2 cd
Ska lyssna strax...... Hitta 2 vinyl som var r�tt intressanta ocks�...fast�n jag inte har n�n vinylspelare slog ja till 
Space brothers - Shine (Promo release 6 mixar)
Chicane - Sunstroke (Promo 3 mixar)
P� min baylandobutik finns n�stan alla
Nu har jag kollat upp vad jag har, ska ta � lyssna lite p� vad de e ocks�.
Jag har
Platipus - Artist Remix
Platipus - The Best of Platipus (Mixed by Anthony Pappa) CD 1 + CD 2
Platipus - Vol.1, Vol.2, Vol.3, Vol.4, Vol.5
Jag funderar p� hur jag ska shara detta, jag ska fixa s� jag har fast ip: sen kan jag k�ra ig�ng min ftp kanske...
S� l�nge finns jag p� ICQ 79353639
Tja,
Var den h�r skivan bra?? jag �lskar verkligen Art of Trance. Golden Rain, Madagascar, Easter Island.. aaah
Kanske vore n�t att k�pa..
Den jag kpte bestod av 2 skivor....Tyckte att CD 1 var lite v�l progressive goa psy stilen........ CD 2 d�remot var en grymt bra chill-out CD....skitsk�na l�tar att typ slagga till eller n�t....