TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mixprogram till datorn?

Posted by BFS on Nov-10-2005 22:03:

Mixprogram till datorn?

Finns det n�got bra mixprogram till datorn som �r l�tt�versk�dligt?

Det �r inget livemixprogram jag �r ute efter utan ett som man kan g�ra perfekta partymixar av mp3s och sedan br�nna ut.

Posted by SteveTranz4ever on Nov-10-2005 22:25:

Senaste versionerna av Mix Meister fungerar riktigt bra.
http://www.mixmeister.com

Du kan g�ra klar mixar senare i tidslinjen medans det spelar samtidigt tidigare i tidslinjen.

L�tt program med fler m�jligheter.

Posted by jofawe on Nov-10-2005 22:41:

annars �r Traktor Studio j�vligt bra

Posted by Vizay on Nov-11-2005 02:02:

eller ableton live 5, dock brutal overkill att pynta 5 lax f�r � sv�nga ihop lite partymixar. Men om du kan "l�na" det av n�gon s� why not

Posted by hustler on Nov-11-2005 17:57:

quote:
Originally posted by jofawe
annars �r Traktor Studio j�vligt bra

Agreed, Traktor �r grymt.

Posted by zoric on Nov-11-2005 18:36:

quote:
Originally posted by hustler
Agreed, Traktor �r grymt.

Shite, Jag har fan aldrig fattat Traktor

Posted by Christian �. on Nov-11-2005 18:49:

quote:
Originally posted by zoric
Shite, Jag har fan aldrig fattat Traktor

haha, det �r inte s� sv�rt.. eller jag fatta inte heller i b�rjan (hade iof dock aldrig intresseat av det eftersom jag har h�rdvaror hemma) men en kompis till mig lekte mycket i det och visade mig lite.
Det �r ju n�stan bara att l�ga in l�tar och trycka p� sync-knappen s� g�r allt i takt och blir perfekt:P

Posted by zoric on Nov-11-2005 20:29:

quote:
Originally posted by Christian �.
haha, det �r inte s� sv�rt.. eller jag fatta inte heller i b�rjan (hade iof dock aldrig intresseat av det eftersom jag har h�rdvaror hemma) men en kompis till mig lekte mycket i det och visade mig lite.
Det �r ju n�stan bara att l�ga in l�tar och trycka p� sync-knappen s� g�r allt i takt och blir perfekt:P

Jag antar att jag inte riktigt har tittat igenom programmet tillr�ckligt mycket..

Posted by montana on Nov-12-2005 11:12:

quote:
Originally posted by Christian �.

n�, inte direkt, om man f�rlitar sig p� traktor's bpml�sare d� �r man helt fel ute, eftersom det inte alltid �r r�tt, d� anv�nder man �rat.

Posted by Christian �. on Nov-12-2005 14:46:

quote:
Originally posted by montana
n�, inte direkt, om man f�rlitar sig p� traktor's bpml�sare d� �r man helt fel ute, eftersom det inte alltid �r r�tt, d� anv�nder man �rat.

okej, jag vet inte f�r jag har aldrig anv�nd traktor seri�st... bara testat n�gon g�ng men n�r min kompis visa s� verkade det vara s� simpelt