TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Happy New Year To All TA's
Pages (2): [1] 2 »
Happy New Year To All TA's
De beste wensen voor 2002, en laten we hopen dat we nog mooie feesten mogen meemaken!!!!
Grt Bas
(PS Heeft iemand van TA de 22 miljoen gewonnen???, die mag dan wel een vet TA feestje organiseren!!!)
senks en van t zelfde gewenst 
Hey Folks,
ook allemaal een super 2002 gewenst!
GreetZ RubDub
joooodeeee
ik bedoel... happy new yaar.. woehoe
Yoooo wtf jonge om half 1 al kwame buren enzow hier kijke.. "gelukkig nieuw jaar wensen".. wtf wie zijn die mensen? Willen ze nog champagne ook maar dat was van mijjjjj van mijjjjj!!!! allemaal van mijjjjj nee ook nix voor vrienden.. van mijjjj
en toen was de champagne op.. toen was er smirrrrnofffff en iedereen is al weg haha.. woehoe
ik ga zo nog ff niet afgegaand vuurwerk zoeken voor me kleine broertje van 2
Hehe me vrienden zijn net weg. Eentje helemaal out gegaan, die lag met ze hoofd op de rand van de wc lol, moest ik ze moeder weer bellen qaangzeien het feest bij mij was. Heb me lenzen niet meer in en heb teveel gedronken opm nog goed te kunnen typen lol. Gelukkig nieuw jaar iig allemaal.
Ook met de mensen waar ik dvorig jaar wat heftige discussies mee gehad heb, ik hoop dat we dit jaar misschien wat beter met elkaar kunnen opschieten en wat normaler tegen elkaar kunnen doen. Zou de sfeer ook ten goede komen
.
Laters Lex
aaaaaaaaa!!!!!
IK BEN BEDRONKEN!!!!!!
KUTVERDOMMEKLOTETIEVEs
GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN! (een wonder dat ik dat goed kan typen zeg!)
Whoa teveel drank op pfiew!
Ik ga mn bed in, kspreek jullie morgen wel. MXLS!!!!!!!!!!!!!!!!!
godver ben net ths mam kan echt niet meer noemaarl
tupuen whheehehehe ven efh6tbhelameel almmmmmm
Huh??
Hi all,
Waar ben ik?? Wat is dit?? Wat is TA?? Wat is een forum?? Wohhhhhoooooaaaaaa 
Greetz,
Blighty
gellukig nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...en nu 2 asperintjes
greetz muppet
Happie Niewjaar
Zo blauw als een tientje de man.
O shit dat kan nie meer want een euro tientje is nie blauw.
Allemaal een super vet 2002 toegewenst.
Allemaal de beste wensen voor het komende jaar!!.....veel vette partys toegewenst en ik wens iedereen een goede afstemming tussen lichaam en geest!!
lol
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL, EN LATEN WE HOPEN DAT T EEN MOOI JAAR VOOR IEDEREEN WORDT!!!!!
kut, me capslock...


Allemaal een gelukkig nieuwjaar 
HAPPYYYY NEW YEARRRRRRRRRRRRRRRRRR
aan alle TA-mensjes
FIJNEKERST!!
HEPPIE NIEW JEER!
Man man...net wakker! 
Gelukkig nieuw jaar TA's!!
HAAAAPPPPPPPPYYYY NNNEEEEEWWWWW YYYYYYEEEEEAARRRRR!!!!!!
ow ja, en ook net uit bed 
GreetZ, DC
Beste 'Euro'wensen!!!!!
Ik wens alle TA's de beste wensen toe, en hopelijk komen we elkaar nog vaak tegen op meetings 
Allemaal gelukkig 2002 toegewenst !
Ik heb het iig goed gevierd tot een uur of 6.30 uur...(in smoking
)!
Doehoeiiiii
Gelukkig nieuwjaaaar TA-ers 

eejjjjjhhhhhhhhhhhhh, dikke fette kater nu hey......dik lopen tanken vannacht...........jullie ook dik feesten komend jaar en we komme elkaar nog wellus teguh!
gelukkig nieuwjaar!! ik heb zelf niet erg veel gedaan, wat vuurwerk afgestoken en champagne gedronken.. trouwens die eurobiljetten zijn best grappig 
..
YOOOOOOO,
Iedereen een heel fijn 2002 gewenst!!
Ik heb het nieuwe jaar ditmaal ingeluid met (jawel) sterretjes!! Tja, er was hier in Egypte geen vuurwerk te verkrijgen 
Morgen ga ik lekker snorkelen in de prachtige blauwe zee hier bij Hurghada

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.