TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Happy New Year To All TA's
Pages (2): [1] 2 »


Posted by basvh on Dec-31-2001 23:30:

Happy New Year To All TA's

De beste wensen voor 2002, en laten we hopen dat we nog mooie feesten mogen meemaken!!!!

Grt Bas

(PS Heeft iemand van TA de 22 miljoen gewonnen???, die mag dan wel een vet TA feestje organiseren!!!)


Posted by mafiasven on Jan-01-2002 01:06:

senks en van t zelfde gewenst


Posted by Ruben_Dubbink on Jan-01-2002 02:36:

Hey Folks,

ook allemaal een super 2002 gewenst!

GreetZ RubDub


Posted by Henkie_henk on Jan-01-2002 03:21:

joooodeeee

ik bedoel... happy new yaar.. woehoe

Yoooo wtf jonge om half 1 al kwame buren enzow hier kijke.. "gelukkig nieuw jaar wensen".. wtf wie zijn die mensen? Willen ze nog champagne ook maar dat was van mijjjjj van mijjjjj!!!! allemaal van mijjjjj nee ook nix voor vrienden.. van mijjjj

en toen was de champagne op.. toen was er smirrrrnofffff en iedereen is al weg haha.. woehoe

ik ga zo nog ff niet afgegaand vuurwerk zoeken voor me kleine broertje van 2


Posted by Dj Lex on Jan-01-2002 04:00:

Hehe me vrienden zijn net weg. Eentje helemaal out gegaan, die lag met ze hoofd op de rand van de wc lol, moest ik ze moeder weer bellen qaangzeien het feest bij mij was. Heb me lenzen niet meer in en heb teveel gedronken opm nog goed te kunnen typen lol. Gelukkig nieuw jaar iig allemaal. Ook met de mensen waar ik dvorig jaar wat heftige discussies mee gehad heb, ik hoop dat we dit jaar misschien wat beter met elkaar kunnen opschieten en wat normaler tegen elkaar kunnen doen. Zou de sfeer ook ten goede komen .
Laters Lex


Posted by Little Theseus on Jan-01-2002 06:04:

aaaaaaaaa!!!!!
IK BEN BEDRONKEN!!!!!!
KUTVERDOMMEKLOTETIEVEs


GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN! (een wonder dat ik dat goed kan typen zeg!)

Whoa teveel drank op pfiew!
Ik ga mn bed in, kspreek jullie morgen wel. MXLS!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Yarnie on Jan-01-2002 07:30:

godver ben net ths mam kan echt niet meer noemaarl
tupuen whheehehehe ven efh6tbhelameel almmmmmm


Posted by blighty on Jan-01-2002 11:18:

Drunk Huh??

Hi all,

Waar ben ik?? Wat is dit?? Wat is TA?? Wat is een forum?? Wohhhhhoooooaaaaaa

Greetz,
Blighty


Posted by Muppet on Jan-01-2002 12:06:

gellukig nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...en nu 2 asperintjes


greetz muppet


Posted by Flippe on Jan-01-2002 12:09:

Happie Niewjaar


Posted by Gurian on Jan-01-2002 13:04:

Zo blauw als een tientje de man.
O shit dat kan nie meer want een euro tientje is nie blauw.

Allemaal een super vet 2002 toegewenst.


Posted by M5 on Jan-01-2002 13:08:

Allemaal de beste wensen voor het komende jaar!!.....veel vette partys toegewenst en ik wens iedereen een goede afstemming tussen lichaam en geest!! lol


Posted by Opti on Jan-01-2002 13:20:

GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL, EN LATEN WE HOPEN DAT T EEN MOOI JAAR VOOR IEDEREEN WORDT!!!!!

kut, me capslock...


Posted by Dj Alpha on Jan-01-2002 14:02:

Allemaal een gelukkig nieuwjaar


Posted by Massive on Jan-01-2002 14:06:

HAPPYYYY NEW YEARRRRRRRRRRRRRRRRRR











aan alle TA-mensjes
FIJNEKERST!!


Posted by HiGH_NrG on Jan-01-2002 14:15:

HEPPIE NIEW JEER!

Man man...net wakker!


Posted by arrows on Jan-01-2002 15:00:

Gelukkig nieuw jaar TA's!!


Posted by Ding Chavez on Jan-01-2002 15:20:

HAAAAPPPPPPPPYYYY NNNEEEEEWWWWW YYYYYYEEEEEAARRRRR!!!!!!
ow ja, en ook net uit bed

GreetZ, DC


Posted by The Groove on Jan-01-2002 15:59:

Beste 'Euro'wensen!!!!!


Posted by Dr. Kuipers on Jan-01-2002 16:13:

Ik wens alle TA's de beste wensen toe, en hopelijk komen we elkaar nog vaak tegen op meetings


Posted by -=WVG=- on Jan-01-2002 16:59:

Allemaal gelukkig 2002 toegewenst !

Ik heb het iig goed gevierd tot een uur of 6.30 uur...(in smoking )!

Doehoeiiiii


Posted by John on Jan-01-2002 17:21:

Gelukkig nieuwjaaaar TA-ers


Posted by New Wave on Jan-01-2002 17:35:

eejjjjjhhhhhhhhhhhhh, dikke fette kater nu hey......dik lopen tanken vannacht...........jullie ook dik feesten komend jaar en we komme elkaar nog wellus teguh!


Posted by TimeportE on Jan-01-2002 19:35:

gelukkig nieuwjaar!! ik heb zelf niet erg veel gedaan, wat vuurwerk afgestoken en champagne gedronken.. trouwens die eurobiljetten zijn best grappig ..


Posted by Flipper01 on Jan-01-2002 19:43:

Talking

YOOOOOOO,
Iedereen een heel fijn 2002 gewenst!!
Ik heb het nieuwe jaar ditmaal ingeluid met (jawel) sterretjes!! Tja, er was hier in Egypte geen vuurwerk te verkrijgen
Morgen ga ik lekker snorkelen in de prachtige blauwe zee hier bij Hurghada


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.