TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Foute nummers die je toch wel stiekem goed/leuk/gaaf/tof/vet/bruut vindt...
Pages (2): [1] 2 »
Foute nummers die je toch wel stiekem goed/leuk/gaaf/tof/vet/bruut vindt...
We hadden eerst die discussie over dat nummer van Gigi D'Agostino, L'amour Toujours. "Wat een hoerenummer, echt cheese"
Eerlijk gezegd vond ik t wel een geinig en leuk nummer....
Een paar "foute" nummers die ik ook wel wat vindt zijn
Daft Punk - One More Time
Sylver - Turn The Tide
Gigi D'Agostino - La Passion
Ennee.. in een verder verleden...
Gabber Piet - Hakken en Zagen

Let the flaming begin...
Van dat van Gigi D'agostino - L'amour Toujours kan ik het mee eens zijn. Vooral als je al goed blauw bent dan slaat dat nummertje wel
aan.
Ma als we tog over een ver verleden gaan praten: Doe mij ma af en
toe een avondje met die oude nummers van dune, 4 tune fairytales enzo.
Lekka een avondje stampen op happy hardcore
Als ik op me werk ben zaterdag en Lasgo - Something hoor , dan vrolijkt mij dit wel op!! ligt errug goed in het gehoord deze plaat..
Ik heb altijd zoiets van: het mag dan wel enorm commercieel zijn en het mag dan o zo fout zijn, BOEIEND! Tis feest en met nog een rondje extra wordt het alleen maar leuker.
Alleen als op een avond echt voor de zoveelste keer Destiny's Child erin gaat heb ik het snel gehad. Als er meerdere keren hetzelfde nummer wordt gedraaid vind ik het pas echt foute muziek.
Als je van de kaart bent en je bent ook nog is super meilig vind ik milc inc.-walk on water wel humor
En gewoon normaal
Daft punk-harder,better, faster, stronger
Greetz Muppet
Sylver - Turn The Tide 
Hehe leuk topic dit 
Ik vind zelf ook wel een paar commerciele nummers lachuh.
G-Spott - N-R-G
DJ Jose vs. G-Spott- Access
Lasgo - Something
Brooklyn Bounce - Club Bizarre
Blijkbaar bevalt de sound van Jose en G-Spott mij wel.
Kom maar op met dat geflame 
Brouklyn Bounce - Club Bizarre ( Club Mix )
enne tja Lasgo op zich ook wel een beetje 
Ook al lijkt het of ik alleen maar prog leuk vind heb gister(euh vanochtend om 7:00) wel lekker staan stampen op jos� maar dat kwam meer doordat ik iets teveel gezopen had maar ach kan me nooit zoveel boeien hoewel het eigenlijk zo plat is...
damn wat een feest in zwolle, kheb godd ook nog voorbij horen komen plus nog een paar oude trance beukers...
et maakt me nooit zoveel uit of iets 'fout' is of niet, als ik et leuk vin luister ik er toch wel naar, wat Little Theseus zei vind ik wel goed gezegd 
als ik toch wat commerciele nummers op moet gooien:
roger sanchez - another chance (superplaat :P)
daft punk - one more time
paul van dyk - we are alive
rui da silva - touch me
gigi dagostino - super en lamour toujours
sylver - turn the tide
milk inc - land of the living
lasgo - something
G-Spott - N-R-G
DJ Jose vs. G-Spott - Access
Brooklyn Bounce - Club Bizarre
sommige fragma liedjes
ian van dahl - castles in the sky
ppk - resurrection (is dees nou wel of niet 'fout'? zo ja dan ook flight 643 en urban train dancevalley theme...ok lama doe maar niet fout)
en eigenlijk nog wel een aantal nummers 
zolang het maar geen phats en small, of gypsieman muziek is!!!!!!!!!!
en het moet ook niet TE vrolijk zijn (ii symbols van gspott bijvoorbeeld)
Gisteren ging ik redelijk uit mn dak op Brian Adams - Summer of 69 
barthezz
echt fout maar soms wel leuk als je in een vage commerciele bui bent..
Gigi Dagstino (Daar heel veel van)
Jose vs G-Spott - Acces
Dj Jean - Love Come Home (Klubbheads Remix)
Madras - Woodoorave (Remix)
hier een zooitje lekker kaas
DJ Jose vs G-Spott - The house of justice
G-spott - NRG
Zombie Nation - kernkraft 400 <-- echt een topplaat
The Klubbheads - Kickin hard
DJ Jean - Lift me up
Darude - Out of Controll <--dat stemmetje vind ik vet
System F - Cry
Paffendorf - Be cool
Scoop - Rock da house
gaat het over foute nummers en dan komen er toch nog een aantal goede platen naar voren.. rui da silva - touch me, System F - Cry .. ach ja, er zitten natuurlijk ook een aantal hele fouten platen bij, ik heb zelf echt een hekel aan sylver (ook al was dat begin getokkel wel erg aanstekelijk 
).. uuh foutenplaten die toch wel lekker zijn.. nou ik vond de peter lutz remix van walk on water wel gein (terwijl het origineel echt KUT was), en die nummertjes van Gigi zijn altijd wel grappig (op Super (zo heette dat nummertje toch)na dan !)..
maar als je al redelijk ver weg bent boeit het mij eigenlijk niet zo veel wat er op staat.. dan ben ik wel met andere dingen bezig 

Wat is er fout aan daft punk? die vind ik echt bruut ^_^
Andere nummers die cool zijn:
brooklyn bounce - club bizarre
da hool - meet her at the loveparade
gigi d�gostino - la passion
darude - sandstorm
nils van gogh - pulvertrum
klubbheads - the ultimate seduction
the sunclub - fi�sta
En alles van ROYKSOPP!!!!
lasgo sux0rz, ik snap echt niet dat die hier zo vaak genoemd wordt.
jaaaaa the sunclub vond ik vroeger altijd zo leuk, vooral 'movin on' ik dacht altijd dat het trance was, terwijl het gewoon foute club is.
CARNAVALS MUZIEK, heerlijk EN FRANSJE BAUER vind ik ook wel oke
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Gisteren ging ik redelijk uit mn dak op Brian Adams - Summer of 69 |
Gigi D'Agistino
Komodo
Proximus
Aqua
Party Animals
Club Bizarre
Lasgo - Alone
Ach, sommige nummers vrolijken je gewoon op, commercieel of niet..
Je kunt je ogen wel dichtknijpen, maar er zit ook wel eens leuke muziek tussen. En trouwes, het feit van de commerciele trance is meestal dat wij het dan alweer een [aar maanden kennen (of langer) en het daarom niet meer leuk vinden.. Maja hier hebben wel al es een thread over gehad hehe 
euhm, tjsa, mijn lijst(je):
gigi d'agostino - la passion (schaamschaam)
lasgo - something (bijna understatement zo langzamerhand)
g-spott - NRG (best wel aanstekelijk, though I hate to say it)
ooit vonnik sylver, turn the tide wel geinig maar nadat ik deze echt honderden keren op de duitse radio heb gehoord ben ik daar wel op uitgekeken
scoop - drop it, gewoon geinig
er zijn er wel meer, maar ik ben te beroerd dit hier op te typen
greetz kolkiewolkie
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie scoop - drop it, gewoon geinig |
Ik vind Drop It nog steeds een supernummer als ik em hoor 
Ach.. ik vind alles wat een beetje een catchy melodietje en een lekker beatje/basje wel leuk... ook als luister ik thuis zelden naar de "commerciele" versies van Gigi, Klubbheads, Lasgo, Sylver of Milk Inc.. als ze op de TV of Radio te horen zijn vind ik ze altijd wel leuk (behalve Daddy DJ dan).
En in de huis, tuin en kuiken disco vermaak ik me zeker ook wel als die nummers te horen zijn...(tenminsten 100.000x beter als die R&B crap... en skihut kan ik ook maar 1x in de maand verteren
).
Maar goed.. met deze nummers is het probleem altijd dat je ze altijd TE veel hoort.. en dat ze ook veel te lang in de disco blijven hangen en dan gaan ze zwaar irriteren. L'Amour Toujours staat nog steeds op 1 en ik heb het wel weer gehad met dit plaatje 
Nee geef mij, maar gewoon wat muziek van Armin van Buuren, Laurent Veronnez of DJ Tiesto.. die vervelen nl. nooit 
oude nummers van charly & theo en dj paul elstak..... lekker meebrullen