TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Intresse in Marco V live @ IC2001 op snelle ftp?
Pages (2): [1] 2 »
Intresse in Marco V live @ IC2001 op snelle ftp?
Ok.. Eindelijk heb ik de set van Marco V weten te krijgen...
Deze zal ik morgen gaan uploaden en zal morgen tegen de avond online zijn.. Ik ben nu op zoek naar een snelle FTP.. (public)
Ik wil alleen ff weten of er nog wel intresse naar is..
greetz ---watchout---
Das mooi dat je dat wilt doen, maar ik denk dat de meesten m hier al wel hebben (+ alle andere sets van IC). Maar ik hou je niet tegen...
GReeTZ
ik denk zeker dat er intresse voor is, maar ik heb em al =)
als je picotto of benny rodriguez gaat uppen dan wilik et wel ff weten
mzzzls
Ik hebt m nog niet, ik heb dus wel intresse
Ik heb ook wel interesse 
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Das mooi dat je dat wilt doen, maar ik denk dat de meesten m hier al wel hebben (+ alle andere sets van IC). |
Dus als iemand die ergens weet te vinden...bring it on
Dave_Clarke-Innercity_2001_Amsterdam_Live 29-12-2001-1REAL
Marco_V_-_Live_at_Innercity_2001-CABLE-12-29-2001-MOBMP3
Mauro_Picotto_-_Live_at_Innercity_2001-CABLE-12-29-2001-MOBMP3
Sven_Vath-Innercity_2001_Amsterdam_Live_30-12-2001-1REAL
Junior_Sanchez-Innercity_2001_Amsterdam_Live_30-12-2001-1REAL
Dit zijn ze...
Ik heb wel de hele Marco V set, maar een 44:16 minuten versie van Mauro Picotto (mauro_picotto_-_live_at_innercity_12292001-mob), is hier een 2 uur versie van? want ik heb hard staan stampen om Picotto, en dat wil ik graag herleven 
is die CABLE versie gewoon de volle 2 uur?
thanks 
| quote: |
| Originally posted by djq4 Ik heb wel de hele Marco V set, maar een 44:16 minuten versie van Mauro Picotto (mauro_picotto_-_live_at_innercity_12292001-mob), is hier een 2 uur versie van? want ik heb hard staan stampen om Picotto, en dat wil ik graag herleven ![]() is die CABLE versie gewoon de volle 2 uur? thanks |
Ik ben ook zeker geinteresseerd in die sets, marco v, picotto en sven vath waren echt goed en ik ben dan ook helemaal uit m'n dak gegaan op IC, maar hoe komen jullie allemaal aan die dingen?
Ik heb AG helemaal afgezocht, winmx, kazaa (god mag weten waarom), dus, hoe komen jullie eraan?!?
ik bedank alvast degene die mij uit mijn lijden verlost.
ok, ik ga hem nu uploaden.. Stay tuned.. =)
greetz ---watchout---
maak er maar een nieuwe thread voor, heb ik weer iets om te sticken 
he mensen hier kan je ze allemaal downloaden
http://131.155.152.252/Set/
leech away zal k maar zeggen
cheerz
yarnie
Yarnie, daar kan ik maar ��n ding op zeggen; bedankt ouwe!! 
Ik had de lange versie van Picotto en Sven vath niet
Merci beaucoup zoals ze in frankrijk zouden zeggen 
Thanks 
yarnie, heb jij hem gejat van timeporte of heeft timeporte hem gejat van jou??
want hij staat ook in de direct download sectie van TA, maar daar heeft timeporte hem gepost......

| quote: |
| Originally posted by Yarnie he mensen hier kan je ze allemaal downloaden http://131.155.152.252/Set/ leech away zal k maar zeggen cheerz yarnie |
| quote: |
| Originally posted by Blik yarnie, heb jij hem gejat van timeporte of heeft timeporte hem gejat van jou?? want hij staat ook in de direct download sectie van TA, maar daar heeft timeporte hem gepost...... |
he bilk timeporte heeft m van mij "gejat" was zelf te lui om m daar te posten maar heb m er wel toestemming voor gegeven
cheerz
yarnie
Kijk.. dat scheelt mij weer een hoop werk 
greetz ---watchout---
Kijk.. dat scheelt mij weer een hoop werk 
greetz ---watchout---
THx Yarnie, hij gaat alleen beetje traag... 6,8 kb/sec 
Maja tis beter dan nix, ik kan em nerges anders vinden...
Ik kan toch gewoon die .zip files downen of moet ik die DIRectory ingaan en daar de .mp3 downen??
ik bedoel der zit toch geen PW op ie zip of wel???
he shit eej die site is down yarnie!!
er staat: GET LOST!
waaaaaar moet ik nu verder downloaden ik heb nu de helft van marcoV
Zeok op AG of check op RMF
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.