TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Rebound 31-12-2001


Posted by mido on Jan-02-2002 01:21:

Rebound 31-12-2001

Zeer geslaagd feestje!

Op wat relletjes en neo's en wat F-siders na!

Echt gruwelijk vermaakt daar!

Hier even een party pic!

En ja hoor ik heb het weer voor mekaar om met me bek op half 11 op de foto te gaan. Ik weet ook niet hoe ik dat doe iedere keer.

Is het dan toch de drugs?


Posted by Ruben_Dubbink on Jan-02-2002 10:05:

Re: Rebound 31-12-2001

quote:
Originally posted by mido

Op wat relletjes en neo's en wat F-siders na!


over neo's gesproken: wie zijn die 2 vrouwtjes 'extreem' rechts op de foto?? niet verkeerd

en welke ben jij ook alweer?

GreetZ RubDub


Posted by Flippe on Jan-02-2002 10:17:

Vette Foto


Posted by Subsonik on Jan-02-2002 11:30:

quote:
Originally posted by Flippe
Vette Foto


Coole Foto


Posted by Subsonik on Jan-02-2002 11:31:

Cool

Kwou ff weten hoe dat extreem useless poste nou een goed gevoel gaf Flippe!


Posted by mido on Jan-04-2002 10:06:

Re: Re: Rebound 31-12-2001

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink


over neo's gesproken: wie zijn die 2 vrouwtjes 'extreem' rechts op de foto?? niet verkeerd

en welke ben jij ook alweer?

GreetZ RubDub


Die 2 meisjes zijn mijn 2 partymaatjes!

Waar hun stampen daar stamp ik ook en andersom!

En ik ben degene links onder met die verzotte drux kop!


Posted by Ruben_Dubbink on Jan-04-2002 10:30:

Re: Re: Re: Rebound 31-12-2001

quote:
Originally posted by mido


Die 2 meisjes zijn mijn 2 partymaatjes!

Waar hun stampen daar stamp ik ook en andersom!

En ik ben degene links onder met die verzotte drux kop!


hier krijg ik commentaar op: Je lijkt wel wat op Andre Hazes!


Posted by mido on Jan-04-2002 15:43:

Re: Re: Re: Re: Rebound 31-12-2001

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink


hier krijg ik commentaar op: Je lijkt wel wat op Andre Hazes!


Vreemd! Want die man is volgens mij veel ouder als ik!

En die man heeft volgens mijn een drank kop en geen drux kop.

:P


Posted by mido on Jan-04-2002 16:21:

Re: Re: Re: Re: Rebound 31-12-2001

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink


hier krijg ik commentaar op: Je lijkt wel wat op Andre Hazes!


Vreemd! Want die man is volgens mij veel ouder als ik!

En die man heeft volgens mijn een drank kop en geen drux kop.

:P



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.