TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy 2006
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »
Trance Energy 2006
TRANCE ENERGY 2006
http://www.trance-energy.nl/te2006/
Var: Jaarbeurs, Utrecht, Holland
N�r: 11e februari 2006
Anthem: Marcel Woods - Advanced
Line up
MAINSTAGE
22:00 Ronald van Gelderen
23:00 Cor Fijneman en Mark Norman b2b
0:00 Above and Beyond
1:00 Ernesto vs Bastian live 20 min
1:20 Armin van Buuren
2:50 Johan Gielen plus live 20 min
4:15 PUSH live
4:35 Marcel Woods
5:35 Scot Project
7:00 end
MADHOUSE
22:00 Jean
23:00 Spider
0:00 4 strings
1:30 Jean
3:30 Randy Katana
5:30 Tiddey
MC Lady Bee
ARMADA AREA
22:00 Perry O Neil
23.40 Matthew Dekay
1:20 Judge Jules
3:00 Markus Schulz
4:40 Armin, Remy & Roland Klinkenberg LIVE
5:10 M.I.K.E DJ
jag vill! men kan inte pga f�r l�g �lder
V�ntar p� linan innan jag best�mmer mig i�r 
| quote: |
| Originally posted by Jeremy H V�ntar p� linan innan jag best�mmer mig i�r |
| Originally posted by SteveTranz4ever Samma h�r ! |
| Originally posted by Christian �. jag vill! men kan inte pga f�r l�g �lder |
Innercity-linan var ju s� of�uts�gbar i�r, s� det ska bli sp�nnande och se hur TE kommer se ut. ![]()
F�rst och fr�mst v�ntar jag p� line-upen.
OK. Det betyder att det finns hopp f�r oss som �r minder�riga, Men vafan, Jag fyller �r den 27e Mars, Det �r bara n�gra dagar tills man �r myndig..
jag f�r se om jag �ker igen, har haft kul b�da g�ngerna tidigare men den h�r g�ngen kan ekonomin bli skral. Beror lite p� linan k�nns det som f�r min del. 
| Originally posted by Vizay jag f�r se om jag �ker igen, har haft kul b�da g�ngerna tidigare men den h�r g�ngen kan ekonomin bli skral. Beror lite p� linan k�nns det som f�r min del. |
skal garantert dit 
| Originally posted by mr_fisken Blir sv�rt o sl� f�rra �rets lina |
(dvs. om halliwell � armin spelar i �r igen s� f�r jag r�na en bank eller n�got liknande)
Jag kommer inte �ka i �r.
Vanlig tr���ns kan inte h�lla mig vaken och alert en hel natt.
Det beh�vs lite h�rdare och lite b�ttre musik f�r att jag ska klara av en hel natt.
Dessutom �r jag j�vligt k�nnslig f�r v�rma och det va lite f�r varmt d�r f�r min smak. H�ll p� att svimma f�rra �ret s� njaaa.. Det skulle vara f�r att det var s� kul att �ka TC bussen 
| Originally posted by Pjox Jag kommer inte �ka i �r. Vanlig tr���ns kan inte h�lla mig vaken och alert en hel natt. Det beh�vs lite h�rdare och lite b�ttre musik f�r att jag ska klara av en hel natt. Dessutom �r jag j�vligt k�nnslig f�r v�rma och det va lite f�r varmt d�r f�r min smak. H�ll p� att svimma f�rra �ret s� njaaa.. Det skulle vara f�r att det var s� kul att �ka TC bussen |
| Originally posted by mr_fisken Om vi har tur kanske dom sl�nger in yoji och lite s�nt ocks� ang v�rmen, det fanns vissa platser i lokalen d�r det satt n�gon sorts ac, d�r var det svinkallt, men st�llde man sig 1m brevid den punkten vart det varmt igen.. du f�r helt enkelt leta upp en s�n |

�ven jag v�ntar p� linan men frhoppningsvis s� blir det mitt tredje raka TE 
Kan bli lite k�rvt med cash d� jag �r p� Gran Canari 1 vecka 18-25/1, men jag f�r v�l ta mig i kragen och vara diciplinerad med cashen 
etter det jeg h�rte p� l�rdag'n skal vist above & beyond v�re p� tranceenergy \O/
| Originally posted by euphoria_ibiza etter det jeg h�rte p� l�rdag'n skal vist above & beyond v�re p� tranceenergy \O/ |
| Originally posted by euphoria_ibiza etter det jeg h�rte p� l�rdag'n skal vist above & beyond v�re p� tranceenergy \O/ |
| Originally posted by mr_fisken l�ste att judge jules kanske ska spela ocks� |
om han kommer finns det ju en viss chans att halliwell tittar f�rbi igen, dom verkar gilla att lira p� samma fester
hur s�g brukar ni ta er dit? �r det med buss eller flyger ni?
skulle kunna t�nka mig att kanske ryanair flyger dit samt har frimliga priser, fast d� landar man sickert l�ngt uti den holl�ndska buschen
Ryanair flyger inte mellan Sverige o Holland
men man kan resa fr�n Stockholm Skavsta till D�sseldorf Weeze (Niederrhein Airport). Det �r ungef�r 10 mil bort fr�n Utrecht.
Priset �r endast 42� om man bokar tidigt 
SAS �r inte s� fasligt dyrt, 1500 tor arlanda-schipol(ams) d� slipper man trixet att ta sig till sm� flygplatser ute i landet.
| Originally posted by mr_fisken SAS �r inte s� fasligt dyrt, 1500 tor arlanda-schipol(ams) d� slipper man trixet att ta sig till sm� flygplatser ute i landet. |
.. mer �n 5 g�nger dyrare �n Ryanair
| Originally posted by ScuL Om man flyger fr�n Sverige ja... Tv�rtom �r det �250 fr�n Ams till Sth .. mer �n 5 g�nger dyrare �n Ryanair |
ok. dryga 800 tur/retur till d�sseldorf med ryans flygplan
hur mycket kan dom ta f�r att �ka t�g/buss/taxi 10 mil d�refter?
ok, nu spekulerar jag lite om priser (allt sm�rre �verslaget):
flyg samt resa till/fr�n TE - 1300 (?)
intr�de - 900 (?)
div (mat, dryck) - 500
= 2700 max (?)