TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צבא\גיוס לצה"ל
Pages (13): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
צבא\גיוס לצה"ל
אני חושב שזה חשוב שיהיה לנו טרד כזה פה
מכיוון שיש הרבה כאלה שעומדים להתגייס
ויש גם הרבה חבר'ה שכבר בצבא.. שבאמת יכולים לעזור בדברים החשובים שהחפ"ש צריך לדעת..
מעלה את זה כסטיקי... נראה איך יזרום
חבל שלא היה טרד כזה לפני שהתגייסתי
מה זה צהל?!
טוב אז אני יתיחל בערך
אני עוזב ממש בקרוב אני הולך לקורס של שלושה חודשים בחיל האוויר
להיות טכנאי מטוסים
וזהו לא בזין שלי להיות קרבי..
אז ב 4 לדצמבר אני עוזר 
אוקי נגיד...מה אתם צריכים לדעת?
ב
2.1 ביום הולדת שלי
צו ראשון
תגידו לי מה להגיד ומה לא להגיד 
| quote: |
| Originally posted by Segev טוב אז אני יתיחל בערך אני עוזב ממש בקרוב אני הולך לקורס של שלושה חודשים בחיל האוויר להיות טכנאי מטוסים וזהו לא בזין שלי להיות קרבי.. אז ב 4 לדצמבר אני עוזר |
| quote: |
| Originally posted by SiLvErSkY מה זה צהל?! |
29/11/05
צו ראשון
יש מצב לעתודה ב"ה
| quote: |
| Originally posted by Segev טוב אז אני יתיחל בערך אני עוזב ממש בקרוב אני הולך לקורס של שלושה חודשים בחיל האוויר להיות טכנאי מטוסים וזהו לא בזין שלי להיות קרבי.. אז ב 4 לדצמבר אני עוזר |
שמע שחר
יכול להיות שלהרבה אנשים זה לא מתאים..
אבל גם יש את אלה שכן כיף להם וזה כן משתלם להם..
הבעיה בצבא היא שאנשים נותים להכליל... ז"א אם בנאדם אחד או שניים אומרים להם שלא כיף שם אז ישר מגבשים דעה שזה באמת חרא
אבל אני חושב שזה לא נכון לעשות
צריך קודם כל להתנסות ואחר"כ לתת חוות דעת..
| quote: |
| Originally posted by YuVaL שמע שחר יכול להיות שלהרבה אנשים זה לא מתאים.. אבל גם יש את אלה שכן כיף להם וזה כן משתלם להם.. הבעיה בצבא היא שאנשים נותים להכליל... ז"א אם בנאדם אחד או שניים אומרים להם שלא כיף שם אז ישר מגבשים דעה שזה באמת חרא אבל אני חושב שזה לא נכון לעשות צריך קודם כל להתנסות ואחר"כ לתת חוות דעת.. |
מתגייס ב7 לדצמבר
לא יודע לאן
אבל בתוכנית שלי זה לא להתפנות מהבקום עד שאני מקבל קרוב לבית
| quote: |
| Originally posted by sh33p מתגייס ב7 לדצמבר לא יודע לאן אבל בתוכנית שלי זה לא להתפנות מהבקום עד שאני מקבל קרוב לבית |
שמעתי הרבה אומרים שזה חרא אבל אני אוהב לראות בעצמי יש לי שבועיים שבהם אני יכול לפרוש אחר כך זה סיפור..
אני עם שחר בנושא הזה..
אין כזה דבר תתנסה ותצא מתי שאתה רוצה.. זה לא תוכנית כפי בקשתך..
אל תשכח שאתה אמור לשרת את הצבא.....
זה פשוט לא עובד ככה..
מה שאני אומר לכל מי שרוצה שירות קל שילך לפני הגיוס ויתלונן על בעיות נפשיות או בעיות של כאבי ראש (מיגרנות) וכדומה.. ולהתעקש עד שתקבל שירות זנותי ונחמד..
יאללה עוד 4 חודשים לאזרחות 
| quote: |
| Originally posted by m0sh חחחחח....מה הפרופיל שלך עכשיו???? איזה זכרונות מהבקום עשית לי עכשיו כמה אנשים כאלה שמעתי וראיתי |
מותק, יש תומכי לחימה שסובלים כ"כ ולא רואים בית
82 זה הפרופיל הכי מעפן שיש
בכל מקרה
טכנאי חיל האווי גם לא רואים בית, הם עושים חצאים
הכל תלוי מה אתה מחפש
מחר אני משוחרר 4 שנים 
| quote: |
| Originally posted by sh33p מתגייס ב7 לדצמבר לא יודע לאן אבל בתוכנית שלי זה לא להתפנות מהבקום עד שאני מקבל קרוב לבית |
איזה מזל שיש לי סעיף יופי
| quote: |
| Originally posted by SiLvErSkY איזה מזל שיש לי סעיף יופי |
איכס שחר אוהב בתחתתתתתתתת איכססססססססססססס

| quote: |
| Originally posted by sabi10 מחר אני משוחרר 4 שנים |
| quote: |
| Originally posted by sh33p 82 אבל אני בדוק לא קרבי רוצים לעשות אותי תומך לחימה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.