TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צבא\גיוס לצה"ל
Pages (13): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »


Posted by YuVaL on Nov-18-2005 20:24:

צבא\גיוס לצה"ל



אני חושב שזה חשוב שיהיה לנו טרד כזה פה
מכיוון שיש הרבה כאלה שעומדים להתגייס
ויש גם הרבה חבר'ה שכבר בצבא.. שבאמת יכולים לעזור בדברים החשובים שהחפ"ש צריך לדעת..

מעלה את זה כסטיקי... נראה איך יזרום


Posted by Shahar on Nov-18-2005 20:39:

חבל שלא היה טרד כזה לפני שהתגייסתי


Posted by SiLvErSkY on Nov-19-2005 00:26:

מה זה צהל?!


Posted by Segev on Nov-19-2005 03:16:

טוב אז אני יתיחל בערך
אני עוזב ממש בקרוב אני הולך לקורס של שלושה חודשים בחיל האוויר
להיות טכנאי מטוסים
וזהו לא בזין שלי להיות קרבי..
אז ב 4 לדצמבר אני עוזר


Posted by m0sh on Nov-19-2005 08:37:

אוקי נגיד...מה אתם צריכים לדעת?


Posted by omergunr on Nov-19-2005 08:50:

ב
2.1 ביום הולדת שלי
צו ראשון

תגידו לי מה להגיד ומה לא להגיד


Posted by SiLvErSkY on Nov-19-2005 09:41:

quote:
Originally posted by Segev
טוב אז אני יתיחל בערך
אני עוזב ממש בקרוב אני הולך לקורס של שלושה חודשים בחיל האוויר
להיות טכנאי מטוסים
וזהו לא בזין שלי להיות קרבי..
אז ב 4 לדצמבר אני עוזר


עדיף להיות קרבי מטכנאי מטוסים. פף


Posted by YuVaL on Nov-19-2005 12:02:

quote:
Originally posted by SiLvErSkY
מה זה צהל?!


חההההההה... ימאכזב הורים
מה אתה עושה פה?...


Posted by Dj Alex (ISR) on Nov-19-2005 15:41:

29/11/05
צו ראשון

יש מצב לעתודה ב"ה


Posted by Shahar on Nov-19-2005 15:51:

quote:
Originally posted by Segev
טוב אז אני יתיחל בערך
אני עוזב ממש בקרוב אני הולך לקורס של שלושה חודשים בחיל האוויר
להיות טכנאי מטוסים
וזהו לא בזין שלי להיות קרבי..
אז ב 4 לדצמבר אני עוזר



אל תלך לזה!!!
בחיים לא!!
זה הכי מסריח שיש
אתה לא תראה בית
אל תלך לזה!!
תשאל את צח הוא חושב בדיוק כמוני
אנשים שם סובלים וקשה לצאת מזה
תחתום ויתור ומהר


Posted by YuVaL on Nov-19-2005 16:27:

שמע שחר
יכול להיות שלהרבה אנשים זה לא מתאים..
אבל גם יש את אלה שכן כיף להם וזה כן משתלם להם..

הבעיה בצבא היא שאנשים נותים להכליל... ז"א אם בנאדם אחד או שניים אומרים להם שלא כיף שם אז ישר מגבשים דעה שזה באמת חרא
אבל אני חושב שזה לא נכון לעשות
צריך קודם כל להתנסות ואחר"כ לתת חוות דעת..


Posted by Shahar on Nov-19-2005 16:33:

quote:
Originally posted by YuVaL
שמע שחר
יכול להיות שלהרבה אנשים זה לא מתאים..
אבל גם יש את אלה שכן כיף להם וזה כן משתלם להם..

הבעיה בצבא היא שאנשים נותים להכליל... ז"א אם בנאדם אחד או שניים אומרים להם שלא כיף שם אז ישר מגבשים דעה שזה באמת חרא
אבל אני חושב שזה לא נכון לעשות
צריך קודם כל להתנסות ואחר"כ לתת חוות דעת..


קודם כל הייתי בטכני וראיתי מה אנשים בקורס מכונאי מטוסים חושבים..
כולם מנסים לצאת
יש תור של כמה שבועות לקבן

זה לא קטע של הכללה פשוט אנשים לא יכולים להיות שם..סובלים שם אחושרמוטה

ותבין דבר הכי חשוב
זה צבא אתה לא יכול להגיד להם תנו לי לנסות ואני יחליט
אם נכנסת לזה אין דרך חזרה


Posted by sh33p on Nov-19-2005 21:41:

מתגייס ב7 לדצמבר
לא יודע לאן
אבל בתוכנית שלי זה לא להתפנות מהבקום עד שאני מקבל קרוב לבית


Posted by m0sh on Nov-19-2005 22:37:

quote:
Originally posted by sh33p
מתגייס ב7 לדצמבר
לא יודע לאן
אבל בתוכנית שלי זה לא להתפנות מהבקום עד שאני מקבל קרוב לבית


חחחחח....מה הפרופיל שלך עכשיו????

איזה זכרונות מהבקום עשית לי עכשיו
כמה אנשים כאלה שמעתי וראיתי


Posted by Segev on Nov-20-2005 04:59:

שמעתי הרבה אומרים שזה חרא אבל אני אוהב לראות בעצמי יש לי שבועיים שבהם אני יכול לפרוש אחר כך זה סיפור..


Posted by Sm0keMachine on Nov-20-2005 10:39:

אני עם שחר בנושא הזה..
אין כזה דבר תתנסה ותצא מתי שאתה רוצה.. זה לא תוכנית כפי בקשתך..
אל תשכח שאתה אמור לשרת את הצבא.....
זה פשוט לא עובד ככה..
מה שאני אומר לכל מי שרוצה שירות קל שילך לפני הגיוס ויתלונן על בעיות נפשיות או בעיות של כאבי ראש (מיגרנות) וכדומה.. ולהתעקש עד שתקבל שירות זנותי ונחמד..

יאללה עוד 4 חודשים לאזרחות


Posted by sh33p on Nov-20-2005 14:37:

quote:
Originally posted by m0sh
חחחחח....מה הפרופיל שלך עכשיו????

איזה זכרונות מהבקום עשית לי עכשיו
כמה אנשים כאלה שמעתי וראיתי


82
אבל אני בדוק לא קרבי
רוצים לעשות אותי תומך לחימה


Posted by DjChook on Nov-20-2005 15:28:

מותק, יש תומכי לחימה שסובלים כ"כ ולא רואים בית
82 זה הפרופיל הכי מעפן שיש

בכל מקרה
טכנאי חיל האווי גם לא רואים בית, הם עושים חצאים

הכל תלוי מה אתה מחפש


Posted by sabi10 on Nov-20-2005 16:09:

מחר אני משוחרר 4 שנים


Posted by sabi10 on Nov-20-2005 16:15:

quote:
Originally posted by sh33p
מתגייס ב7 לדצמבר
לא יודע לאן
אבל בתוכנית שלי זה לא להתפנות מהבקום עד שאני מקבל קרוב לבית


אוייי...הרבה חכמים גדולים כאלה ראיתי עד שהעמידו אותם לפני המעצר מול קיר בלי לזוז איזה שעה ואיזה סמל צועק עליהם בלי הפסקה ומהר מאוד הם התחילו לבכות , ופשוט הלכו לכל מקום שאמרו להם...

חברה, הבקו"ם זה המקום הכי מסריח שיש בצבא (נשלחתי לשם בתור צ'ופר להיות מ"כ לאיזה חודש) . הדבר הכי חשוב זה לעוף משם כמה שיותר ולא משנה לאן, רק לעוף משם....
טירונים, אל תשארו שם!!!


Posted by SiLvErSkY on Nov-20-2005 17:10:

איזה מזל שיש לי סעיף יופי


Posted by YuVaL on Nov-21-2005 16:42:

quote:
Originally posted by SiLvErSkY
איזה מזל שיש לי סעיף יופי


LOLOL
תעשה תחרות עם שחר על סעיפים =)


Posted by SiLvErSkY on Nov-21-2005 17:58:

איכס שחר אוהב בתחתתתתתתתת איכססססססססססססס



Posted by DjChook on Nov-21-2005 19:46:

quote:
Originally posted by sabi10
מחר אני משוחרר 4 שנים


לציון האירוע, הקטן חתימתך


Posted by Shahar on Nov-22-2005 19:19:

quote:
Originally posted by sh33p
82
אבל אני בדוק לא קרבי
רוצים לעשות אותי תומך לחימה


טוב תקשיב טוב..
אני הייתי אמור להיות אלחותן והיה לי 72 רפואי (נראה לי עדיין יש לי חח) ביום הראשון אמרתי לקצין מיום שאבא שלי מרביץ לאמא שלי ועל בעיות להיות רחוק מהבית והוא שלח אותי לקבן
אמרתי לו אותו דבר וגם על בעיות שינה
והוא הביא לי פטור מקרבי

תומך לחימה זה לא אומר כלום
אתה יכול להיות מכונאי מטוסים\מסוקים ולחזור פעם בשבועיים

אם כבר ג'ובניק אז עד הסוף כמו שאני רציתי וקבלתי
אם אתה רוצה את זה תלחם
מעצר בבקום זה שכונה
ואם אתה מגיע לשם חבר שלי משק עצירים שם אז אל דאג
בכל מקרה יוצאים שם חמשושים
רק האוכל לא משו כי בחדר אוכל בבקום יש אוכל בן בן זונה ובמעצר לא כל כך

קיצור תנסה לקבל קבן
אם תרצה דבר איתי לפני הגיוס אני יגיד לך בדיוק מה לעשות
אם לא תקבל קבן אל תתפנה
ואם תגיע למעצר אני ידבר עם חבר שלי קוראים לו ליאור

וסאבי
הבקום זה מקום מספר אחדדדדדד
הייתי שם כמעט חודש וכל היום עשינו שם שכונההה
ברחנו מעבודות מטבח חפשנו חיילות אכלנו כל הזמן ויצאנו יומיות

מה רע שם???.


Pages (13): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.