TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Foto's GATECRASHER (Oud & Nieuw)


Posted by Bouma-Bros on Jan-02-2002 16:58:

Confused Foto's GATECRASHER (Oud & Nieuw)

Happy New Year iedereen!

Wij hebben het nieuwe jaar gevierd in de Engelse Gatecrasher, met een super set van Tiesto om middernacht......!

Foto's staan online op: http://www.NILA.nl (News & Updates)


Laterzzzz,
Sander en Sido


Posted by tijs08 on Jan-02-2002 18:56:

super

johhhhhhhh

vette fotoos (tiesto = armpjes in de lucht)!!!

ik had er echt super graag bij willen zijn, wat een line-up zeg: scott bond judge jules tiesto (midnight superrr) en matt hardwick!!

maar dat was financieel natuurlijk weer niet mogelijk

misschien volgend jaar

keep the travels coming!!

Tijs


Posted by blighty on Jan-02-2002 21:51:

Talking

Hey Bouma-Bros,

Gave foto's zeg. Jullie hebben volgens mij een zeer toffe jaarwisseling meegemaakt. Ik moet een keer de Gate Crasher bezoeken. Dat lijkt me een mooie ervaring.

Greetz,
Blighty


Posted by Flippe on Jan-02-2002 22:36:

Vette Pics maat!


Posted by eXos on Jan-02-2002 22:42:

Als jullie net zo'n vette jaarwisseling hebben gehad als ik (QONTACT ) dan kan het niet meer stuk

Coole foto's btw en een paar van die Gatecrasher Kids waren ook bij Tiesto Solo right...

GReeTZ


Posted by Bouma-Bros on Jan-03-2002 10:02:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Als jullie net zo'n vette jaarwisseling hebben gehad als ik (QONTACT ) dan kan het niet meer stuk

Coole foto's btw en een paar van die Gatecrasher Kids waren ook bij Tiesto Solo right...

GReeTZ


Klopt. En op 2 februari bij die 9 uur set van Tiesto komen er waarschijnlijk 200 man uit de UK!!!


Posted by Henkie_henk on Jan-03-2002 10:12:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros


Klopt. En op 2 februari bij die 9 uur set van Tiesto komen er waarschijnlijk 200 man uit de UK!!!



wtf royal dutch.. wegblijven die lui..


Posted by Donna on Jan-03-2002 11:23:

Hmmmm zullen we dan toch nog motten opschieten met kaarten halen?


Posted by Bouma-Bros on Jan-03-2002 17:08:

quote:
Originally posted by Donna
Hmmmm zullen we dan toch nog motten opschieten met kaarten halen?


Het is toch allang uitverkocht??


Posted by eXos on Jan-03-2002 17:10:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros


Het is toch allang uitverkocht??


Ik heb ook nog kaarten kunnen reserveren via internet, dus als het goed is moeten ze er nog zijn. Ik ga ze morgen ophalen...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.