TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Foto's GATECRASHER (Oud & Nieuw)
Foto's GATECRASHER (Oud & Nieuw)
Happy New Year iedereen!
Wij hebben het nieuwe jaar gevierd in de Engelse Gatecrasher, met een super set van Tiesto om middernacht......!
Foto's staan online op: http://www.NILA.nl (News & Updates)
Laterzzzz,
Sander en Sido
super
johhhhhhhh
vette fotoos (tiesto = armpjes in de lucht)!!!
ik had er echt super graag bij willen zijn, wat een line-up zeg: scott bond judge jules tiesto (midnight superrr) en matt hardwick!!
maar dat was financieel natuurlijk weer niet mogelijk
misschien volgend jaar
keep the travels coming!!
Tijs
Hey Bouma-Bros,
Gave foto's zeg. Jullie hebben volgens mij een zeer toffe jaarwisseling meegemaakt. Ik moet een keer de Gate Crasher bezoeken. Dat lijkt me een mooie ervaring.
Greetz,
Blighty
Vette Pics maat!
Als jullie net zo'n vette jaarwisseling hebben gehad als ik (QONTACT
) dan kan het niet meer stuk 
Coole foto's btw en een paar van die Gatecrasher Kids waren ook bij Tiesto Solo right...
GReeTZ
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Als jullie net zo'n vette jaarwisseling hebben gehad als ik (QONTACT ) dan kan het niet meer stuk ![]() Coole foto's btw en een paar van die Gatecrasher Kids waren ook bij Tiesto Solo right... GReeTZ |
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Klopt. En op 2 februari bij die 9 uur set van Tiesto komen er waarschijnlijk 200 man uit de UK!!! |
Hmmmm zullen we dan toch nog motten opschieten met kaarten halen?
| quote: |
| Originally posted by Donna Hmmmm zullen we dan toch nog motten opschieten met kaarten halen? |
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Het is toch allang uitverkocht?? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.