TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- trivi-ja of nee?


Posted by John on Jan-02-2002 23:34:

trivi-ja of nee?

wie vind mn trivia botje op irc leuk en wie niet?
en mensen die niet op irc komen moeten ook niet stemmen =D

mzzzls


Posted by John on Jan-02-2002 23:37:

volgens mij sluit ie vanzelf over 2 dagen ofzow...naja ik zie et vanzelf wel


Posted by Opti on Jan-03-2002 00:19:

wel grappig, maar dan NIET op TAOFRUM, maak er dan een eigen channel van, want anders wordt t alleen maar kut


Posted by Henkie_henk on Jan-03-2002 01:12:

Jaaaa volgende keer cheet ik ook mee...

jezus heey..

!google blik snapt nix van triviant

!google blik heeft geen eigen kennis

toch wel kewl hoor

ik heb nog een vet spelletje.. zalk wel ff opzoeke..


Posted by Massive on Jan-03-2002 08:42:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Jaaaa volgende keer cheet ik ook mee...


whaaaahaaaaa dan hak ik joe helemaal in de pan henk

net als gistermiddag ha'k DIK gewonne van jullie allemaal, 9 punten!

so phear me


Posted by Henkie_henk on Jan-03-2002 09:20:

ik d8 dat m5.. juist de master triviant gozert was..??

naja.. M5.. als ik weeres in de starlight ben.. gaan we naar de vrouwtjes toe.. en dan ga ik vertellen hoe jij altijd wint met "John" zn Trivia bot op irc.. dan leg jij uit wat IRC is en ik leg uit hoe mensen zon bot gebruiken en daarna.. gaan we het hebben over ftps..

Dat wordt scoren!


Posted by Little Theseus on Jan-03-2002 10:01:

Om heel eerlijk te zijn: hoe minder bots hoe beter.
Je kunt mij echt niet wijsmaken dat al die 20 bots die in het kanaal zitten er zijn om het kanaal te beschermen. Om de mensen te beschermen die er niks te zoeken hebben ja!
1, misschien 2 Bots zijn al genoeg voor alles, met een aangepast zero tolerance scriptje en klaar is kees.

Kben trouwens terug van 2 dagen geen internet; er was een telefoonkabel gebroken in de rimboe, en die kpn lullo's repareren niet zo snel .

Is dit trouwens normaal?
quote:
#taforum Nick/channel is temporarily unavailable


Posted by Henkie_henk on Jan-03-2002 10:11:

Nee..

maar efnet zit in netsplit.. dus NU ist wel logisch


Posted by Yarnie on Jan-03-2002 10:51:

k vin t wel lachen maar dan wel in een eigen kanaal anders wordt er echt veels te veel gespamd , net zoals gistre (16000 lines) )

en M5 is echt tha master die gast typt nog sneller als zijn eigen schaduw

cheerz

yarnie


Posted by SnuggLe on Jan-03-2002 11:17:

Nee, trivia sucks echt.
Als je dan toch een bot doet, doe dan een GOEDE, en niet eentje die vette fouten maakt! Hij is heel onvoorspelbaar. De ene keer moeten voornamen er wel bij, dan weer niet. Hij geeft soms ook gewoon echt foute antwoorden, en sommige vragen komen 2x achter elkaar.

Conclusie, het is een KUTbot!


Posted by Blik on Jan-03-2002 11:38:

ik vind het wel vet hoor

Oooooooooh ja!!!, Blik heeft dit potje gewonnen w00t w00t!!. Blik's totaal is 44 punten!

Oooooooooh ja!!!, Blik heeft dit potje gewonnen w00t w00t!!. Blik's totaal is 59 punten!


Posted by -=WVG=- on Jan-03-2002 12:19:

Ik heb gisteren ook de nodige mensjes gedold...
En dat zonder type-cursus...

Ik ga dus zekers voor JA...


Posted by TimeportE on Jan-03-2002 12:28:

ik heb ook ja gestemd alleen dan wel op "apart" channel en ik vroeg me af, komen der ook nieuwe vragen want als je 3 potjes gespeeld hebt weet je inmiddels ook wel wat het hoogste kantoorgebouw ter wereld is, waar hiv voor staat en hoe lang de langste man is... etc


Posted by Gekhous on Jan-03-2002 12:30:

Exclamation

was gister op het eind ECHT gekkenhuis ja, niet normaal!!!

maar op ander kanaal = wel weer een goei idee!!!!

dankzij trivia trouwens wel met stip gestegen naar de 42e plek


Posted by Flippe on Jan-03-2002 12:48:

Ander Channel is een goed PLan
#ta-Trivia ofzo


Posted by John on Jan-03-2002 13:33:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee, trivia sucks echt.
Als je dan toch een bot doet, doe dan een GOEDE, en niet eentje die vette fouten maakt! Hij is heel onvoorspelbaar. De ene keer moeten voornamen er wel bij, dan weer niet. Hij geeft soms ook gewoon echt foute antwoorden, en sommige vragen komen 2x achter elkaar.

Conclusie, het is een KUTbot!


volgens mij had je net een potje verloren van massive|aw
dat met die voornamen enzo is zo te verhelpen, zeg maar wat je wil...alleen de achternaam of de gehele naam

trivia draait iig in een ander kanaal (#tatrivia) en als er iemand is die 24/7 kan zijn dan stuur ik hem/haar et scriptje + vragen wel (chicane ofzo?)
mzzlssss


Posted by HiGH_NrG on Jan-03-2002 17:05:

Neeeeeee....zeker nie meer op #taforum


Posted by M5 on Jan-04-2002 19:31:

quote:
Originally posted by Yarnie
k vin t wel lachen maar dan wel in een eigen kanaal anders wordt er echt veels te veel gespamd , net zoals gistre (16000 lines) )

en M5 is echt tha master die gast typt nog sneller als zijn eigen schaduw

cheerz

yarnie


haha lol!

ik typ met 3 a 4 vingers...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.