TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grootste Belg
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »
De Grootste Belg
Wie is volgens jullie de Grootste Belg?
Ik heb nog niet alle afleveringen gezien en ik ben er nog niet helemaal uit, maar voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar Eddy Merckx. Hij is de enige Belg die me echt trots doet voelen dat ik Belg ben.
De documentaires kunnen online bekeken worden op deze pagina. Je kan op de site stemmen tot en met 1 december.
Waarschijnlijk een basketballer... 
Ik.
Ik heb Ambiorix altijd een beetje cool gevonden.
Geef mij dan maar Mercator. Zolang het maar ni Merckx wordt.
Toch den Eddy ni zekers... Veel respect voor diene pee, ma ik vind dat er dan toch wel straffere Belgen hebben rondgelopen zenne.
Vesalius!
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Ik heb Ambiorix altijd een beetje cool gevonden. |
geen van die mensen eigenlijk...
Ik weet alvast wel dat Eddy Merckx NIET mag winnen. Ge wordt imo geen grootste belg door rapper dan een ander op een fiets te rijden...
| Originally posted by Bertn geen van die mensen eigenlijk... Ik weet alvast wel dat Eddy Merckx NIET mag winnen. Ge wordt imo geen grootste belg door rapper dan een ander op een fiets te rijden... |
Urbanus 
Wendy van Wanten
| Originally posted by jp Wendy van Wanten |
Eva pauwels for teh win 1!!
Den dezen hier:
Koning Leopold II
Mag misschien een grote moordenaar zijn geweest in Congo maar het is dankzij hem (voor een groot stuk toch) dat Belgie zo rijk is geworden en dat we daarvan nu kunnen genieten en zoveel welvaart hebben 
Mja..om fier op te zijn is wat anders..toch niet echt mijn favoriete Belg...
Anders wie nog,.. misschien M.I.K.E.
..of ja den pooley he 
hoe kunde nu ne coureur vergelijken met ieamand die levens redde zoals damiaan of z'n leven op het spel zette als ambiorix
jommeke
^^Idd. Zou Lance Armstrong in de 'Top100 Americans' lijst zitten?
Of Miguel Indurain in die van Spanje
| Originally posted by Nabistai Zolang het maar ni Merckx wordt. |
Gaston Berghmans 
| Originally posted by Synthesia Mag misschien een grote moordenaar zijn geweest in Congo maar het is dankzij hem (voor een groot stuk toch) dat Belgie zo rijk is geworden en dat we daarvan nu kunnen genieten en zoveel welvaart hebben ![]() |
T'is toch waar he :/
Moesten ze nog al geleefd hebben dan kon ge ze allemaal naast elkaar gezet hebben en dan zag ge schone wie de grootsten Belg is 
geeft mij ook maar de mercator. zonder hem was er ook ws geen gps systeem (alle beetje overdreven natuurlijk, iemand zal er natuurlijk wel opkomen e)
en ik volg de flock.. geen eddy op 1
al die dingen won hij voor zichzelf en niet voor de belgen
| Originally posted by Kaidreas en ik volg de flock.. geen eddy op 1 al die dingen won hij voor zichzelf en niet voor de belgen |
, kziet al staan op het kader: tranceaddict.com
| Originally posted by Synthesia Mag misschien een grote moordenaar zijn geweest in Congo maar het is dankzij hem (voor een groot stuk toch) dat Belgie zo rijk is geworden en dat we daarvan nu kunnen genieten en zoveel welvaart hebben ![]() |