Hmm..het lijkt wel of het forum steeds verder afzakt.
Alle nieuwe mensen willen livesets....
Naja, op mIRC is het nog steeds errug gezellig!
Posted by Donna on Jan-03-2002 11:22:
[10:53] tjonge wat is dat forum vreselijk saai geworden huh
[10:53] hehe inderdaad ja
[10:53] kvin dr niks aan
[10:53] neej man
[10:53] echt erg
[10:53] ik maak alleen nog meer flauwe postjes
[10:53] ja
[10:53] yes;p
[10:54] naja al die nieuwe zijn alleen maar geintresseert in live-sets
[10:54] yes
[10:54] leechwh0rez
[10:54]
[10:54] als er een groot feest geweest is hebbie zo weer nieuwe klanten
[10:54] die komen tjekken of r wat te halen valt:P
[10:54] hehe idd :P
Rest my case:P
Posted by eXos on Jan-03-2002 11:27:
Het zijn mensen zoals jullie die de hele boel vernaggelen....
I rest my case....
LOL... kom maar op met die Spam reacties
Liefs,
Peter
Posted by Henkie_henk on Jan-03-2002 11:27:
*** Now talking in #taforum
*** Topic is 'http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=30692'
*** Set by SnuggLe on Thu Jan 03 12:16:41 snuggle.... waar is de gezelligheid?
okay ik ben eerlijk daarna begon optimus 2 minute later met me te lulle maar toch
Irc RUled het forum ja.. ach.. wat maakt t uit?
forum is handig om irc logs te poste he
Posted by eXos on Jan-03-2002 11:31:
Echt bijster interessante gesprekken daaro man..
Session Start: Mon Dec 03 20:33:12 2001
Session Ident: HenkWeej ([email protected])
Query with HenkWeej ([email protected])
Common channels: #TAForum
-
[20:33] (HenkWeej) Superior tweepersoonskamer
[20:33] (HenkWeej) Grote tweepersoonskamer met eigen bad / douche, TV, radio, minibar, kluis, internet-aansluiting, telefoon, koffie & thee faciliteiten en airco
[20:33] (HenkWeej) Kamerprijs: NLG 672.13 / EURO 305
[20:33] (HenkWeej) _
[20:33] (HenkWeej) was verschil man
[20:33] (HenkWeej) tusse kamerprijs....
[20:33] (|PeTrUs|) ?
[20:33] (HenkWeej) ow lama haha....
[20:33] (|PeTrUs|) in hetzelfde hotel
[20:33] (HenkWeej) maybe komt er zo nog wat zinnigs van mij...
[20:33] (HenkWeej) denk t nie....
[20:33] (|PeTrUs|) de kamer is groter
Session Close: Mon Dec 03 20:36:23 2001
Posted by Donna on Jan-03-2002 11:32:
Peter doe lief tegen me!
En tizzzz toch zow hey,laat ze maar is anders bewijzen:P
Als ze komen gaat t om live-sets of sites promoten waarvan ze niet zeggen dat ze van hunzelf zijn*whoops*
Posted by Gekhous on Jan-03-2002 12:38:
jammer dat ik geen logs bijhoud, anders had ik ff een stukkie trivia gepost om te laten zien hoe geweldig IRC is
Posted by Flippe on Jan-03-2002 12:46:
Idd IRC = leuker dan forum
nou hopen dat de n00bs niet heel IRc komen verpesten
Posted by John on Jan-03-2002 13:27:
trivia logs voor gekhous:
[21:18] 10Vraag 8 : Hoe lang is de langste gletsjer? (in kilometers)
[21:18]
Posted by Akira on Jan-03-2002 13:37:
Nou zo gezellig???HAHAHA soms wel maar als een stel mongolen gewoon es kappen met al hun lines proberen te verhogen met 1 2 blah blah en nog meer van dat soort rotzooi te verkondigen zal het wel beter zijn...
Posted by eXos on Jan-03-2002 13:44:
Mja, ze zijn het nu al ergens anders aan het doen volgens mij. Maar bij wie de Ping het laagst is, die wint...
Of nie...
Posted by arno on Jan-03-2002 14:04:
ik snap dus echt geen kont van dat hele irc, ik had het een tijdje gelden al gedownload, maar hoe je het gebruikt?????
Posted by Yarnie on Jan-03-2002 14:37:
hier heb k maar een ding op te zeggen
IRc fokking ownzzzzzzzz forum
lata
Posted by eXos on Jan-03-2002 14:40:
quote:
Originally posted by arno ik snap dus echt geen kont van dat hele irc, ik had het een tijdje gelden al gedownload, maar hoe je het gebruikt?????
Al vraag je nu gewoon ff of iemand het uitlegt....
Posted by Massive on Jan-03-2002 14:41:
quote:
Originally posted by Donna [10:53] tjonge wat is dat forum vreselijk saai geworden huh
[10:53] hehe inderdaad ja
[10:53] kvin dr niks aan
[10:53] neej man
[10:53] echt erg
[10:53] ik maak alleen nog meer flauwe postjes
[10:53] ja
[10:53] yes;p
[10:54] naja al die nieuwe zijn alleen maar geintresseert in live-sets
[10:54] yes
[10:54] leechwh0rez
[10:54]
[10:54] als er een groot feest geweest is hebbie zo weer nieuwe klanten
[10:54] die komen tjekken of r wat te halen valt:P
[10:54] hehe idd :P
Rest my case:P
mja ik ben wel onschuldig he, das natuurlijk niet de echte Massiv|AW maar een neppe (..shit ik ben betrapt.)
maar goed, mja ik vin IRC ook een beetje leuker dan forum
Posted by Uniq on Jan-03-2002 15:43:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik me wel een beetje aangesproken voel. Ben hier net nieuw maar ben hier niet voor de livesets.
Wat nou zo lullig is ...... ben van plan om ook op het irc te gaan. Maar 1 geruststelling dat duurt nog ff.
Succes ......
Uniq
Posted by eXos on Jan-03-2002 17:02:
quote:
Originally posted by Uniq Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik me wel een beetje aangesproken voel. Ben hier net nieuw maar ben hier niet voor de livesets.
Wat nou zo lullig is ...... ben van plan om ook op het irc te gaan. Maar 1 geruststelling dat duurt nog ff.
Succes ......
Uniq
Ik kan je geruststellen dat hier nou niet bepaald veel livesets te vinden zijn...
Posted by Miss Proximus on Jan-03-2002 22:25:
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik kan je geruststellen dat hier nou niet bepaald veel livesets te vinden zijn...
ongeveer netzoveel live-sets als interessante mensen Posted by Blik on Jan-03-2002 22:32:
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ongeveer netzoveel live-sets als interessante mensen
je zegt nu eigenlijk iets heel stoms over jezelf, aangezien je zelf ook in de thread zit Posted by Smirnoff on Jan-03-2002 22:57:
tja ik ben ook een beetje erg vers van de pers maar ik ben hier ook echt niet voor livesets ofzo.
Wat een gezeik hier de laatste tijd zeg pfffff......
Ik dacht dat de trance scene ��n grote familie was.
Niet duzzzz
Posted by Gekhous on Jan-03-2002 23:06:
quote:
Originally posted by Smirnoff tja ik ben ook een beetje erg vers van de pers maar ik ben hier ook echt niet voor livesets ofzo.
Wat een gezeik hier de laatste tijd zeg pfffff......
Ik dacht dat de trance scene ��n grote familie was.
Niet duzzzz
ken je het begrip "zeikende ouders"??
wij hebben hier zoiets als een zeikende moeder zeg maar...
Posted by Blik on Jan-03-2002 23:18:
quote:
Originally posted by Gekhous
wij hebben hier zoiets als een zeikende moeder zeg maar...
hahahahahaha LOL
(Smirnoff, dit heeft niks met jou te maken hoor)
Posted by Donna on Jan-04-2002 08:37:
quote:
Smirnoff: tja ik ben ook een beetje erg vers van de pers maar ik ben hier ook echt niet voor livesets ofzo.
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen,we hebben t alleen over degenen die er wel voor komen,en we zijn ook 1 big happy family maar zelfs in de beste families schoppen ze mekaar wel is verrot hoor,we zijn dus gewoon geen fakers
Dus blijf gewoon wat hangen,en wie weet word je ook geadopteerd:P,als je wilt ofcuz want we willen geen kindertjes tegen hun zin
quote:
Uniq: Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik me wel een beetje aangesproken voel. Ben hier net nieuw maar ben hier niet voor de livesets.
Same goes 4 you....
quote:
arno: ik snap dus echt geen kont van dat hele irc, ik had het een tijdje gelden al gedownload, maar hoe je het gebruikt?????
Proggie openen,als je een mannetje krijgt die dichtklikken,in het venster wat je dan krijgt tik je ff in: /server efnet.vuurwerk.nl en dan doe je ff enter
dan log je dus in en daarna doe je ff /j taforum en dan zit je bij de big happy family
De rest leer je daar wel,als er iets niet lukt,mail me dan maar ff.
Succes!
quote:
Flippe: Idd IRC = leuker dan forum nou hopen dat de n00bs niet heel IRc komen verpesten
Das bullshit nieuwe ppl meeten is altijd ok,de TA-clan is ook nog nie zo lang op irc geloof ik,we hebben de zooi er zelf heengehaalt remember? Mensen op t forum stonden nogal sceptisch ten opzichte van irc,is goedgekomen maar geef de n00bs ook een kans mkay?
Zow dat was dan weer dat,en zeikende moeders bannen we daar gewoon,leuk he!!?
Mzzllllllll
Posted by Smirnoff on Jan-04-2002 10:56:
quote:
Originally posted by Donna
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen,we hebben t alleen over degenen die er wel voor komen,en we zijn ook 1 big happy family maar zelfs in de beste families schoppen ze mekaar wel is verrot hoor,we zijn dus gewoon geen fakers
Dus blijf gewoon wat hangen,en wie weet word je ook geadopteerd:P,als je wilt ofcuz want we willen geen kindertjes tegen hun zin
Bedankt voor dit geruststellende bericht
Ik blijf zeker hangen !!
greetzzz
Posted by SnuggLe on Jan-04-2002 11:46:
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ongeveer netzoveel live-sets als interessante mensen
Zegt een big met een ontzettende rotkop.
Als we persoonlijk gaan worden wil ik me er ook wel mee gaan bemoeien.
Zit je even het forum af te zeiken waar je ooit begonnen bent. Waar je eerst gewoon normaal kon posten. En nu je omhoog gevallen bent, door om te gaan met wat moderators enzo, en denkt dat je het helemaal bent begin je op ons neer te kijken.
Wij hebben gewoon lots of fun in dit forum, en ik had zin om een onzin-thread te posten, MAG IK? Begint mevrouw meteen moeilijk te doen in een ander forum dat het Holland Forum niets is en maar dichtmoet. Screw you! En als er slechte reacties komen snel zeggen; "Nee geintje man, ik bedoelde het anders." Jeah right, rot op man, ga een ander forum lastigvallen. Als je het hier niets vindt, waarom post je dan nog met je stomme rotkop?
Van dit soort zaken wordt ik nou stront misselijk. Beetje ons uitmaken voor nerds die nooit achter de computer vandaankomen. Think again...
quote:
Originally posted by Miss Proximus and blik PLEASE!!!!! don't gimme that shit about an rmf poster.....OH YEAH OFCOURSE...that's why you all agree with him playing the innocent boy again???
Leg ook hier maar eens uit wie/wat je hiermee bedoeld. Ik vind het niet echt fijn als je mensen ontzettend zwart zit te maken.