TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Liten present från mig :>


Posted by RebeL9 on Jan-03-2002 11:51:

Liten present från mig :>

Tänkte vara lite snäll i dessa kalla tider och dela med mig av mitt singelarkiv. ip: 213.113.194.174:88 login/pass: tranceaddict/tranceaddict
max 3 pers. max 1 login per ip. hammrar ni så stänger jag ner den direkt

där hittar ni alla maxisinglar jag har på hårddisken just nu. det uppdateras hela tiden. det är dock inte alla jag har utan för komplett lista kolla in: http://213.113.194.174/cdm.txt

hoppas ni hittar något skoj och har ni några bra maxisinglar jag saknar så säg bara till

/RebeL9


Posted by x-dream on Jan-03-2002 13:59:

Man tackar....Såg fint ut....Tog mig en liten titt precis....Kanske laddar något senare....


Posted by Virus on Jan-03-2002 16:37:

Tack Rebel, trevligt mycket singlar.. Merci

säg till om du vill at man uploadar nåt.. har tyvärr inte några maxisinglar (hela)..


Posted by RebeL9 on Jan-03-2002 16:59:

nej tack. behövs inte uppladdas något. bara om ni har trevliga maxisinglar


Posted by SteveTranz4ever on Jan-03-2002 17:12:

Tackar RebeL9, schysst att dela med dig. Är inne nu och kikar lite, ska nog hitta nåt trevligt.

edit: skön speed på 320 - 340 kb/s


Posted by AnD on Jan-03-2002 17:20:

Man tackar, man tackar!.. Jag var tvungen att formatera datorn häromdagen pga ett mycket hemskt virus (olycka)... Hittade en hel del fina saker
tack igen =)


Posted by NordLight on Jan-03-2002 18:18:

Thanx alot!

Greetz
NordLight


Posted by reveal on Jan-03-2002 20:19:

tackar tackar
är det "alla" singlar du samlar på eller bara de som är släppta av de större grupperna?


Posted by RebeL9 on Jan-03-2002 21:14:

bara de jag tycker är bra =)
skulle bli lite väl mycket om jag samla på allt som släpptes.
men allt som intressera mig tankar jag.


Posted by Kraith on Jan-10-2002 19:01:

Tackar tackar!

Sitter och tankar lite just nu. Som sagt, skön hastighet på 350 kB/s. Alltid trevligt när man vet att låtarna är kompletta och med bra kvalitet. Med Audiogalaxy vet man aldrig.


Posted by Trance Christer on Jan-12-2002 11:35:

tackar tackar ....vill du ha nått uploadat ?


Posted by cvic on Jan-16-2002 03:11:

Jag är lite sent ute, kanske... men...kommer du sätta upp din ftp något mer?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.