TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- verlanglijstjes
Pages (4): [1] 2 3 4 »
verlanglijstjes
Vorig jaar heb ik ook deze thread aangemaakt. dus dit jaar weer.
sinterklaas en de kerstdagen komen eraan. maar wat komt er op je verlanglijstje???
1. boxen voor achteraan in men auto
2.Cd sting
3.Cd texas
4.cd foo fighters
5. Stargate 1: seizoen 6,7,8 (met RDA
)
6. samurai X, vervolg op de eerste dvd
7. geld voor kleren (geen kleren zelf want meestal is dat toch mijn smaak niet
)
8.cd fun lovin' criminal.
.... voor de rest weet ik nog niet veel
verlang niet veel 
een hilux
1ste puntje ziek ik ook wel zitten, gelukkig hebben we hier al ne cd van Sting liggen met zen goei nummers op...
voor de rest is geld meer dan welkom, een extra geluidskaart voor men pc mag ook. (ik vraag al enkele jaren een winnend Win for Life Biljet, maarjah... zijn moeilijk te pakken naart schijnt)
Een PSP is altijd welkom
Verder maakt het me niet zoveel uit, gaat meer om het gebaar 
Knap, lief meiske, die mij veel warmte en genegenheid kan geven. Na 2.5 jaar vrijen alleen komen te staan. T'verlangen naar die warmte is erg groot.
Maja zoiets brengt sinterklaas of de kerstman* nie
Ironisch genoeg is die relatie begonnen op 24 december = kerstavond = my birthday, dan was da zalig, ma nu wa treurig.
Ma zoals ik al zei vrees ik er toch voor. 
| quote: |
| Originally posted by mrcanon 24 december = kerstavond = my birthday |
| Originally posted by mrcanon Knap, lief meiske, die mij veel warmte en genegenheid kan geven. Na 2.5 jaar vrijen alleen komen te staan. T'verlangen naar die warmte is erg groot. Maja zoiets brengt sinterklaas of de kerstman* nie Ironisch genoeg is die relatie begonnen op 24 december = kerstavond = my birthday, dan was da zalig, ma nu wa treurig. Ma zoals ik al zei vrees ik er toch voor. |
al hopek da er voor mij ook zo 1tje onder den boom staat op de Antwerpse Grote Markt...
Thx Jasper, zal het al moeten zijn tijd geven. Uiteindelijk zal ik wel terug iemand vinden. Zoeken helpt nie eh, da moe al van zelf komen. Plots die persoon ontmoeten wanneer ge het nie verwacht.
gij ook thx antony, we zullen samen eens gaan kijken op de Antwerpse Grote Markt 
cava, gaan van jenever- tot jeneverkraam, en op den duur zien ze der allemaal even mooi en knuffelbaar uit 
da ist 
- Een PSP
- Een deftige vinylspeler
- Hopen tranceplaten
enneuh... een mastersdiploma ? 
kzou zeggen
een vriendin
een corolla of audi a3
maar we gaan realist blijven dus geef me maar een paar kousen
Ah, moest het realistisch blijven ?
Een cd dan ofzo 
een afgewerkte thesis!
| Originally posted by Push2005 Ah, moest het realistisch blijven ? |
Ik dacht eerder aan een adoptie door Toni_D2 ofzo !
| Originally posted by Push2005 Ik dacht eerder aan een adoptie door Toni_D2 ofzo ! |
| Originally posted by domineesje verlang niet veel ![]() een hilux |
Iedereen weet bij mij da ze kunnen kiezen uit
1) Geld > Om mijn gps mee te betalen.
2) CD-bon > Moby - Hotel; Coldplay - X & Y; Gatecrasher Classics 2; Vinylshakers - Club Tropicana; Marko On Sundays; ...
3) Kledingsbon > Kan ik een pulleke mee kopen als het solden zijn
een citytrip,
Londen, Berlijn, Barcelona, Madrid, Euro Disney...
| Originally posted by pooley kzou zeggen een vriendin een corolla of audi a3 maar we gaan realist blijven dus geef me maar een paar kousen |
mijn lijste:
- psp'ke
- snowboardje
- Buffy The Vampire Slayer boxen vanaf seizoen 4
- ne cola (kheb dorst!)
- een nieuw jeansbroek ( ze is vuil)
- scampi's deze zaterdag aub!
| Originally posted by Kelly* mijn lijste: - psp'ke - snowboardje - Buffy The Vampire Slayer boxen vanaf seizoen 4 - ne cola (kheb dorst!) - een nieuw jeansbroek ( ze is vuil) - scampi's deze zaterdag aub! |

| Originally posted by Kelly* mijn lijste: - psp'ke - snowboardje - Buffy The Vampire Slayer boxen vanaf seizoen 4 - ne cola (kheb dorst!) - een nieuw jeansbroek ( ze is vuil) - scampi's deze zaterdag aub! |