TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קבלו איזה דבר ע-נ-ק
קבלו איזה דבר ע-נ-ק
אני לא יודע אם שמעתם או לא אבל קבלו
http://www.stantonmagnetics.com/final_scratch/start.asp
פטיפונים שמחברים למחשב ואתה שם וינל מיוחד ועובד באם פי 3
אתם קולטים איזה דבר ע-נ-ק זה....
ברור שעכשיו זה לא הכי כדאי כי זה בטח מאוד יקר וזה חדש אבל עוד שנה שנתיים בטח האיכות תיהיה אדירה והמחירים לא יהיה הכי יקרים....
זה מה אמריקן די ג'יי ניסו לעשות אבל כמובן שהם לא הצליחו כמו שצריך...
זה עושה את אותו הדבר שהטכניקס עשו לפטיפונים של פעם
כן זה באמת טכנולוגיה מגניבה....
והרעיון ענק!
| quote: |
| Originally posted by Agent-Fire כן זה באמת טכנולוגיה מגניבה.... והרעיון ענק! |
פשששששש... נראה לי עצבני בטירוף
השאלה היא... מה המחיר
| quote: |
| Originally posted by eXeTik פשששששש... נראה לי עצבני בטירוף השאלה היא... מה המחיר |
זה סטראט-אפ !
ראסמי גאוני
נראה מתוחכם מדי ויקר מדי
| quote: |
| Originally posted by DjChook זה סטראט-אפ ! ראסמי גאוני נראה מתוחכם מדי ויקר מדי |
אתה יודע מה שאמרת כרגע?
זה סטארט אפ מטורף
אתה תביא משקיעים שעשו את הכסף שלהם עם עסקאות נשק מפוקפקות עם איראן
אני יביא מי פה
ויש לנו סטארט אפ מטורף
באמת רעיון טוב... 
זה פשות חזק ביותר!!!!!!!!!!!
מעניין באמת כמה זה עולה...
לפי דעתי זה לא יהיה הכי יקר
כי הם בסך הכל מוכרים לך שני ונילים, תוכנה וקופסא חכמה שאיתה לא צריך שני כרטיסי קול
אתה פשוט מחבר את זה ל
USB
ול
RCA
לפי דעתי מקסימום 2000 שקל
| quote: |
| Originally posted by Scorchio לפי דעתי זה לא יהיה הכי יקר כי הם בסך הכל מוכרים לך שני ונילים, תוכנה וקופסא חכמה שאיתה לא צריך שני כרטיסי קול... לפי דעתי מקסימום 1500 שקל |
אוקיי אולי טיפה יותר
בוא נגיד 3000
אבל עדיין זה לא ציוד פיזי
רק הקופסא....
בעתיד זה יעלה פחות, אבל המחיר ההתחלתי לא יהיה כלכך גבוהה לדעתי...
גם יש סיכוי שזה עדיין לא יתפוס...
למה אנשים יגידו שזה עדיין דיגיטלי, תכנית הם עוברים לאםפי3 דיג'יים
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אוקיי אולי טיפה יותר בוא נגיד 3000 אבל עדיין זה לא ציוד פיזי רק הקופסא.... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.