TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קבלו איזה דבר ע-נ-ק


Posted by Dj Moriano on Jan-03-2002 20:01:

HappyHappy קבלו איזה דבר ע-נ-ק

אני לא יודע אם שמעתם או לא אבל קבלו
http://www.stantonmagnetics.com/final_scratch/start.asp

פטיפונים שמחברים למחשב ואתה שם וינל מיוחד ועובד באם פי 3

אתם קולטים איזה דבר ע-נ-ק זה....


ברור שעכשיו זה לא הכי כדאי כי זה בטח מאוד יקר וזה חדש אבל עוד שנה שנתיים בטח האיכות תיהיה אדירה והמחירים לא יהיה הכי יקרים....




זה מה אמריקן די ג'יי ניסו לעשות אבל כמובן שהם לא הצליחו כמו שצריך...




זה עושה את אותו הדבר שהטכניקס עשו לפטיפונים של פעם


Posted by Q-PiXeL on Jan-03-2002 20:05:

כן זה באמת טכנולוגיה מגניבה....
והרעיון ענק!


Posted by Dj Moriano on Jan-03-2002 20:11:

quote:
Originally posted by Agent-Fire
כן זה באמת טכנולוגיה מגניבה....
והרעיון ענק!


כן חכה כמה זמן לפי דעתי זה יתפוס חזק


Posted by eXeTik on Jan-03-2002 20:36:

פשששששש... נראה לי עצבני בטירוף
השאלה היא... מה המחיר


Posted by Dj Moriano on Jan-03-2002 20:39:

quote:
Originally posted by eXeTik
פשששששש... נראה לי עצבני בטירוף
השאלה היא... מה המחיר



כן בטח תוקעים מחיר ענק....
אבל אז יבואו עוד חברות ויגנבו את הרעיון והמחיר ירד בגלל תחרות


Posted by DjChook on Jan-03-2002 20:43:

זה סטראט-אפ !

ראסמי גאוני

נראה מתוחכם מדי ויקר מדי


Posted by Dj Moriano on Jan-03-2002 20:57:

quote:
Originally posted by DjChook
זה סטראט-אפ !

ראסמי גאוני

נראה מתוחכם מדי ויקר מדי


אני מת כבר לנסות אותם....


Posted by Hell_Copter on Jan-03-2002 20:59:

אתה יודע מה שאמרת כרגע?
זה סטארט אפ מטורף

אתה תביא משקיעים שעשו את הכסף שלהם עם עסקאות נשק מפוקפקות עם איראן
אני יביא מי פה
ויש לנו סטארט אפ מטורף

באמת רעיון טוב...


Posted by Dj-2TaLL on Jan-04-2002 15:19:

זה פשות חזק ביותר!!!!!!!!!!!
מעניין באמת כמה זה עולה...


Posted by Scorchio on Jan-05-2002 13:43:

לפי דעתי זה לא יהיה הכי יקר
כי הם בסך הכל מוכרים לך שני ונילים, תוכנה וקופסא חכמה שאיתה לא צריך שני כרטיסי קול
אתה פשוט מחבר את זה ל
USB
ול
RCA
לפי דעתי מקסימום 2000 שקל


Posted by NeMeSiS1234 on Jan-05-2002 13:49:

quote:
Originally posted by Scorchio
לפי דעתי זה לא יהיה הכי יקר
כי הם בסך הכל מוכרים לך שני ונילים, תוכנה וקופסא חכמה שאיתה לא צריך שני כרטיסי קול...
לפי דעתי מקסימום 1500 שקל


אחי ממש לא נראה לי המחיר הזה שאתה זורק
1500 שקל זה כלום לגאוניות של הדבר הזה... אולי בסופו של דבר זה יעלה לך 1500 שקל אבל עכשיו... בטוח שלא


Posted by Scorchio on Jan-05-2002 14:31:

אוקיי אולי טיפה יותר
בוא נגיד 3000
אבל עדיין זה לא ציוד פיזי
רק הקופסא....


Posted by Dj-2TaLL on Jan-05-2002 15:02:

בעתיד זה יעלה פחות, אבל המחיר ההתחלתי לא יהיה כלכך גבוהה לדעתי...

גם יש סיכוי שזה עדיין לא יתפוס...
למה אנשים יגידו שזה עדיין דיגיטלי, תכנית הם עוברים לאםפי3 דיג'יים


Posted by Dj Moriano on Jan-06-2002 06:41:

quote:
Originally posted by Scorchio
אוקיי אולי טיפה יותר
בוא נגיד 3000
אבל עדיין זה לא ציוד פיזי
רק הקופסא....


אני לא חושב שאתה יכול להשתמש בפטיפונים רגילים....


בגלל זה זה יעלה יותר



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.