TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- www.basicbeats.net
Pages (2): [1] 2 »
www.basicbeats.net
goedenavond dames en heren, maar weer een threadje van mij ertussen gooien
ga naar www.basicbeats.net (of druk hierop voor direct radioplezier)
www.basicbeats.net/hq.pls | www.basicbeats.net/mq.pls | www.basicbeats.net/lq.pls
en loop een kans dat je zomaar naar tiesto live uit Israel luistert (Dat is vanavond lullo's!!!!!!!) of bijvoorbeeld naar Cor Fijneman en Dazzle luistert
ik luister in ieder geval nu (naar ene DJRV ofzoiets
) en het klinkt veelbelovend.
mzzls
Blik
Klinkt zeker wel lekker.
Zeer goede live-stream.
Hier ga ik vaker op in-tune.
Helaas maar 56k6, dus heb er niks aan, maar toch bedankt 
2 dr Kuipers:
Ook 56 k'ers kunnen inloggen,er zijn verschillende kwaliteiten..
Hey......leuk!
Op dit moment is mr. Tiesto himself aan het draaien!
Klinkt wel aardig! 
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink Hey......leuk! Op dit moment is mr. Tiesto himself aan het draaien! Klinkt wel aardig! |
Was een 5 uursset live vanuit israel,waren nog wat kleine mankementjes met de stream,zal in de toekomst alleen maar beter worden.
Grtz
go RV go RV!!!
mjammie ik ga zow binnekort ook wel naar dit basicbeats dinges luisteren, ik hebbe nog nooit RV in da mix gehoord
en fijneman en dazzle moek ook hoorn

Yeps and probably komt marco-v ook een keertje
Altijd leuk als precies op zo'n avond weer je verbinding eruit ligt he 
Iemand opgenomen misschien??
ja is idd wel leuk ja
Volgens luisteraars hebben we niet veel gemist van tiesto's set,veel mensen uit israel waren boos vanmorgen,die er geweest waren,ten eerste was ie 2 uur te laat,was voor ons ook shit omdat mensen erop wachtten,ten tweede schijnt ie ongelovelijk kut gedraaid te hebben.
De set is wel opgenomen dus ben benieuwed of t echt zo slecht was....
Grtz
nou, de eerst 5 minuten die ik heb geluisterd (1 plaatje ongeveer) was wel aardig, maar daarna draaide Tiesto in ��n keer Ian van Dahl - Castles in the sky, niet echt iets voor Tiesto lijkt mij.
Verder hebbik niet geluisterd, was veel te moe......
Of het geheel slecht is weet ik dus verder ook niet,
zal de set wel een x beluisteren als ik um te pakken kan krijgen.
GreetZ RubDub
| Originally posted by Ruben_Dubbink nou, de eerst 5 minuten die ik heb geluisterd (1 plaatje ongeveer) was wel aardig, maar daarna draaide Tiesto in ��n keer Ian van Dahl - Castles in the sky, niet echt iets voor Tiesto lijkt mij. Verder hebbik niet geluisterd, was veel te moe...... |

| Originally posted by !_PeTrUs_! LOL Ruben, dat was Tiesto nog niet hehe... |
zal ook es een keer luisteren of der iets moois op is
| Originally posted by Ruben_Dubbink hmmm......d'r stond toch op de playlist dat mr Tiesto aan het draaien was, dat zal dan wel een foutje van hun kant geweest zijn. Ian van Dahl is toch niet echt iets voor Tiesto |
ik heb wel wat.. title bar banners gemaakt rv.. (offeh donna)
up ik strax wel ff..
1st die hoere OV ophale..
| Originally posted by Ding Chavez kweenie welke mix ie nu draaide maar de absolom rmx is zeker de moeite waard hoor. Gr |
Tis vette site geworden jaa...Gisteren al ffkes naar die RVeej geluisterd...Schon...Net als mn nieuwe sig 
ruk zooi, kep tijsie gemist :-(, voor de rest wel leuke site en muziek 
er zijn op dit moment problemen met de stream server,will be fixed asap.....
stay tuned...
Dusse, die Ti�sto set was er eentje speciaal voor basicbeats en is verder door niemand uitgezonden? en het was ook echt live live, dus niet live opgenomen?
maaruh, dat gaat zeker goed komen met bb, helemaal wanneer het allemaal loopt!
lol was niet speciaal voor basicbeats,was het maar waar 
maar het was wel live, hij moest draaien in een isrealische club en 1 van de members van Basicbeats heeft de live uitzending gestreamed.....
Ah, op die fiets, ik dacht ook al
Maar zodra jullie de stream echt een weekje continue hebben lopen en jullie een datumpje hebben dat Cor of Martijn een keer komen draaien (of Marco, nog beter
) dan zal ik met het beloofde artikel komen RV (want ik moet natuurlijk wel iets hebben om over te schrijven
).