TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TE Theme 2002
Pages (2): [1] 2 »
TE Theme 2002
Ik weet dat er ergens een topic loopt en waarin gesugereerd werd dat het Rank 1 - Awakenings zou zijn.
Had geen zin om die weer omhoog te schoppen, vandaar ff een nieuwe 
Want ik was net ff TMF aan het kijken --> Mental Theo On The Road
, blijft toch lachuh programma hoor...
Maar daarin was een klein gesprekje met Johan Gielen en die zei dat er in februari weer een nieuwe single met Svenson uit zou gaan komen.
Zou dit dan de nieuwe TE Theme worden.
En laten we dit dan maar als suggestie voor het TE theme topic beschouwen... 
ik keek gister en daar was theo met piet bervoets aan het praten, en die zei toen dat het nummer op de achtergrond de nieuwe single was (Awakenings dus) en dat de CD van rank-1 in februari-maart uit zou komen.
dus ht gaat tussen Gielen en Rank-1, maar ik denk dat Rank-1 de top-act van TE gaat worden, dus ook het thema krijgt
toch niet weer Johan 'ik ben behoorlijk ego' Gielen,
doe mij dan maar een nummertje van Rank 1!
Ben zeer benieuwd naar de act die ze in februari gaan opvoeren op TE
GreetZ RubDub
Ik heb Rank 1 - Awakenings al. Het is een dik chill nummer. Zou het wel vet vinden als dat de theme zou worden van TE 2002. Gielen heeft het al 2x gedaan. Dus nu weer tijd voor een ander.
Greetz ---DJ Tiesto 2001---
blablabla
late we nou niet gaan raden welke het mogelijk misschien zou kunnen zijn, wacht gewoon af tot et bekend gemaakt wordt 
| quote: |
| Originally posted by DJ Tiesto 2001 Ik heb Rank 1 - Awakenings al |
wij ook
et zou wel vet zijn als barthezz em deed, die komt toch ook??? 


j/k 
Bartje komt ook ja, snap niet dat ze hem vragen. Heb hem horen draaien, vindt het niet geweldig, maar ja das mijn smaak 
| quote: |
| Originally posted by Flippe Bartje komt ook ja, snap niet dat ze hem vragen. Heb hem horen draaien, vindt het niet geweldig, maar ja das mijn smaak |
Ik weet bijna zeker dat et Svenson & Gielen - Confusion wordt eigenlijk
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
barthezz kan draaien??? *points and laughs* whahaha zal zekers wel errug commercieel en kut zijn
kan ie nog slechter mixen als DJ Jose?? Tell me it ain't so
| quote: |
| Originally posted by Biohazard kan ie nog slechter mixen als DJ Jose?? Tell me it ain't so |

Katana - Gemini w00t w00t!!!
Yahel - U inside w00t w00t !!!
Jammer dat die artiesten niet komen, dus geen theme die zo zal klinken 

| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Katana - Gemini w00t w00t!!! Yahel - U inside w00t w00t !!! Jammer dat die artiesten niet komen, dus geen theme die zo zal klinken ![]() |


De reclame van TE is al te zien op tv en het deuntje op de achtergrond is niet Awakenings, maar een ander nummer. Geen flauw idee welk nummer maar het klinkt wel vet en een beetje rank1 stijl
Greetz Muppet
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink toch niet weer Johan 'ik ben behoorlijk ego' Gielen, doe mij dan maar een nummertje van Rank 1! Ben zeer benieuwd naar de act die ze in februari gaan opvoeren op TE GreetZ RubDub |
gielen is gewoon een sukkel... denkt ie wel niet stomme belg
Lekker makkelijk om Gielen af te kraken. Hij heeft echt wel een steentje bij gedragen aan de trance scene (rememebr beauty of silence/twisted?)
Anyway, ik las ook ergens dat Mario Piu de theme voor TE gaat doen. Ik heb hem, maar oom nou te zeggen die is goed, nee. Ik hoop dus dat het een andere wordt
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Lekker makkelijk om Gielen af te kraken. Hij heeft echt wel een steentje bij gedragen aan de trance scene (rememebr beauty of silence/twisted?) Anyway, ik las ook ergens dat Mario Piu de theme voor TE gaat doen. Ik heb hem, maar oom nou te zeggen die is goed, nee. Ik hoop dus dat het een andere wordt |
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Tuurlijk kan gielen wel draaien. Het punt is hier alleen dat hij veelste popie jopie draait op de feesten. Dus voor mensen zoals ik en menig ander hier op het forum kan dat verveling en irritatie opwekken omdat we zeg maar alle nummers toch al kennen. Voor de gemiddelde TE ganger bv is dat niet zo, die gaan af en toe naar een feestje en kennen de muziek van een CDtje die ze gekocht hebben in de winkel. Met andere woorden het overgrote deel vindt Gielen wel goed. GReeTZ |
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Lekker makkelijk om Gielen af te kraken. Hij heeft echt wel een steentje bij gedragen aan de trance scene (rememebr beauty of silence/twisted?) |
TE Theme is inderdaad weer van Svenson & Gielen genaamd Confusion.....ik las dit net op het guestbook van Marco V.
Ik zagd e reclame net ook en ook al ff d esite bezocht.
En dat klinkt wel veel belovend zeg dat nummer
Heb er echt zin in.
net kaarten besteld 
Dus dat numemr is zeker van Svenson & Gielen - Confusion ???
| quote: |
| Originally posted by Dr. Kuipers Ik zagd e reclame net ook en ook al ff d esite bezocht. En dat klinkt wel veel belovend zeg dat nummer Heb er echt zin in. net kaarten besteld ![]() Dus dat numemr is zeker van Svenson & Gielen - Confusion ??? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.