TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TE Theme 2002
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Dr. Kuipers on Jan-03-2002 22:20:

TE Theme 2002

Ik weet dat er ergens een topic loopt en waarin gesugereerd werd dat het Rank 1 - Awakenings zou zijn.
Had geen zin om die weer omhoog te schoppen, vandaar ff een nieuwe
Want ik was net ff TMF aan het kijken --> Mental Theo On The Road , blijft toch lachuh programma hoor...
Maar daarin was een klein gesprekje met Johan Gielen en die zei dat er in februari weer een nieuwe single met Svenson uit zou gaan komen.
Zou dit dan de nieuwe TE Theme worden.
En laten we dit dan maar als suggestie voor het TE theme topic beschouwen...


Posted by Blik on Jan-03-2002 22:22:

ik keek gister en daar was theo met piet bervoets aan het praten, en die zei toen dat het nummer op de achtergrond de nieuwe single was (Awakenings dus) en dat de CD van rank-1 in februari-maart uit zou komen.

dus ht gaat tussen Gielen en Rank-1, maar ik denk dat Rank-1 de top-act van TE gaat worden, dus ook het thema krijgt


Posted by Ruben_Dubbink on Jan-03-2002 23:01:

toch niet weer Johan 'ik ben behoorlijk ego' Gielen,
doe mij dan maar een nummertje van Rank 1!
Ben zeer benieuwd naar de act die ze in februari gaan opvoeren op TE

GreetZ RubDub


Posted by DJ Tiesto 2001 on Jan-04-2002 00:58:

Drunk

Ik heb Rank 1 - Awakenings al. Het is een dik chill nummer. Zou het wel vet vinden als dat de theme zou worden van TE 2002. Gielen heeft het al 2x gedaan. Dus nu weer tijd voor een ander.

Greetz ---DJ Tiesto 2001---


Posted by Massive on Jan-04-2002 08:26:

blablabla
late we nou niet gaan raden welke het mogelijk misschien zou kunnen zijn, wacht gewoon af tot et bekend gemaakt wordt


Posted by Massive on Jan-04-2002 08:26:

quote:
Originally posted by DJ Tiesto 2001
Ik heb Rank 1 - Awakenings al


ja de radiorip ja wij ook


Posted by John on Jan-04-2002 11:44:

et zou wel vet zijn als barthezz em deed, die komt toch ook???
j/k


Posted by Flippe on Jan-04-2002 13:01:

Bartje komt ook ja, snap niet dat ze hem vragen. Heb hem horen draaien, vindt het niet geweldig, maar ja das mijn smaak


Posted by kolkiewolkie on Jan-04-2002 13:05:

quote:
Originally posted by Flippe
Bartje komt ook ja, snap niet dat ze hem vragen. Heb hem horen draaien, vindt het niet geweldig, maar ja das mijn smaak


zozo, flippe doet ook es een post van meer dan 5 woorden!!

naja, barthezz staat toch in zaal 2, kwas eigenlijk tochnie van plan daar naar binnen te wandelen.

greetz kolkiewolkie


Posted by TranceFool on Jan-04-2002 14:04:

Ik weet bijna zeker dat et Svenson & Gielen - Confusion wordt eigenlijk


Posted by YojiBiomehanika on Jan-04-2002 16:32:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen


Posted by Biohazard on Jan-04-2002 16:36:

barthezz kan draaien??? *points and laughs* whahaha zal zekers wel errug commercieel en kut zijn

kan ie nog slechter mixen als DJ Jose?? Tell me it ain't so


Posted by TimeportE on Jan-04-2002 22:47:

quote:
Originally posted by Biohazard
kan ie nog slechter mixen als DJ Jose?? Tell me it ain't so

[Bon Jovi Mode]Say it isn't SOOOOOOOOOOOOOO, Say it isn't SOOOOOOoOOOOOOO[/Bon Jovi Mode]
lijkt me wel lachen eigenlijk om er eens langs te lopen als hij aan het draaien is.. kijken wat voor publiek daar aan de rand aan het staan is, wachtend tot dat iemand als eerst naar het midden van de vloer gaat om daar enigzins dansbewegingen te maken..


Posted by Little Theseus on Jan-05-2002 00:50:

Katana - Gemini w00t w00t!!!
Yahel - U inside w00t w00t !!!

Jammer dat die artiesten niet komen, dus geen theme die zo zal klinken


Posted by Opti on Jan-05-2002 00:52:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Katana - Gemini w00t w00t!!!
Yahel - U inside w00t w00t !!!

Jammer dat die artiesten niet komen, dus geen theme die zo zal klinken


Hoerrr, je zou gaan slapen rot op naar je nest!!


Posted by Muppet on Jan-05-2002 09:32:

De reclame van TE is al te zien op tv en het deuntje op de achtergrond is niet Awakenings, maar een ander nummer. Geen flauw idee welk nummer maar het klinkt wel vet en een beetje rank1 stijl


Greetz Muppet


Posted by Siesta on Jan-05-2002 09:51:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
toch niet weer Johan 'ik ben behoorlijk ego' Gielen,
doe mij dan maar een nummertje van Rank 1!
Ben zeer benieuwd naar de act die ze in februari gaan opvoeren op TE

GreetZ RubDub



'Johan heeft helemaal geen ego, dat valt egt wel mee, hoorr


Posted by YojiBiomehanika on Jan-05-2002 11:05:

gielen is gewoon een sukkel... denkt ie wel niet stomme belg


Posted by Cosmic on Jan-08-2002 16:22:

Lekker makkelijk om Gielen af te kraken. Hij heeft echt wel een steentje bij gedragen aan de trance scene (rememebr beauty of silence/twisted?)

Anyway, ik las ook ergens dat Mario Piu de theme voor TE gaat doen. Ik heb hem, maar oom nou te zeggen die is goed, nee. Ik hoop dus dat het een andere wordt


Posted by eXos on Jan-08-2002 17:52:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Lekker makkelijk om Gielen af te kraken. Hij heeft echt wel een steentje bij gedragen aan de trance scene (rememebr beauty of silence/twisted?)

Anyway, ik las ook ergens dat Mario Piu de theme voor TE gaat doen. Ik heb hem, maar oom nou te zeggen die is goed, nee. Ik hoop dus dat het een andere wordt



Tuurlijk kan gielen wel draaien. Het punt is hier alleen dat hij veelste popie jopie draait op de feesten. Dus voor mensen zoals ik en menig ander hier op het forum kan dat verveling en irritatie opwekken omdat we zeg maar alle nummers toch al kennen.
Voor de gemiddelde TE ganger bv is dat niet zo, die gaan af en toe naar een feestje en kennen de muziek van een CDtje die ze gekocht hebben in de winkel. Met andere woorden het overgrote deel vindt Gielen wel goed.

GReeTZ


Posted by tijs08 on Jan-10-2002 16:25:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!



Tuurlijk kan gielen wel draaien. Het punt is hier alleen dat hij veelste popie jopie draait op de feesten. Dus voor mensen zoals ik en menig ander hier op het forum kan dat verveling en irritatie opwekken omdat we zeg maar alle nummers toch al kennen.
Voor de gemiddelde TE ganger bv is dat niet zo, die gaan af en toe naar een feestje en kennen de muziek van een CDtje die ze gekocht hebben in de winkel. Met andere woorden het overgrote deel vindt Gielen wel goed.

GReeTZ


pecies


Posted by michiel on Jan-10-2002 18:24:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Lekker makkelijk om Gielen af te kraken. Hij heeft echt wel een steentje bij gedragen aan de trance scene (rememebr beauty of silence/twisted?)



nah, steentje bijdragen aan de trance scene. in negatieve zin dan
hij trekt nog meer jean publiek
in positive zin een steentje bijdragen noem ik de scene naar een hoger niveau tillen (als die scene nog in de kinderschoenen staat)
en dat heeft johan niet gedaan.

later

michiel


Posted by Menno on Jan-11-2002 10:30:

TE Theme is inderdaad weer van Svenson & Gielen genaamd Confusion.....ik las dit net op het guestbook van Marco V.


Posted by Dr. Kuipers on Jan-12-2002 21:50:

Ik zagd e reclame net ook en ook al ff d esite bezocht.
En dat klinkt wel veel belovend zeg dat nummer
Heb er echt zin in.
net kaarten besteld
Dus dat numemr is zeker van Svenson & Gielen - Confusion ???


Posted by TranceFool on Jan-13-2002 16:22:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Ik zagd e reclame net ook en ook al ff d esite bezocht.
En dat klinkt wel veel belovend zeg dat nummer
Heb er echt zin in.
net kaarten besteld
Dus dat numemr is zeker van Svenson & Gielen - Confusion ???

ja


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.