TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Miss Proximus, je bent de zwakste schakel, goodbye
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Blik on Jan-03-2002 23:06:

Miss Proximus, je bent de zwakste schakel, goodbye

sorry maar nu heb je het echt verbuird bij mij, we konden al niet goed met elkaar opschieten maar nu ben je echt te ver gegaan.

lees het allemaal maar hier jongens: http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=30754

zeer triest dit allemaal en zeer triest dat ik uberhaupt deze thread heb moeten maken......

dus please, kom gewoon niet meer hier en doe ons een plezier ipv dat je telkens terugkomt en weer iets stoms zegt over ons, want daar help je jezelf echt niet mee

houdoe (en bedankt ol� ol�)

Posted by watchout on Jan-04-2002 00:07:

Een zeer zielig geval...

Wat komt ze hier doen als ze het hier maar niks vindt.. Ik zie haar probleem niet zo..

KOM GEWOON NIET MEER TERUG ALS HET JE NIET BEVALT!

mijn 2 euro centen..

greetz ---watchout---

Posted by Donna on Jan-04-2002 08:13:

Ach why hier een thread over,haal gewoon weg en ga door met t forum,al dat gedoe.
Maak r niet zo'n punt van,forum word heus niet weggehaalt door zoiets sooo relax dudeeeeee:P

Posted by Miss Proximus on Jan-04-2002 10:43:

hahaha...ik laat me niet de wet voorschrijven door een stelletje nerds die nooit het huis uit komen en alleen maar achter hun computertje weg lopen te rotten lol!!

Posted by SnuggLe on Jan-04-2002 11:46:

Dit heb ik ff geknipt uit een andere thread (zie hier http://www.tranceaddict.com/forums/...7958#post324329 & ook nog misschien http://www.tranceaddict.com/forums/...1390#post324323)

quote:
Originally posted by Miss Proximus

ongeveer netzoveel live-sets als interessante mensen

Zegt een big met een ontzettende rotkop.
Als we persoonlijk gaan worden wil ik me er ook wel mee gaan bemoeien.
Zit je even het forum af te zeiken waar je ooit begonnen bent. Waar je eerst gewoon normaal kon posten. En nu je omhoog gevallen bent, door om te gaan met wat moderators enzo, en denkt dat je het helemaal bent begin je op ons neer te kijken.
Wij hebben gewoon lots of fun in dit forum, en ik had zin om een onzin-thread te posten, MAG IK? Begint mevrouw meteen moeilijk te doen in een ander forum dat het Holland Forum niets is en maar dichtmoet. Screw you! En als er slechte reacties komen snel zeggen; "Nee geintje man, ik bedoelde het anders." Jeah right, rot op man, ga een ander forum lastigvallen. Als je het hier niets vindt, waarom post je dan nog met je stomme rotkop?
Van dit soort zaken wordt ik nou stront misselijk. Beetje ons uitmaken voor nerds die nooit achter de computer vandaankomen. Think again...

quote:
and blik PLEASE!!!!! don't gimme that shit about an rmf poster.....OH YEAH OFCOURSE...that's why you all agree with him playing the innocent boy again???

Leg ook hier maar eens uit wie/wat je hiermee bedoeld. Ik vind het niet echt fijn als je mensen ontzettend zwart zit te maken.

Greetz,
SnuggLe

Posted by Blik on Jan-04-2002 11:48:

quote:
hahaha...ik laat me niet de wet voorschrijven door een stelletje nerds die nooit het huis uit komen en alleen maar achter hun computertje weg lopen te rotten lol!!

look who's talking, heel jou leven draait om de buitenlandse TA's......

Posted by Donna on Jan-04-2002 12:19:

sjee loop je niet zo op te fokken over iemand die zich op feesten bezighoud met spandoeken en handtekeningen van dj's te beggen:P

Have a life and have a goodone

Peaceeeee lammetjes)

Posted by Miss Proximus on Jan-04-2002 12:20:

o jee o jee.......ik had idd moeten zien dat sarcasme erg moeilijk is om te interpreteren zonder de goede intonatie erbij (bedankt sylvana )

om nou gelijk te gaan schelden...tja....als je je zo snel tot dat soort dingen verlaagd dan kan ik er nog maar weinig mee. Ik ben blij dat jullie je zo druk maken om een uit de hand gelopen "geintje" (tja....irritaties kunnen hoog oplopen), want dat betekent dat jullie je toch misschien ook enigszins zorgen maken over de toekomst van dit forum....of zie ik dat verkeerd?

en snuggle.....ik snap niet zo goed wat jij uit die zin dacht op te maken...dit is wat ik ermee bedoelde:

meneer blik (hey! die is jouw vriendje moderator!) zei dat het een thread was van een rmf member, dus daarom ongeldig als waargemeende thread ofzo....dus zeg ik "je loopt nu wel te zeuren dat het de thread van een rmf member was...maar waarom zijn jullie het adn allemaal met hem eens???" duidelijk? fijn.

ben een beetje heeeeeeel erg teleurgesteld hoe sommige mensen anderen zo ontzettend verkeerd in kunnen schatten. ik heb jou ontmoet op DV snuggle: een aardige, intelligente en (dacht ik) doordachte jongen. toch lees je iets verkeerd en begin je meteen te schelden....tja.....ik snap dat je je gekwests voelt maar om dat nou zo weer te geven.

op zich is de intentie van die thread precies zo genomen als dat ik het gewilt had.....want ik zou het gewoon heel graag willen dat mensen die zo hard over dit forum zeuren eens na gaan denken wat ZIJ hier dan doen. IK heb het altijd (nou hier niet altijd dan) ontzettend naar me zin gehad en IK ben Swamper dan ook ontzettend dankbaar voor wat ie beschikbaar stelt. Jullie zijn VOOR MIJN GEVOEL alleen maar dankbaar in de engelstalige threads: omdat swamper het anders toch niet kan lezen!!

en dat gezeur over me te goed voelen: WHO CARES....het lijkt misschien zo omdat ik niet altijd met de meute meehobbel zoals de meeste schapen hier....

en kijk s wat voor goeds ik teweeg heb gebracht: Donna is weer actief member! allemaal 3 x hoera!! (jeezz)
o nee sorry...da's sarcastisch dus dat wordt weer verkeerd opgevat....

nou ja.....last but not least.......waarom zou ik gaan teurgkrabbelen als jullie wat tegenwicht geven, als ik al ZO VAAK op dit foum heb duidelijk gemaakt dat het mij geen HOL interesseert of iemand het wel of niet met mij eens is......

een geliefd nederlands TA-er zei tegen me "maar wat wil je nou? hiermee krijg je alleen maar mensen tegen je!!" en mijn antwoord voor jullie allemaal is:

"als ik mensen tegen mij krijg, die nog niet tegen mij waren (dang...wat klinkt dat stom: t is INTERNET), omdat ik eindelijk eens aan de rest van het forum laat weten hoe stom het er hier aan toegaat, en dat zelfs doormiddel van een geintje....dan zijn dat mensen die mij als persoon kennelijk niet kennen en van wie het me dus ook nix uitmaakt hoe ze over mij denken" ik hoop dat ik nu mijn gedachten goed verwoord heb en dat er niet weer allemaal jandoedels zijn die het misinterpreteren!

zo!

Posted by Donna on Jan-04-2002 12:25:

nu klaar dan? *yawnnn*

Posted by Opti on Jan-04-2002 12:30:

quote:
sylvana

Wies da?

quote:
ik heb jou ontmoet op DV snuggle: een aardige, intelligente en (dacht ik) doordachte jongen. toch lees je iets verkeerd en begin je meteen te schelden....tja.....ik snap dat je je gekwests voelt maar om dat nou zo weer te geven.

Ghehehe, je moet m es meemaken op t forum als ie bezopen is JOOOOOOOODEEENNNNNN

En JA, ik kan alleen onzin uitkramen

Posted by Miss Proximus on Jan-04-2002 12:31:

erg verstandig om altijd onpartijdig enzo te zijn

had ik me eerder moeten bedenken

Posted by Blik on Jan-04-2002 12:36:

quote:

om nou gelijk te gaan schelden...tja....als je je zo snel tot dat soort dingen verlaagd dan kan ik er nog maar weinig mee. Ik ben blij dat jullie je zo druk maken om een uit de hand gelopen "geintje" (tja....irritaties kunnen hoog oplopen), want dat betekent dat jullie je toch misschien ook enigszins zorgen maken over de toekomst van dit forum....of zie ik dat verkeerd?

geintje om het forum wat het meest gebruikt word te sluiten, kan ik de lol niet zo van inzien
quote:

en snuggle.....ik snap niet zo goed wat jij uit die zin dacht op te maken...dit is wat ik ermee bedoelde:

meneer blik (hey! die is jouw vriendje moderator!) zei dat het een thread was van een rmf member, dus daarom ongeldig als waargemeende thread ofzo....dus zeg ik "je loopt nu wel te zeuren dat het de thread van een rmf member was...maar waarom zijn jullie het adn allemaal met hem eens???" duidelijk? fijn.zo!

ja, echt iedereen was het er mee eens, er waren al wel 10 mensen die het er op dit moment mee eens waren

quote:

op zich is de intentie van die thread precies zo genomen als dat ik het gewilt had.....want ik zou het gewoon heel graag willen dat mensen die zo hard over dit forum zeuren eens na gaan denken wat ZIJ hier dan doen. IK heb het altijd (nou hier niet altijd dan) ontzettend naar me zin gehad en IK ben Swamper dan ook ontzettend dankbaar voor wat ie beschikbaar stelt. Jullie zijn VOOR MIJN GEVOEL alleen maar dankbaar in de engelstalige threads: omdat swamper het anders toch niet kan lezen!!

er zijn zo vaak threads over dat de sfeer ff minder is en dan word het beter, dat is niet alleen in dit forum, maar dat zie je ook in de andere forums (fora whatever). Op het moment dat Snuggle die thread maakte was het ook leuker op IRC, was gewoon een feit, maar dat betekent niet dat dit voor altijd zo zal blijven.

quote:

en dat gezeur over me te goed voelen: WHO CARES....het lijkt misschien zo omdat ik niet altijd met de meute meehobbel zoals de meeste schapen hier....

oh ja, ik ben het echt altijd met swamper eens en met de andere buitenlandse TA's, ik heb vaak genoeg grote rellen gehad hier......

quote:

een geliefd nederlands TA-er zei tegen me "maar wat wil je nou? hiermee krijg je alleen maar mensen tegen je!!" en mijn antwoord voor jullie allemaal is:

"als ik mensen tegen mij krijg, die nog niet tegen mij waren (dang...wat klinkt dat stom: t is INTERNET), omdat ik eindelijk eens aan de rest van het forum laat weten hoe stom het er hier aan toegaat, en dat zelfs doormiddel van een geintje....dan zijn dat mensen die mij als persoon kennelijk niet kennen en van wie het me dus ook nix uitmaakt hoe ze over mij denken" ik hoop dat ik nu mijn gedachten goed verwoord heb en dat er niet weer allemaal jandoedels zijn die het misinterpreteren!

zo!

Hoera, pleur je nu dan op.......

Posted by Miss Proximus on Jan-04-2002 12:41:

quote:
Originally posted by Blik
Hoera, pleur je nu dan op.......

LOL

Posted by Dj Alpha on Jan-04-2002 12:47:

quote:
Originally posted by watchout
Een zeer zielig geval...

Wat komt ze hier doen als ze het hier maar niks vindt.. Ik zie haar probleem niet zo..

KOM GEWOON NIET MEER TERUG ALS HET JE NIET BEVALT!

mijn 2 euro centen..

greetz ---watchout---

Waar bemoeit deze freak zich mee? Hij heb net zn eerste post achter de rug en gaat zich verwikkelen in zaken die hij helemaal niet snapt..

Dit gaat egt nerges over, beter delete je deze thead.. beetje laag..

Posted by eXos on Jan-04-2002 12:51:

Om elkaar nu helemaal de huid vol te gaan schelden zie ik het nut ook niet helemaal van in. Als er een troubles zijn op het forum is het niet de bedoeling om elkaar gelijk de grond in te trappen.

Kom met sterke argumenten enzo, doe waar je goed in bent...

Laten we het gezellig houden

GReeTZ

Posted by Opti on Jan-04-2002 12:54:

quote:

mijn 2 euro centen..

Mag ik die hebben?

Posted by Blik on Jan-04-2002 12:55:

quote:
Originally posted by Dj Alpha

Dit gaat egt nerges over, beter delete je deze thead.. beetje laag..

het gaat wel ergens over, dus de thread gaat nog niet weg

Posted by Dj Alpha on Jan-04-2002 13:01:

quote:
Originally posted by Blik

het gaat wel ergens over, dus de thread gaat nog niet weg

een hoop kinderachtig gezeik?

Posted by eXos on Jan-04-2002 13:08:

Dog Running

quote:
Originally posted by Dj Alpha

een hoop kinderachtig gezeik?

Mee eens. En maar doorratelen. Ga dan gewoon de "1 0n 1" aan, dan zie je pas wie er het sterkst in z'n schoenen staat.

Hier laat ik het ook bij...

Posted by watchout on Jan-04-2002 13:13:

quote:
Waar bemoeit deze freak zich mee? Hij heb net zn eerste post achter de rug en gaat zich verwikkelen in zaken die hij helemaal niet snapt..

Ok.. Moet ik hier eerst MAANDEN op het forum zijn om te snappen dat Miss Proximus het NL Forum wil sluiten..?
Als dat zo is was dit de laatste post hier en kunnen al die gasten die nog op zoek waren naar IC livesets het ook vergeten, want ik was net klaar met uppen.. DAN NIET..

greetz ---watchout---

ps. Waar ben ik mee bezig, een stelletje zielige mierenneukers helpen die alleen maar ruzie weten te schoppen..

Posted by SnuggLe on Jan-04-2002 13:16:

quote:
om nou gelijk te gaan schelden...tja....als je je zo snel tot dat soort dingen verlaagd dan kan ik er nog maar weinig mee.

[KNIP]

meneer blik (hey! die is jouw vriendje moderator!) zei dat het een thread was van een rmf member, dus daarom ongeldig als waargemeende thread ofzo....dus zeg ik "je loopt nu wel te zeuren dat het de thread van een rmf member was...maar waarom zijn jullie het adn allemaal met hem eens???" duidelijk? fijn.

ben een beetje heeeeeeel erg teleurgesteld hoe sommige mensen anderen zo ontzettend verkeerd in kunnen schatten. ik heb jou ontmoet op DV snuggle: een aardige, intelligente en (dacht ik) doordachte jongen. toch lees je iets verkeerd en begin je meteen te schelden....tja.....ik snap dat je je gekwests voelt maar om dat nou zo weer te geven.

Nah , ik zeg er ook niets meer over na deze post. Heb misschien iets te snel en hard gereageerd, maar ik sta er nog wel achter. Ik vind dat die geintjes niet zo stom gemaakt moeten worden. Met 'geintjes' kun je mensen behoorlijk voor het hoofd stoten... En dan kan ik nogal bot en snel reageren, but that's me. We verlagen ons helemaal niet, wij proberen met jou op je eigen lange niveau te praten.

Wel raar dat ik waarschijnlijk nog steeds als "RMF-Member" gezien wordt door sommige mensen hier. Naja, dat neem ik maar op de koop toe.

Oh ja, en over de 'intelligente' SnuggLe; die leeft alleen van maandag t/m vrijdag van 8 tot 5. Verder kijk maar op het IRC-kanaal
Ik ben wel de b0m met Trivia!
Ja ik heb je op Dance Valley ook 4 minuten gesproken, meer niet. Daar leek je me wel aardig, maar ik kan geen gefundeerde mening over iemand geven na een gesprek van 4 minuutjes. Dat duurt wel wat langer. Ik heb wel vanalles en nogwat gehoord. Er zijn wel meer discussies/threads omtrent jou persoontje geweest, en daarin heb ik me altijd afzijdig gehouden. Maar die post van je in het "Site Suggestions"-forum was op het moment even de druppel.

Het forum mag dan wel misschien afgegleden zijn, maar het niveau vindt ik nog altijd damn acceptabel. Maar mijn thread was er inderdaad dus voor gemaakt om mensen even te laten nadenken.
Ik heb het altijd erg naar mijn zin, vooral op het IRC kanaal waar het af en toe echt een bende is, maar wel heel erg gezellig enzo.
Ik heb daar een aantal mensen een stuk beter leren kennen, just for the better. D'r lopen een aantal gekke apen tussen (HE OPTIMUS? )

Maar genoeg nu.....

Greetz,
SnuggLe

Posted by Flippe on Jan-04-2002 13:20:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

Mag ik die hebben?

Optimus probeert vrienden te krijgen

Posted by Miss Proximus on Jan-04-2002 13:24:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Het forum mag dan wel misschien afgegleden zijn, maar het niveau vindt ik nog altijd damn acceptabel. Maar mijn thread was er inderdaad dus voor gemaakt om mensen even te laten nadenken.
Ik heb het altijd erg naar mijn zin, vooral op het IRC kanaal waar het af en toe echt een bende is, maar wel heel erg gezellig enzo.
Ik heb daar een aantal mensen een stuk beter leren kennen, just for the better. D'r lopen een aantal gekke apen tussen (HE OPTIMUS? )

Maar genoeg nu.....

Greetz,
SnuggLe

in dat geval heb ik ook te snel gereageerd, want als dat de reden van je thread was dan ben ik het daar natuurlijk 100% mee eens!! zo zie je maar weer......communicatie.......wat moet je ermee

snuggle...ik vond dit een hele fijne post om te lezen omdat ik hiermee meer snap waarom jij de thread bent begonnen...en ik vind zelfs dat je wel een goed punt hebt over dat je mensen beter hebt leren kennen over irc: dat gaat idd zo moeilijk op een forum!

dit soort posts maken me weer helemaal trots om een dutch member te zijn thumbs up voor snuggle!!!

Posted by eXos on Jan-04-2002 13:26:

quote:

ps. Waar ben ik mee bezig, een stelletje zielige mierenneukers helpen die alleen maar ruzie weten te schoppen..

Helpen ken geen kwaad, ik heb je ook een PM gestuurd en ben best bereid om je te helpen met het uppen van die sets. Das het probleem ook niet. Het onderscheidt zit m hier in dat de mensen die hier al langer op TA.com & irc zitte nu wel weten waar ze de sets vandaan kunnen halen. Voor de "Newbies" is dat soms wat lastiger...

GReeTZ

Posted by Donna on Jan-04-2002 13:26:

quote:
Als dat zo is was dit de laatste post hier en kunnen al die gasten die nog op zoek waren naar IC livesets het ook vergeten, want ik was net klaar met uppen.. DAN NIET..

Tering hey,die sets zijn oud news:P
Ik need the qontact-sets,als je die voor me hebt ben je mn vriendje *gheh*
Denk alleen dak ze eerder heb dan jij

Pages (2): [1] 2 »