TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Miss Proximus, je bent de zwakste schakel, goodbye
Pages (2): [1] 2 »
Miss Proximus, je bent de zwakste schakel, goodbye
sorry maar nu heb je het echt verbuird bij mij, we konden al niet goed met elkaar opschieten maar nu ben je echt te ver gegaan.
lees het allemaal maar hier jongens: http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=30754
zeer triest dit allemaal en zeer triest dat ik uberhaupt deze thread heb moeten maken......
dus please, kom gewoon niet meer hier en doe ons een plezier ipv dat je telkens terugkomt en weer iets stoms zegt over ons, want daar help je jezelf echt niet mee
houdoe (en bedankt ol� ol�)
Een zeer zielig geval...
Wat komt ze hier doen als ze het hier maar niks vindt.. Ik zie haar probleem niet zo..
KOM GEWOON NIET MEER TERUG ALS HET JE NIET BEVALT!
mijn 2 euro centen..
greetz ---watchout---
Ach why hier een thread over,haal gewoon weg en ga door met t forum,al dat gedoe.
Maak r niet zo'n punt van,forum word heus niet weggehaalt door zoiets sooo relax dudeeeeee:P
hahaha...ik laat me niet de wet voorschrijven door een stelletje nerds die nooit het huis uit komen en alleen maar achter hun computertje weg lopen te rotten
lol!!
Dit heb ik ff geknipt uit een andere thread (zie hier http://www.tranceaddict.com/forums/...7958#post324329 & ook nog misschien http://www.tranceaddict.com/forums/...1390#post324323)
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ongeveer netzoveel live-sets als interessante mensen |
| Originally posted by Miss Proximus and blik PLEASE!!!!! don't gimme that shit about an rmf poster.....OH YEAH OFCOURSE...that's why you all agree with him playing the innocent boy again??? |
| Originally posted by Miss Proximus hahaha...ik laat me niet de wet voorschrijven door een stelletje nerds die nooit het huis uit komen en alleen maar achter hun computertje weg lopen te rotten lol!! |
sjee loop je niet zo op te fokken over iemand die zich op feesten bezighoud met spandoeken en handtekeningen van dj's te beggen:P
Have a life and have a goodone
Peaceeeee lammetjes
)
o jee o jee.......ik had idd moeten zien dat sarcasme erg moeilijk is om te interpreteren zonder de goede intonatie erbij (bedankt sylvana
)
om nou gelijk te gaan schelden...tja....als je je zo snel tot dat soort dingen verlaagd dan kan ik er nog maar weinig mee. Ik ben blij dat jullie je zo druk maken om een uit de hand gelopen "geintje" (tja....irritaties kunnen hoog oplopen), want dat betekent dat jullie je toch misschien ook enigszins zorgen maken over de toekomst van dit forum....of zie ik dat verkeerd?
en snuggle.....ik snap niet zo goed wat jij uit die zin dacht op te maken...dit is wat ik ermee bedoelde:
meneer blik (hey! die is jouw vriendje moderator!) zei dat het een thread was van een rmf member, dus daarom ongeldig als waargemeende thread ofzo....dus zeg ik "je loopt nu wel te zeuren dat het de thread van een rmf member was...maar waarom zijn jullie het adn allemaal met hem eens???" duidelijk? fijn.
ben een beetje heeeeeeel erg teleurgesteld hoe sommige mensen anderen zo ontzettend verkeerd in kunnen schatten. ik heb jou ontmoet op DV snuggle: een aardige, intelligente en (dacht ik) doordachte jongen. toch lees je iets verkeerd en begin je meteen te schelden....tja.....ik snap dat je je gekwests voelt maar om dat nou zo weer te geven.
op zich is de intentie van die thread precies zo genomen als dat ik het gewilt had.....want ik zou het gewoon heel graag willen dat mensen die zo hard over dit forum zeuren eens na gaan denken wat ZIJ hier dan doen. IK heb het altijd (nou hier niet altijd dan) ontzettend naar me zin gehad en IK ben Swamper dan ook ontzettend dankbaar voor wat ie beschikbaar stelt. Jullie zijn VOOR MIJN GEVOEL alleen maar dankbaar in de engelstalige threads: omdat swamper het anders toch niet kan lezen!!
en dat gezeur over me te goed voelen: WHO CARES....het lijkt misschien zo omdat ik niet altijd met de meute meehobbel zoals de meeste schapen hier....
en kijk s wat voor goeds ik teweeg heb gebracht: Donna is weer actief member! allemaal 3 x hoera!! (jeezz)
o nee sorry...da's sarcastisch dus dat wordt weer verkeerd opgevat....
nou ja.....last but not least.......waarom zou ik gaan teurgkrabbelen als jullie wat tegenwicht geven, als ik al ZO VAAK op dit foum heb duidelijk gemaakt dat het mij geen HOL interesseert of iemand het wel of niet met mij eens is......
een geliefd nederlands TA-er zei tegen me "maar wat wil je nou? hiermee krijg je alleen maar mensen tegen je!!" en mijn antwoord voor jullie allemaal is:
"als ik mensen tegen mij krijg, die nog niet tegen mij waren (dang...wat klinkt dat stom: t is INTERNET), omdat ik eindelijk eens aan de rest van het forum laat weten hoe stom het er hier aan toegaat, en dat zelfs doormiddel van een geintje....dan zijn dat mensen die mij als persoon kennelijk niet kennen en van wie het me dus ook nix uitmaakt hoe ze over mij denken" ik hoop dat ik nu mijn gedachten goed verwoord heb en dat er niet weer allemaal jandoedels zijn die het misinterpreteren!
zo!
nu klaar dan? *yawnnn*
| Originally posted by Miss Proximus sylvana |
| Originally posted by Miss Proximus ik heb jou ontmoet op DV snuggle: een aardige, intelligente en (dacht ik) doordachte jongen. toch lees je iets verkeerd en begin je meteen te schelden....tja.....ik snap dat je je gekwests voelt maar om dat nou zo weer te geven. |

erg verstandig om altijd onpartijdig enzo te zijn 
had ik me eerder moeten bedenken 
| Originally posted by Miss Proximus om nou gelijk te gaan schelden...tja....als je je zo snel tot dat soort dingen verlaagd dan kan ik er nog maar weinig mee. Ik ben blij dat jullie je zo druk maken om een uit de hand gelopen "geintje" (tja....irritaties kunnen hoog oplopen), want dat betekent dat jullie je toch misschien ook enigszins zorgen maken over de toekomst van dit forum....of zie ik dat verkeerd? |
| Originally posted by Miss Proximus en snuggle.....ik snap niet zo goed wat jij uit die zin dacht op te maken...dit is wat ik ermee bedoelde: meneer blik (hey! die is jouw vriendje moderator!) zei dat het een thread was van een rmf member, dus daarom ongeldig als waargemeende thread ofzo....dus zeg ik "je loopt nu wel te zeuren dat het de thread van een rmf member was...maar waarom zijn jullie het adn allemaal met hem eens???" duidelijk? fijn.zo! |
| Originally posted by Miss Proximus op zich is de intentie van die thread precies zo genomen als dat ik het gewilt had.....want ik zou het gewoon heel graag willen dat mensen die zo hard over dit forum zeuren eens na gaan denken wat ZIJ hier dan doen. IK heb het altijd (nou hier niet altijd dan) ontzettend naar me zin gehad en IK ben Swamper dan ook ontzettend dankbaar voor wat ie beschikbaar stelt. Jullie zijn VOOR MIJN GEVOEL alleen maar dankbaar in de engelstalige threads: omdat swamper het anders toch niet kan lezen!! |
| Originally posted by Miss Proximus en dat gezeur over me te goed voelen: WHO CARES....het lijkt misschien zo omdat ik niet altijd met de meute meehobbel zoals de meeste schapen hier.... |
| Originally posted by Miss Proximus een geliefd nederlands TA-er zei tegen me "maar wat wil je nou? hiermee krijg je alleen maar mensen tegen je!!" en mijn antwoord voor jullie allemaal is: "als ik mensen tegen mij krijg, die nog niet tegen mij waren (dang...wat klinkt dat stom: t is INTERNET), omdat ik eindelijk eens aan de rest van het forum laat weten hoe stom het er hier aan toegaat, en dat zelfs doormiddel van een geintje....dan zijn dat mensen die mij als persoon kennelijk niet kennen en van wie het me dus ook nix uitmaakt hoe ze over mij denken" ik hoop dat ik nu mijn gedachten goed verwoord heb en dat er niet weer allemaal jandoedels zijn die het misinterpreteren! zo! |
| Originally posted by Blik Hoera, pleur je nu dan op....... |
| Originally posted by watchout Een zeer zielig geval... Wat komt ze hier doen als ze het hier maar niks vindt.. Ik zie haar probleem niet zo.. KOM GEWOON NIET MEER TERUG ALS HET JE NIET BEVALT! mijn 2 euro centen.. greetz ---watchout--- |
Om elkaar nu helemaal de huid vol te gaan schelden zie ik het nut ook niet helemaal van in. Als er een troubles zijn op het forum is het niet de bedoeling om elkaar gelijk de grond in te trappen.
Kom met sterke argumenten enzo, doe waar je goed in bent...
Laten we het gezellig houden 
GReeTZ
| Originally posted by watchout mijn 2 euro centen.. |

| Originally posted by Dj Alpha Dit gaat egt nerges over, beter delete je deze thead.. beetje laag.. |
| Originally posted by Blik het gaat wel ergens over, dus de thread gaat nog niet weg |
| Originally posted by Dj Alpha een hoop kinderachtig gezeik? |
| Waar bemoeit deze freak zich mee? Hij heb net zn eerste post achter de rug en gaat zich verwikkelen in zaken die hij helemaal niet snapt.. |
| Originally posted by Miss Proximus om nou gelijk te gaan schelden...tja....als je je zo snel tot dat soort dingen verlaagd dan kan ik er nog maar weinig mee. [KNIP] en snuggle.....ik snap niet zo goed wat jij uit die zin dacht op te maken...dit is wat ik ermee bedoelde: meneer blik (hey! die is jouw vriendje moderator!) zei dat het een thread was van een rmf member, dus daarom ongeldig als waargemeende thread ofzo....dus zeg ik "je loopt nu wel te zeuren dat het de thread van een rmf member was...maar waarom zijn jullie het adn allemaal met hem eens???" duidelijk? fijn. ben een beetje heeeeeeel erg teleurgesteld hoe sommige mensen anderen zo ontzettend verkeerd in kunnen schatten. ik heb jou ontmoet op DV snuggle: een aardige, intelligente en (dacht ik) doordachte jongen. toch lees je iets verkeerd en begin je meteen te schelden....tja.....ik snap dat je je gekwests voelt maar om dat nou zo weer te geven. |

)
| Originally posted by Optimus Trance Mag ik die hebben? ![]() ![]() |
| Originally posted by SnuggLe Het forum mag dan wel misschien afgegleden zijn, maar het niveau vindt ik nog altijd damn acceptabel. Maar mijn thread was er inderdaad dus voor gemaakt om mensen even te laten nadenken. Ik heb het altijd erg naar mijn zin, vooral op het IRC kanaal waar het af en toe echt een bende is, maar wel heel erg gezellig enzo. Ik heb daar een aantal mensen een stuk beter leren kennen, just for the better. D'r lopen een aantal gekke apen tussen (HE OPTIMUS? )Maar genoeg nu..... Greetz, SnuggLe |

thumbs up voor snuggle!!!
| Originally posted by watchout ps. Waar ben ik mee bezig, een stelletje zielige mierenneukers helpen die alleen maar ruzie weten te schoppen.. |
| Als dat zo is was dit de laatste post hier en kunnen al die gasten die nog op zoek waren naar IC livesets het ook vergeten, want ik was net klaar met uppen.. DAN NIET.. |