TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Yves Deruyter - Infinity
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by Icone on Nov-27-2005 12:39:

Yves Deruyter - Infinity

Wat is dit precies voor een release?

De A-kant lijkt op een Keane rip-off (lees: het is er gewoon ��n) en de B-kant is een re-release van 'Feel Free' uit 1999.

Bonzai heeft precies weer goed zijn best gedaan lol... In plaats van eens goed nieuw talent aan te nemen pff. Waar is de tijd dat Bonzai nog een respectabel label was.

Iemand anders hem al gehoord?

Posted by mellow_head on Nov-27-2005 13:10:

Ja duh die staat in mijn laatste set zalige plaat!!!!!!!!

Posted by Tiger777 on Nov-27-2005 15:15:

Re: Yves Deruyter - Infinity

quote:
Originally posted by Icone
Waar is de tijd dat Bonzai nog een respectabel label was.

die tijd is fa�et gegaan lol

Posted by Push2005 on Nov-27-2005 15:17:

Haha; ik snap de frustratie errond wel; maar de break vind ik wel mooi. De rest trekt op nie superveel

Maar ik wil weten WIE die gemaakt heeft, aangezien yves daar zeker nie toe in staat is

Posted by TOR on Nov-27-2005 17:54:

quote:
Originally posted by Push2005
Maar ik wil weten WIE die gemaakt heeft, aangezien yves daar zeker nie toe in staat is

Vincent Kriek bij mijn weten

vind dit ook wel een zwakke plaat (hoewel die live zeer vet klinkt). maar om op basis van dit ene nummer te concluderen dat Bonzai geen respectabel label meer is, vind ik wat overdreven. de kwaliteit van 1997-2001 gaan ze nooit meer halen, maar er komen nog steeds sterke platen uit IMO. meest recente voorbeeld: Nova vs. Soldout - Maybe Tomorrow

Posted by Lolo on Nov-27-2005 19:02:

Re: Yves Deruyter - Infinity

quote:
Originally posted by Icone
Wat is dit precies voor een release?

De A-kant lijkt op een Keane rip-off (lees: het is er gewoon ��n) en de B-kant is een re-release van 'Feel Free' uit 1999.

Bonzai heeft precies weer goed zijn best gedaan lol... In plaats van eens goed nieuw talent aan te nemen pff. Waar is de tijd dat Bonzai nog een respectabel label was.

Iemand anders hem al gehoord?

ahja, zo, goe mercikes :-(

Dat je niet van die plaat houdt en dat je die niet speelt, dat respecteer ik, eerlijk gezegd vind ik het ook te commercieel voor mijn smaak, en toch heb ik met die den yves geholpen op basis van zen ide�n, alhoewel dat mijn ding ni is, dat was 18 maanden geleden. SO WHAT?? Is dat een goede reden om te zeggen dat Bonzai in het algemeen kak klinkt? Dat zou betekenen dat alle andere sublabels ook kak zijn, een Soldout, een Latigidi, een Nathan Profitt, of nen Antidote bvb?? We verdienen dan geen respect omdat JIJ HET BESLIST?? Je denkt dat je het beter weet. Awel goe dan!! LAAT MAAR ZIEN! Tot nu toe heb je weinig bewezen en je valt mij/ons hier aan. Het is ook ni noodzakelijk te herrinneren dak al 10 FUCKING JAAR bezig ben en TOCH kom ik nooit met zo'n grote bakkes op mijn fellows KAKKEN zoals jij het net hebt gedaan, je moet wel weten dak heel discreet ben!! Misschien iets dat je nog niet bijgeleerd hebt...

Nog eens hetzelfde, het "kweehetbeter" syndroom noemt da. Puur Belgisch zou ik soms zeggen.

Is het den Yves zen smaak, dat is alles wat telt, en dat moet je ook kunnen respecteren. Ik hou ni van Regi zijn platen, betekent dat Milk inc ni respectabel is?? Absoluut ni.

Volgende keer, doe maar ni zo dom, en denk er eens over na ondertussen, want hetgeen dak hier zeg, awel da's ni om mij beter te voelen zenne... Ik kan best ni reageren zelfs, maar toch...

L.

Posted by eieregooie on Nov-27-2005 19:16:

Wow...

Ik wist niet dat Lolo boos kon worden Je moet je niet zo laten kennen hoor... TA is gewoon een uberkritisch forum tegenwoordig, en mensen geven hier hun ongezouten mening, genuanceerd of niet... Misschien dat je dat ook een beetje zou kunnen respecteren he...

Bovendien val jij hier ook op jouw beurt Icone weer aan, da's ook weer nergens voor nodig.

Posted by Tiger777 on Nov-27-2005 19:18:

Re: Re: Yves Deruyter - Infinity

quote:
Originally posted by Lolo
LAAT MAAR ZIEN! Tot nu toe heb je weinig bewezen en je valt mij/ons hier aan.

Icone > ydr

Posted by Lolo on Nov-27-2005 19:21:

bwah, ik ben normaal heel braaf, misschien zelfs TE braaf, toch zijn er dingen die ik hier lees, dude het doet echt pijn, vooral omdat het allemaal komt van mensen die het zogezegd beter weten. Voila.

Zoals ik reeds heb gezegd, er zijn 1001 stijlen, er zijn miljoenen smaken ter wereld, het is ook voor men zen eigen goed dat wij het allemaal moeten respecteren.

Posted by MikeVee on Nov-27-2005 19:23:

Er is voor deze dingen een topic:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=306077

En zoals ik al eerder gezegd heb, voor mij klinkt het wel goed.

Posted by eieregooie on Nov-27-2005 19:38:

ff offtopic...

Was laatst op Armin Only, komt er een kerel naar me toe: "Hey! Jij lijkt op Airwave!"

Posted by mellow_head on Nov-27-2005 19:44:

Eiwave?

Posted by Bertn on Nov-27-2005 20:48:

Met alle respect Lolo, maar bv zeggen dat de gemiddelde kwaliteit van een bonzai release even goed is als pakweg 6 jaar geleden, dat zou ook een leugen zijn.

en icone, tjah, die is gewoon een beetje gefrustreerd denk ik

Posted by Push2005 on Nov-27-2005 21:03:

Ik vind de nieuwe bonzai toch lang zo slecht niet hoor. Ik weet inderdaad wel niet zoveel af van de "oude" bonzai... maar platen van primer; lolo; solid slide; ... blijven me wel boeien hoor!

Posted by Buoyant on Nov-28-2005 11:40:

Ik wil hem eerst eens horen voor ik, mij ga moeien.
Ik denk ook dat Icone, niet wist da Lolo meegeholpen had ofwel? Niet dat dat zijn post had be�nvloed hoop ik.

Ieder zijn mening zeker, ik vind ook dat Lolo zich niet zo moet laten gaan, op forums lullen mensen maar wat ze willen, niet te veel van aantrekken van wat 1 enkel persoontje van een track vindt of hij nu zelf producer is of niet.

Maar inderdaad hier zijn andere threads voor , want zo belangrijk vind ik Icone zijn post ook weer niet, als we van alle nummers die we gek of vreemd vinden of ons niet aanstaat een andere thread gaan maken wordt het hier een leuke boel.

Posted by Kelly* on Nov-28-2005 12:38:

Re: Re: Yves Deruyter - Infinity

quote:
Originally posted by Lolo Nog eens hetzelfde, het "kweehetbeter" syndroom noemt da. Puur Belgisch zou ik soms zeggen.

Is het den Yves zen smaak, dat is alles wat telt, en dat moet je ook kunnen respecteren. Ik hou ni van Regi zijn platen, betekent dat Milk inc ni respectabel is?? Absoluut ni.

Volgende keer, doe maar ni zo dom, en denk er eens over na ondertussen, want hetgeen dak hier zeg,

Lolo rulez!!!!!
Groot gelijk jong, zoals ik op een ander forum ook al eens gemeld heb (kzou de link willen posten maar helaas is da forum offline op dit moment).... het wordt tijd da alleman stopt me zeveren, zagen en zeiken en terug ga feesten en genieten van de muziek.

Hoorde het ni graag? Awel, luister er dan ni naar! Er zijn andere mensen die het wel graag horen waarschijnlijk. Als iedereen zo moet gaan posten over iedere oplaat da ze ni goe vinden, ...

Posted by Loraine on Nov-28-2005 12:55:

Heftug draadje !! Ach ieder zen ding denk ik dan maar

Kelly: ge het helemaal gelijk meis: iedreen weer gewoon goe feesten, genieten van de muziek waar u van houdt en nie meer zeveren/zagen !!!!

Back OFF-TOPIC:
Airwave aka Eiwave Nou dat haar is dan vlgs mij ook de belangrijkste gelijkenis

Trouwens: ATB vs Estuera is ook unne goeie

Posted by Belgian Bonzai on Nov-28-2005 15:40:

Allez allez,
Bonzai is toch een respectabel label?

Ik lees uit je reply "Moest ik Bonzai beheren, dan zou ik meer investeren in nieuw talent." Ja, ik vind persoonlijk dat er veel talent zit nu, maar het mag altijd een ietsje meer zijn. Icone bij Bonzai zou super geweest zijn, want Wim is er ene die trance ademt, denk ik. Een supertalent wegens ervaring, techniek, getraind Wernicke gebied in zijn brein zeker, en goede smaak imo. Ik weet niet hoe het zit, maar da's juist dat zo iemand daar constant mee zou moeten kunnen bezig zijn en aan niets anders zou moeten denken en liedjes maken maar
Ik hoor graag uplifting Trance en wat ik noem hypnotrance, zoals de derde sample op de site DJ Fire - Summermorning, mooi. Altijd, zacht mooi geluid en verrassende melodie�n, das will ich h�ren. Solid Slide, da's een goeie, die gaat nog niet zo lang mee en is nu precies weer wat stilgevallen, maar die kan nog progressie maken, die gaat, denk ik, nog heel mooie tracks maken.
Komt wel goed met Bonzai, nog veel goeie producers, met enige exposure zullen ze wel nog sterker worden in het producen van trance hoop ik. En op de uiteindelijk digitale muziekmarkt zal er zeker plaats voor zijn, meen ik.
Infinity, jah, ik heb die nie direct staan, maar toen die als sample stond op de site, herinner ik me dat ik die wel goed vond, maar dat ik de melodie vond lijken op een andere track en de sound op nog een andere, Elemental, geloof ik. Maar ik vond em dus wel goed maar of ie integraal standhoudt weet ik dus nog niet.
Ben wel benieuwd feitelijk.

Posted by Bertn on Nov-28-2005 15:43:

zeggeum, ik heb net die YDR track gehoord, maar ik herken daar precies dingen in die ik al in oudere tranceplaten gehoord heb??

Posted by domineesje on Nov-28-2005 17:23:

quote:
Originally posted by Bertn
zeggeum, ik heb net die YDR track gehoord, maar ik herken daar precies dingen in die ik al in oudere tranceplaten gehoord heb??

maar zo zijn er toch nog platen???is die daarvoor slecht? ik hoor hem graag

Posted by CygnusX on Nov-28-2005 17:37:

Ik heb enkel een korte sample gehoord en ik vind het niet slecht eigenlijk

Edit: van welke plaat is het eigenlijk een rip-off?

Posted by Toni_D2 on Nov-28-2005 18:52:

quote:
Originally posted by Push2005

Yves en M.I.K.E.

Posted by TOR on Nov-28-2005 19:07:

mijnheer vond het weer te lastig om meer dan vijf lijntjes te lezen

Posted by Toni_D2 on Nov-28-2005 19:10:

quote:
Originally posted by TOR
mijnheer vond het weer te lastig om meer dan vijf lijntjes te lezen

Ook al, maar ik ben deze keer zeker van mijn zaak!

ps:
Jouw toontje staat me wel niet zo aan eigenlijk. Maar ja..

Posted by Push2005 on Nov-28-2005 21:03:

quote:
Originally posted by Toni_D2
ps:
Jouw toontje staat me wel niet zo aan eigenlijk. Maar ja..

Tzijn der ook verschillende waarvan ze uw toontje nie zo aanstaan

Pages (4): [1] 2 3 4 »