TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Gaby, hur var det???
Gaby, hur var det???
V�lkommen hem
hur var The Dome
:? hur l�nge var du d�r? vilka spelade? var det lyckat? vad var b�st och hur var det
H�r k�nner man sig alltid v�lkommen...
Jag hade det helt underbart i London. Gud va mysigt det �r!!!
The Dome var helt otroligt enormt. Bra organiserat med the main floor som var trance golvet (helt otroligt men engelsm�nnen b�rjar l�ra sig...) Tv� stora cirkus t�lt d�r man spelade UK garage, 2-step och vad allt det d�r nu heter. Ett mindre t�lt med house.
N�r jag kom dit efter att ha st�tt i k� i 30 min s� var klockan strax efter 23:00 d� spelade Dave Seaman, missade Ferry med typ 10 min.
(vem hade trott att han skulle lira s� tidigt?)
Hittade inte riktigt garderoben f�r att h�nga av oss och fick st� i k� 30 min f�r att k�pa drinkbiljetter... n�r klockan n�rma sig tolvslaget s� gav vi upp k�n och k�pte biljetter (f�r �verpris) f�r att ha n�got att sk�la med... (varf�r ska man st� i k� f�r att k�pa biljetter och sen i k� f�r att k�pa drinkar???
)
Vackert vid 12-slaget men inget j�ttespeciellt (Tiesto borde ha k�rt det ist�llet...)
Anne Savage k�rde efter Dave Seaman ... hon var helt underbar! fick verkligen ig�ng golvet!!! Sen s� kom Alex P... vilken stj�rna!!!
Tyv�rr s� gick all energin �t att h�lla oss varma... det var s� kallt att jag svettades inte ens med jackan p�!!!
Hade inte r�knat med att det skulle vara lika kallt inne som ute...det k�ndes som om man vara p� festival ute i kylan!!! Det f�rst�rde ALLT!!! Jag var helt slut efter 4 h (sen n�r h�nder det???) M�nga drog runt 4-5 f�r att dom pallade inte mera pga kylan! Killens syrra + pojkv�n gav upp 4 men vi k�mpade till 8...sen stod jag bara och skakade s� vi stack hem (var �ven tvugna att checka ut fr�n hotellet innan 10)
Tiesto spelade helt otroligt vackert, inget man riktigt kommer ig�ng p� men s� otroligt BRA och VACKERT! (m�ste anv�nda det order f�r det var det det var VACKERT)
Tyv�rr s� fanns det ingen som visste om line-up eller s� s� jag vet inte inte vilka som spelade... h�ller p� att ta reda p� det. Men jag gillade Alex P och Anne b�st...och sj�lvklart Tiesto.
Fr�s s� mycket att jag missade Jules Judges
Jag �r glad att jag var d�r men jag hade f�rv�ntat mig mera...man hade satsat allt p� ljud och ljus men "gl�mt" attt skapa atmosf�r och g�ra st�llet mysigt ... vet inte varf�r det inte fixades v�rme (kanske brukar vara s� i England?) N�gra hade roat sig med att t�ppa toaletterna med papper s� man var tvungen att g� igenom en brun s�rja som luktade piss n�r man skulle g� p� toa. Dyrt och kallt, kom inte hem svettig och glad efter en hel kv�ll utan kall och med en doft av kiss och bajs
Jag m�ste tyv�rr ge det 2,5 av 5
Okej d�r ser man.....L�ter som att det var bra men att det m�ste ha varit kallt....
V�lkommen tbx iaf Gaby.....Du hade nog s�kert en trevligare ny�r �n oss flesta....

tack... jag hoppas att alla som inte hade det bra p� ny�r har det bra nu
ist�llet...
Du verkar haft det roligt i London. Vilken line-up! men det l�t sjukt att det var s� kallt.. �r inte "The Dome" isolerat? 
Jag har iaf ganska bra nu, men jag hade nog roligare p� ny�r 
Jag trodde att de var isolerat och det s�g ut som det... men jag kan lova er att det inte k�ndes som det! 
Line-up p� main floor:
2100 - 2300 Ferry Corsten
2300 - 0130 Dave Pearce
0130 - 0300 Anne Savage
0300 - 0600 Alex P & Brandon Block
0600 - 0730 Tiesto
0730 - 0900 Judge Jules
Helt ok! Synd att det var s� j***a kallt!!!

Halv-schysst line-up som sagt 
Jag t�nkte bara fr�ga, hur mycket pengar kostade resan? Typ flyg + boende + intr�desbiljett.. (inte plus drinkar, mat, turistkarta etc
)
Skulle vara roligt att veta, jag har aldrig �kt utomlands p� n�t s�nt h�r om man r�knar bort ibiza..
ingen tr�kig lineup 
jag hade dock helst haft corsten och tiesto mellan 23 och 03 eller n�t s�nt...
| quote: |
| Originally posted by King of Clubs Halv-schysst line-up som sagt ![]() Jag t�nkte bara fr�ga, hur mycket pengar kostade resan? Typ flyg + boende + intr�desbiljett.. (inte plus drinkar, mat, turistkarta etc )Skulle vara roligt att veta, jag har aldrig �kt utomlands p� n�t s�nt h�r om man r�knar bort ibiza.. |
)
Det var en ganska billig resa med andra ord....2500 inte alls farligt.....Undra vad det skulle g� p� att �ka till Trance energy....
| Originally posted by reveal ingen tr�kig lineup ![]() jag hade dock helst haft corsten och tiesto mellan 23 och 03 eller n�t s�nt... |
| Originally posted by Gaby Allt gick p� 2500 SEK flyg 920 kr med Ryan Air boende p� youthhostel 5 dagar 850 kr (kul st�lle )Biljett till the Dome 700 kr Extra kostnader som man l�tt gl�mmer bort ifall man flyger billigt fr�n Skavsta: (Flygbuss till Skavsta om man inte har skjuts dit.) T�get till och fr�n Stansted i London (45 min fr�n centrala London) Billigats �r att k�pa biljetterna redan i Skavsta 235 kr. |

| Originally posted by King of Clubs Framf�rallt t�get var dyrt och n�r man hade k�pt biljetten s� fanns det inte ens n�n kontrollant, s� jag hade lika g�rna kunnat skita i att betala.. ![]() |
| Originally posted by dbl Men t�nk ist�llet p� att om det hadde kommit en kontrollant s� hadde du f�tt betala en massa mer.... |