TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Lage et TA nettradio show?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by DJ AL-X on Nov-30-2005 11:30:

Lage et TA nettradio show?

ja!! Hadde ikke det v�rt kult?

I s� fall kunne det v�rt t�ft � samle masse TA DJ's til til et show der alle spilte f.eks en time hver via nettradio, uansett spillestil.

Men er avhengig av at det er hvertfall 5 DJ's som har lyst i f�rste omgang

Ka dykk tru??

---------------

Har du aldri satt opp en audiostream hjemmefra, r�der jeg deg til � skaffe shoutcast plugin til winamp

Shoutcast plugin til winamp HER
Shoutcast server HER

Er veldig lett n�r man f�rst har satt alle instillinger riktig.. bare les readme eller kontakt meg for en easy setup.

Posted by DJ_Audun on Nov-30-2005 13:04:

Mener du kun norske ta's eller hele ta?
Jeg har for treg upload til � kunne v�re med uansett.

Posted by DJ AL-X on Nov-30-2005 13:50:

Norske hadde v�rt fint ja =)

Hvor stor upload har du da?

Posted by Mindbreezer on Nov-30-2005 16:48:

Kunne blitt med jeg

Posted by DJ AL-X on Nov-30-2005 23:05:

good good

Tenker det blir en hverdag folk flest er hjemme, slik at mange kan tune inn. kunne kanskje blitt en kul event noen ganger i m�nenden

Posted by DJ_Audun on Dec-02-2005 19:36:

Laster opp med ca. 38kbps Alex. Jeg syntes dette er en god ide, hadde v�rt kult om det ble gjennomf�rt!

Posted by Inline on Dec-11-2005 21:59:

Hva med Podcast for dere som ikke har bra nok linje? Der spiller du inn og publiserer etterp�, ettersom jeg har forst�tt.
Jeg er ingen DJ, men kunne tenkt meg � h�re p� dere andre.

Posted by DJ_Audun on Dec-11-2005 22:08:

Jeg er klar for dette jeg, men da kan jeg ikke spille live. Det er vel ikke et stort problem?

Posted by DJ AL-X on Dec-12-2005 00:18:

Er fult mulig � spille inn mixen f�rst, og s� f� radio-hosten til � laste den ned og spille den p� showet.. YouSendIt.com funker fint til det. Men er jo litt mer g�y n�r det er live =)

Posted by djnemesis on Dec-12-2005 01:03:

Thumbs up

Jeg er lett med!
Har allerede en god del ferdige sett liggende, men kunne og tenkt meg � mixe live. Har en kammerat som jeg veit ogs� er med.

Bra insj!

Posted by noonboy on Dec-12-2005 09:45:

Jeg har ikke muligheten til � spille live, men ellers kan jeg godt gj�re et par mikksteip's

Heller ingen god webdesigner, men programmering begynner jeg � kunne. Si i fra hvis det trengs!

Posted by DJ AL-X on Dec-12-2005 11:56:

cool. da begynner det � ligne p� noe. noen her med konge upload? Vi trenger det hvis mange skal h�re p�..

Posted by Sand Leaper on Dec-12-2005 13:29:

Stiller gjerne opp jeg, men ha i mente at det kryr av radioshows fra hver og en som har skaffet seg platespillere for 3 m�neder siden her p� forumet. Dermed er konkurrensen t�ff. Men hvis det er interesse for en rolig/ambient avslutning p� en sending, s� er jeg med.

Posted by moore on Dec-12-2005 20:46:

Hallois.. Stiller opp jeg og.. Har en server vi kan streame p�, som st�r koblet opp p� en 100mbit port p� ett gbit nettverk.. B�r holde i lange baner

Posted by DJ_Audun on Dec-12-2005 21:17:

bare gi meg tid og sted, s� skal jeg slenge sammen noen godsaker.

S� langt er disse klare for snurring da:

Meg sj�l
Alex
Sand Leaper
Nemesis
Moore
Noonboy
Palm
Mindbreezer

Artige saker dette, jeg ser potensiale.

Posted by DJ AL-X on Dec-12-2005 22:00:

very good Bra du stiller med upload moore. konge!

sand leaper: Hadde f�lelsen vi var litt f� som snurra plater n�. Er vi s� mange som du sier er det jo mulig � holde liv i showet og ja, du skal spille et ambient set.. skulle gjerne hatt deg p� Housefeber og h�rt deg der, men vi f�r ta det n� =)

Audun: jeg har noen ideer til en grei l�sning, men du f�r kontakte meg hvis du har noe p� gang!

Posted by alieu on Dec-15-2005 22:31:

h�res cool ut! jeg skal ihvertfall tune in og h�re p� hvis det her blir en realitet.
tror nok ikke code-x er s� vond � be heller, hvis han bare hadde f�tt r�vva si inn hit. han har hatt en del show p� borderland radio og etn.fm bl.a.

Posted by Rayan on Dec-16-2005 19:43:

heisann.. Har aldri v�rt p� denne plassen ved TA enda! og jeg har v�rt her rundt 1 �r :P

ser dette med radio, og synes det sjer meget kult ut! men hva med � f� fram de usignerte artistene mer. Jeg ville gjerne ha f�tt spilt noe av min musikk over streamRadio liksom. all PR er bra PR liksom!

Synes ogs� det hadde v�rt kult.
sjekk gjerne ut min musikk p� disse linkene:

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=309502

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=310729

Eller! God jul

Posted by DJ AL-X on Dec-16-2005 22:04:

Ser ut til at det blir noe av det her

N�r man f�r spilletid kan man spille hva som helst =) Egne l�ter, B-sider, promoer, mcMusic.. you name it.. Meningen er � fremme stilen til Norske bedroom DJ's

Er i gang med � lage en nettside med mer info om datoer og lineups.

Har du lyst til � spille, s� legg igjen en post her, s� setter jeg dere opp p� liste..

God helg folkens..

I morra blir det dobbelt skift p� sykehuset.. 0730 - 2200 ..slitsomt

Posted by moore on Dec-18-2005 09:44:

M� f� rigget opp spillerne og fikset noen nye vinyler s� skal jeg v�re igang igjen da Hjelper gjerne til med annet og

Posted by lusk on Dec-18-2005 10:06:

Arrow

Kan noe begrenset med PHP og SQL, dersom det skulle trengs p� noe niv� .

Posted by DJ AL-X on Dec-28-2005 09:29:

First of all:

God jul og godt nytt�r til alle sammen her

Jeg stikker til Kina for 10 dager, men n�r jeg er tilbake i januar skal jeg komme tilbake med webside og lineups..

Peace out...

Posted by DJ AL-X on Jan-25-2006 13:15:

hey ho, her er jeg igjen

Har v�rt busy med en TV produksjon n�, men i februar har jeg fri igjen.. Ser frem til lansering av showet da

Posted by djmushi on Jan-31-2006 18:31:

skjer da, fortsatt liv i showet? jeg melder meg p� ihvertfall hvis det er mulig

Posted by DJ AL-X on Jan-31-2006 22:42:

quote:
Originally posted by djmushi
skjer da, fortsatt liv i showet? jeg melder meg p� ihvertfall hvis det er mulig

�jada. konge. jo flere jo bedre.. har lyst til � holde live i dettte en god stund. men m� jo starte da :P

Litt tregt av meg � ikke f�lge opp, men som sagt har jeg v�rt veldig opptatt som lydtekniker i en TV3 produskjon den siste m�neden.. Vi filmet finalen i dag, s� fra og med i morra blir det action.. skal pr�ve � lage et utkast til hjemmeside og lineup..

Peace =)

Pages (2): [1] 2 »