TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Lage et TA nettradio show?
Pages (2): [1] 2 »
Lage et TA nettradio show?
ja!! Hadde ikke det v�rt kult?
I s� fall kunne det v�rt t�ft � samle masse TA DJ's til til et show der alle spilte f.eks en time hver via nettradio, uansett spillestil.
Men er avhengig av at det er hvertfall 5 DJ's som har lyst i f�rste omgang
Ka dykk tru??
---------------
Har du aldri satt opp en audiostream hjemmefra, r�der jeg deg til � skaffe shoutcast plugin til winamp
Shoutcast plugin til winamp HER
Shoutcast server HER
Er veldig lett n�r man f�rst har satt alle instillinger riktig.. bare les readme eller kontakt meg for en easy setup.
Mener du kun norske ta's eller hele ta?
Jeg har for treg upload til � kunne v�re med uansett.
Norske hadde v�rt fint ja =)
Hvor stor upload har du da?
Kunne blitt med jeg 
good good 
Tenker det blir en hverdag folk flest er hjemme, slik at mange kan tune inn. kunne kanskje blitt en kul event noen ganger i m�nenden
Laster opp med ca. 38kbps Alex. Jeg syntes dette er en god ide, hadde v�rt kult om det ble gjennomf�rt!
Hva med Podcast for dere som ikke har bra nok linje? Der spiller du inn og publiserer etterp�, ettersom jeg har forst�tt.
Jeg er ingen DJ, men kunne tenkt meg � h�re p� dere andre.
Jeg er klar for dette jeg, men da kan jeg ikke spille live. Det er vel ikke et stort problem?
Er fult mulig � spille inn mixen f�rst, og s� f� radio-hosten til � laste den ned og spille den p� showet.. YouSendIt.com funker fint til det. Men er jo litt mer g�y n�r det er live =)
Jeg er lett med!
Har allerede en god del ferdige sett liggende, men kunne og tenkt meg � mixe live. Har en kammerat som jeg veit ogs� er med.
Bra insj!
Jeg har ikke muligheten til � spille live, men ellers kan jeg godt gj�re et par mikksteip's 
Heller ingen god webdesigner, men programmering begynner jeg � kunne. Si i fra hvis det trengs!
cool. da begynner det � ligne p� noe. noen her med konge upload? Vi trenger det hvis mange skal h�re p�..
Stiller gjerne opp jeg, men ha i mente at det kryr av radioshows fra hver og en som har skaffet seg platespillere for 3 m�neder siden her p� forumet. Dermed er konkurrensen t�ff. Men hvis det er interesse for en rolig/ambient avslutning p� en sending, s� er jeg med.
Hallois.. Stiller opp jeg og.. Har en server vi kan streame p�, som st�r koblet opp p� en 100mbit port p� ett gbit nettverk.. B�r holde i lange baner 
bare gi meg tid og sted, s� skal jeg slenge sammen noen godsaker.
S� langt er disse klare for snurring da:
Meg sj�l
Alex
Sand Leaper
Nemesis
Moore
Noonboy
Palm
Mindbreezer
Artige saker dette, jeg ser potensiale.
very good
Bra du stiller med upload moore. konge!
sand leaper: Hadde f�lelsen vi var litt f� som snurra plater n�. Er vi s� mange som du sier er det jo mulig � holde liv i showet
og ja, du skal spille et ambient set.. skulle gjerne hatt deg p� Housefeber og h�rt deg der, men vi f�r ta det n� =)
Audun: jeg har noen ideer til en grei l�sning, men du f�r kontakte meg hvis du har noe p� gang!
h�res cool ut! jeg skal ihvertfall tune in og h�re p� hvis det her blir en realitet.
tror nok ikke code-x er s� vond � be heller, hvis han bare hadde f�tt r�vva si inn hit. han har hatt en del show p� borderland radio og etn.fm bl.a.
heisann.. Har aldri v�rt p� denne plassen ved TA enda! og jeg har v�rt her rundt 1 �r :P
ser dette med radio, og synes det sjer meget kult ut! men hva med � f� fram de usignerte artistene mer. Jeg ville gjerne ha f�tt spilt noe av min musikk over streamRadio liksom. all PR er bra PR liksom!
Synes ogs� det hadde v�rt kult.
sjekk gjerne ut min musikk p� disse linkene:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=309502
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=310729
Eller! God jul 
Ser ut til at det blir noe av det her 
N�r man f�r spilletid kan man spille hva som helst =) Egne l�ter, B-sider, promoer, mcMusic.. you name it.. Meningen er � fremme stilen til Norske bedroom DJ's
Er i gang med � lage en nettside med mer info om datoer og lineups.
Har du lyst til � spille, s� legg igjen en post her, s� setter jeg dere opp p� liste..
God helg folkens..
I morra blir det dobbelt skift p� sykehuset.. 0730 - 2200
..slitsomt
M� f� rigget opp spillerne og fikset noen nye vinyler s� skal jeg v�re igang igjen da
Hjelper gjerne til med annet og
Kan noe begrenset med PHP og SQL, dersom det skulle trengs p� noe niv�
.
First of all:
God jul og godt nytt�r til alle sammen her
Jeg stikker til Kina for 10 dager, men n�r jeg er tilbake i januar skal jeg komme tilbake med webside og lineups..
Peace out...
hey ho, her er jeg igjen
Har v�rt busy med en TV produksjon n�, men i februar har jeg fri igjen.. Ser frem til lansering av showet da 
skjer da, fortsatt liv i showet? jeg melder meg p� ihvertfall hvis det er mulig 
| quote: |
| Originally posted by djmushi skjer da, fortsatt liv i showet? jeg melder meg p� ihvertfall hvis det er mulig |