TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy 2002-02-16
Pages (2): [1] 2 »
Trance Energy 2002-02-16
Vilka ska dit?
Vart k�per jag biljett online???
Om man bara hade r�d.....
Ta � titta p� denna sida... H�r
Vet ej s� mycket mera...
Allt h�nger p� min ekonomi, som inte vart � himla bra p� senaste.
Kolla in p� TRANCE ENERGY 2002 f�r line-up.
Biljetter hittar ni p� http://ID&T.com . Biljetterna kostar �35 + Bespreekkosten (va fan de nu e)�4 + �2.75 om du betalar med VISA
S�g just att det ska h�llas (tror jag iaf.) i Utrecht som ligger lite utanf�r Amsterdam, d� har jag boende iaf.
K�nner en tjej d�r.
Hitta en site till lokalen f�r festen som heter Jaarbeur
Klicka h�r f�r att se en �versikts bild. Allt som allt ska den kunna ta in 100�000 personer, ingen liten lokal allts�
vi ses...
Trance Energy m�ste tydligen sk�ra ned fr�n planerade 40.000 till 25.000 bes�kare! S� det �r nog br�ttom att fixa biljetter f�r er som t�nkt �ka, men inte gjort det.. Dessutom verkar det som om Stef, Marco V, Danny Howells och Alison Marks inte kommer att spela.
fr�n trance.nu:
http://trance.nu/v3/news_show.php?id=455
hehe, t�nkte just tipsa om min tr�d i music forum 
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=30889
| quote: |
| Originally posted by reveal hehe, t�nkte just tipsa om min tr�d i music forum ![]() http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=30889 |
jag vill dit!!
Gaby, v�r egna lilla researrang�r
kan inte du fixa ihop n�tt paketpris? f�rst�r ni hur kul det skulle va om vi drog allihop

Nu har jag k�pt biljetter dit!!! 
| Originally posted by Gaby Nu har jag k�pt biljetter dit!!! |
2 biljetter f�r 80 euro...400 kr st?
M�ste skaffa billigt flyg (nu s� har jag bara hittat f�r 2200-2500 sek) och sen s� �r det lugnt 
Boende �r minsta problemet...
Plan:
A) F�r l�na l�genhet i Amsterdam (gratis)
B) Youthhostel (100-200 sek /natten)
C) Bor ihop med andra i en hyr l�genhet (100-300 sek /natten)
D) Bor hos n�n som n�n k�nner (gratis)
E) Tar in p� hotell (200-500 sek /natten)
Vilka ska dit?
Okej det var ju inte s� farligt.....Skulle g�rna vilja �ka dit men pengarna �r ju ett stort fr�getecken.....Ligger ju redan back denna m�nad och det �r ett x antal dagar kvar till l�n....F�r v�l fixa detta p� n�got s�tt.....Men fr�gan �r hur...
Kom igen! �r det verkligen ingen av er som ska dit???
Halloj!!
Jag + 3 ska med 99% s�kerhet dit 
Alla svennar f�r ju m�la hela kroppen bl� och gul eller
n�tt s� jag hittar er 
GABY!!! vart best�llde du biljetter ????
mvh / Jre
Va kul!!! 
So who is coming definitely??????? I know Gaby is
Steve??? Alien??? Come ova!! I missed you at IC Steve!!!!! 
Spad told me that you (Gaby) would be meeting up with him and Jason before the party.....who are you bringing? I think me and my BF will be there too....and I just invited some Frenchies
Party ON!!!!!!!!
WOOHOOHOOOOOOOOOOO 
Yes, I'm there too!! 
| Originally posted by Miss Proximus So who is coming definitely??????? I know Gaby is Steve??? Alien??? Come ova!! I missed you at IC Steve!!!!! ![]() Spad told me that you (Gaby) would be meeting up with him and Jason before the party.....who are you bringing? I think me and my BF will be there too....and I just invited some Frenchies Party ON!!!!!!!! WOOHOOHOOOOOOOOOOO |
But she is not a TA member (I tried to have her here but no acction...)
Yep I'll be there 
So we have Me, Jason, Prox, Ant, Coup + friend, Gaby + friend, JDDark, French people... watch out Amsterdam 
yaay!!
this will be thrilling!! 
ARGH!!! Sluta att prata om s�nt h�r kul.....Blir avis....funderar p� att st�nga och ta bort den men jag kanske blundar ist�llet....
| Originally posted by mindshooter ARGH!!! Sluta att prata om s�nt h�r kul.....Blir avis....funderar p� att st�nga och ta bort den men jag kanske blundar ist�llet.... |
| Originally posted by Miss Proximus yes I feel the EXACT same way!! |
| Originally posted by Miss Proximus yes I feel the EXACT same way!! |
| Originally posted by mindshooter No i bet you dont haha...... I just said i was so jealous cause i cant go |
Well...the least you can do now is save up for The Love Parade in Berlin
xoxo Prox
| Originally posted by Miss Proximus awwwww sorry Well...the least you can do now is save up for The Love Parade in Berlin xoxo Prox |
Im only 16........