TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ftp


Posted by Chrono|one on Jan-04-2002 17:43:

Ftp

K ik heb al wat geprobeerd met verschillende ftp-programma's maar ik krijg geen goede verbinding ofzo.
Ik heb het samen met een vriend geprobeerd en ik zie niets op zijn comp, hij kon wel van mij downen maar dat ging maar met 3-6kb/s terwijl we allebij ADSL hebben.
Wat gebruiken jullie voor programmas en zijn er dingen waar ik op moet letten bij het gebruiken?


Posted by Yarnie on Jan-04-2002 18:13:

hmmmmm met adsl heb je toch ook niet zo hoge upload. Ik heb met adsl basic maar 7 kb
Maar iig gebruik ik flash fxp en dat is wel makelijk in gebruik.
Het is misschien ook handig om ff bij de hulpfunctie te kijken.


Posted by Chrono|one on Jan-04-2002 21:51:

URL? btw je hebt 50kb/s upload als het goed is met basic


Posted by Blik on Jan-04-2002 21:53:

www.download.com

en dan ff naar flashfxp zoeken, dan is het allemaal heel makkelijk


Posted by Chrono|one on Jan-04-2002 22:01:

Ja maar een echte site met wat info over het product zou wel handig zijn


Posted by Chrono|one on Jan-04-2002 22:08:

Ja maar een echte site met wat info over het product zou wel handig zijn


Posted by TimeportE on Jan-04-2002 22:39:

uuh je hebt zeker niet een upload van 50 kb/s !! ik heb ook adsl basic en ik weet heeel zeker dat iedereen met een adsl verbinding maar met max (+/-) 7 kb/s kan uplaoden.. download gaat idd rond de 50 kb/s !!
trouwens flashfxp wijst zichzelf redelijk goed, heb je problemen pm/email me maar ofzo dan help ik wel eff..


Posted by Henkie_henk on Jan-05-2002 00:45:

als die vriend van je download van jou.. dan upload jij dus naar hem.. jouw max zal dus zoals timporte zei.. ktje of 7 zijn.. kan je dl nog zo hoog zijn heb je dan nix an

bij het opzetten van een ftp.. moet je ff "write acces" uitzetten.. en dan bepaalde ips wel write acces geven.. bepaalde delen afsluiten

geef nooit axxs over je hele pc.. en maak er nooit een anonymous ftp van (geen login + pass nodig)

Ajetj0


Posted by Flippe on Jan-05-2002 09:47:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
als die vriend van je download van jou.. dan upload jij dus naar hem.. jouw max zal dus zoals timporte zei.. ktje of 7 zijn.. kan je dl nog zo hoog zijn heb je dan nix an

bij het opzetten van een ftp.. moet je ff "write acces" uitzetten.. en dan bepaalde ips wel write acces geven.. bepaalde delen afsluiten

geef nooit axxs over je hele pc.. en maak er nooit een anonymous ftp van (geen login + pass nodig)

Ajetj0


idd, of zorg dat alleen bepaalde IP's kunnen inloggen, zodat er gene ongewenste gastuh kunnen komen


Posted by Chrono|one on Jan-05-2002 14:22:

Ja ik weet het, het zelf ook firewall enzo. 7kb is echt vaag weinig dacht dat het veel meer zou zijn. Ik weet trouwens echt zeker dat ik meer dan 50kb/s download heb.
Erm in iedergeval bedankt voor de info, ik kom er wel uit.


Posted by eXos on Jan-05-2002 15:26:

quote:
Originally posted by Chrono|one
Ja ik weet het, het zelf ook firewall enzo. 7kb is echt vaag weinig dacht dat het veel meer zou zijn. Ik weet trouwens echt zeker dat ik meer dan 50kb/s download heb.
Erm in iedergeval bedankt voor de info, ik kom er wel uit.



Wat de providers doen is alles in kbit weergeven terwijl het in werkelijkheid draait op kbyte, dus een 8ste ervan.
Er staat dan bv:

download ===>> 512kb/s
upload ===>> 64 kb/s

maar dat moet je dus nog ff delen door 8 en dan zit je op het werkelijke getal

Dus men denkt altijd dat het supersnel is, maar dat is dus niet zo.

GReeTZ


Posted by Smirnoff on Jan-05-2002 16:50:

ik gebruik ---> BulletProof FTP Server werkt wel goed.
Alleen ook niet echt snel bij mij


Posted by Biohazard on Jan-05-2002 17:40:

ik heb ook ADSL basic en ik kan wel hogfer dan 50kbs downloaden

upload kan ik niet want dat laat me firewall niet toe



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.