TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Trance Energy2006 Lineup
Pages (2): [1] 2 »
Trance Energy2006 Lineup
MAINSTAGE
Armin van Buuren
Ernesto vs Bastian
Mark Norman vs Cor Fijneman
Push LIVE
Johan Gielen
Marcel Woods
Above & Beyond
Ronald van Gelderen
Scot Project
ARMADA STAGE
Matthew Dekay
Perry O'Neil
M.I.K.E.
Markus Schulz
Remy vs Roland Klinkenberg vs Armin LIVE
Special guest: Judge Jules
MADHOUSE STAGE
DJ Jean
Tiddy
4 Strings
Spider
Randy Katana
Noen andre som skal dit?
Har ikke tenkt p� det f�r n�, men etter den lineup'en tror jeg kanskje det ja!
kj�per billett tomorrow 
S� ikke s� g��rnt ut i utgangspunktet.
bra nyhet folkens
scot project [mainstage]
Hei
Nordmann som bor i Nederland, tenkte jeg skulle si hei hei
Er det mange av dere som kommer nedover? Dette partiet er stort, jeg var p� mitt f�rste i 2002 - beste innend�rs party etter Sensation Black!!
Hvordan er det i Norge for tiden? Det er vel ikke s� mange klubber og parties lenger n�?
| quote: |
| Originally posted by Trancie Hvordan er det i Norge for tiden? Det er vel ikke s� mange klubber og parties lenger n�? |
oi, n�r i 2006 er dette?
virker jo meget interessant ogs�!!
kanskje jeg f�r legge ferien om dit en gang *hmm*
Har lenge lurt p� en ting. N�r arrang�rer f�rer opp enkelte navn med et "LIVE" til slutt, betyr det faktisk at de spiller LIVE? Eller betyr det at bare dj-settet spilles LIVE og at alle som ikke f�res opp LIVE har FORH�NDSINNSPILTE sett og de bare st�r der og DIGGER? Det hadde v�rt t�ft, forresten.
Stemmer nok det, jeg har ikke v�rt p� noe s�rlig med store fester f�r (eller "parties", om det l�ter bedre).
| Originally posted by Lil-H oi, n�r i 2006 er dette? |
| Originally posted by noonboy Har lenge lurt p� en ting. N�r arrang�rer f�rer opp enkelte navn med et "LIVE" til slutt, betyr det faktisk at de spiller LIVE? Eller betyr det at bare dj-settet spilles LIVE og at alle som ikke f�res opp LIVE har FORH�NDSINNSPILTE sett og de bare st�r der og DIGGER? Det hadde v�rt t�ft, forresten. Stemmer nok det, jeg har ikke v�rt p� noe s�rlig med store fester f�r (eller "parties", om det l�ter bedre). |
| Originally posted by dj2001 Og hadde DJs spilt av forh�ndsinnspilte sett p� et event, s� hadde hele poenget v�rt borte. |
| Originally posted by Mindbreezer Heh, det var nettopp det Marco V, Yoji og Armin gjorde p� Sensation White i �r. Litt trist egentlig... |
lol...det er sant..det eneste de gjorde var � headbange..(bevis: livestream
)
Nei...fortsatt ikke med p� den 
Ok..du f�r sp�rre Armin selv da 
Wtf...lol
hehe..anyway...skal h�re p� settet ditt p� intuition show om en snau time 
Right on 
gud veit hva en eller annen random dj har funnet p� p� en ungdumsklubb, men ikke faen om armin, marco v eller noen andre respekterte djs spiller et forh�ndsinnspilt sett p� en s� stort event. eneste jeg kan tenke meg er at tracklisten var forh�ndsbestemt pga de m� skaffe linsenser osv n�r en live mix skal bli gitt ut som en offisiell utgivelse, og at du misforsto dette. men for all del, om du fortsatt st�r p� ditt, kom med et slags bevis da, hadde v�rt veldig interessant
| Originally posted by Mindbreezer hehe..anyway...skal h�re p� settet ditt p� intuition show om en snau time |
Shanks Richardooooooo 
| Originally posted by dj2001 kom med et slags bevis da, hadde v�rt veldig interessant ![]() |
Heh...sporet greit av subject :P
Men var iallefall p� Trance Energy 2005, og det var rimelig konge. M� si det sl�r b�de Innercity og Sensation. Billetter og hotell til �rets er hvertfall allerede bestilt 
| Originally posted by Locazor Heh...sporet greit av subject :P Men var iallefall p� Trance Energy 2005, og det var rimelig konge. M� si det sl�r b�de Innercity og Sensation. Billetter og hotell til �rets er hvertfall allerede bestilt |