TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance Energy mag niet uitbreiden !!!!
Pages (2): [1] 2 »

Posted by moogwai on Jan-04-2002 20:42:

Angry Trance Energy mag niet uitbreiden !!!!

Er mogen maar maximaal 25.000 in de jaarbeurs.. GEEN progressive zaal dit jaar en de line-up wordt dus zeer waarschijnlijk gewijzigd... KUT gemeente

(ff gekopieerd van ID-T.com )

ID&T heeft dan toch eindelijk zelf aan den lijve de Zaandam affaire ondervonden. Op een moment waarop we net dachten met Innercity te hebben bewezen dat er wel degelijk grote evenementen van 40 duizend toeschouwers gehouden kunnen worden op een veilige en verantwoorde manier, zal de Gemeente Utrecht op 10 januari zeer waarschijnlijk besluiten af te zien van het afgeven van een vergunning voor een capaciteitsuitbreiding. Dit betekent dat er een maximum aantal van 25 duizend bezoekers wordt verwacht.

Helaas zal hierdoor de oorspronkelijke opzet zoals deze al bekend is gemaakt in ID&T Magazine en op de website moeten worden gewijzigd. Dit betekent dat we minder sterk kunnen uitbreiden dan we van plan waren en noodgedwongen een geprogrammeerde zaal moeten schrappen. In overleg hebben we besloten dat de progressive zaal het minste bij het concept van Trance Energy past zoals dat door de jaren heen gegeven is. Het programma van de overige drie zalen blijft ongewijzigd.

Het spreekt natuurlijk voor zich dat wij zeer ontstemd zijn over de gang van zaken. Temeer daar ons de afgelopen maanden verschillende malen is toegezegd dat gebruik van het gehele complex bespreekbaar zou zijn. We hadden dan ook al goedkeuring verkregen van zowel de Jaarbeurs zelf als de Gemeentelijke Milieudienst en Brandweer. Wij overwegen momenteel gerechtelijke stappen te nemen mocht op 10 januari definitief het doek vallen voor de uitbreiding van de capaciteit.

Daar de voorverkoop afgelopen week pas echt is losgebarsten vonden we het niet passend om te wachten met de bekendmaking van dit nieuws tot Trance Energy was uitverkocht en dit kan op 10 januari heel goed al het geval zijn gezien de verkoopcijfers tot dusver en het feit dat we nu minder kaarten mogen verkopen. We hebben daarom besloten om het zekere voor het onzekere te nemen en dat besluit niet af te wachten. Jammer, maar het is niet anders.Voor meer info of vragen verwijzen we je door naar [email protected]

Rest ons niets anders dan onze verontschuldigingen aan te bieden voor het ongemak. Wij hadden het ook heel graag anders gezien. Dat neemt niet weg dat we alles op alles gaan zetten om Trance Energy 2002 tot een groot succes te maken. Wellicht dat een nieuw gemeentebestuur na de verkiezingen volgend jaar dan anders denkt over ons vermogen om grootschalige evenementen te organiseren.

Posted by Blik on Jan-04-2002 21:46:

wie stonden er ook alweer in de progressive area?? ik ben zoiezo niet zo heel prog-minded dus maakt me niet bijzonder veel uit

Posted by -TAIS- on Jan-04-2002 21:55:

Hey jongens, veel plezier he :P Nemen jullie allemaal jullie neefjes en nichtjes ook mee? Wordt vast gezellig in de Fox Kids Hall!

Posted by Partyhardy! on Jan-04-2002 22:02:

quote:
Originally posted by Blik
wie stonden er ook alweer in de progressive area?? ik ben zoiezo niet zo heel prog-minded dus maakt me niet bijzonder veel uit

iig Marco V en dat is toch wel een gemis dacht ik zo?

Posted by magrec on Jan-04-2002 22:19:

DIE OELEWAPPERS!!!!

Gooi jurgen en barthezz uit de line up en laat danny howells, stef, marco v mag zelfs vanmij draaien.

Nah dat wordt dus dutch dimention want TE daar zien jullie me niet.

Posted by Blik on Jan-04-2002 22:34:

kut Marco V hebben ze eruit gegooid.........

gooi die stomme Barthezz dan weg!!!!!!!! of anders mark van Dale, als er iets ergers is dan progressive dan ist wel Club!!!!!!

Posted by TimeportE on Jan-04-2002 22:35:

ik hoop dat ze dan marco v in zaal 4 zetten ofzo.. ik ging zo wie zo al niet naar TE, maar toch vind ik het jammer dat het evenement nu dus moet inkrippen..

Posted by Biohazard on Jan-04-2002 23:47:

Evil1

Ja GvD hier krijg je toch de spontale dunne schijt van??

Ik was van plan om er met een paar vrienden heen te gaam, en die weten dus niet of ze kunnen. Ike heb me kaartjes nog niet, en ik wil er niet alleen heen

En ik ben het met blik eens, WTF motten die barthezz en DJ Jurgen op TE, die bathrezz is grand master cheese en jurgen is een dikke mofo die altijd van die uber klote blije plaatjes draait. Waarom Marco V eruit?? Donder gewoon de hele club zaal eruit en laat Proggresive lekker staan

Mark van dale zuigt trouwens ook, hij is ng erger dan DJ Jose

GVD

Welke idioot heeft dit verzonnen? Damn them....! damn them to hell!!!

Posted by John on Jan-04-2002 23:49:

K
*
N
K
E
R
Z
O
O
I
!
!
!

Posted by Opti on Jan-04-2002 23:51:

quote:
Originally posted by -TAIS-
Hey jongens, veel plezier he :P Nemen jullie allemaal jullie neefjes en nichtjes ook mee? Wordt vast gezellig in de Fox Kids Hall!

Nee man, dan lig ik allang in me bedje, ik mag niet zo laat opblijven van mama

Posted by eXos on Jan-04-2002 23:58:

Ik ben bang dat er geen TA inzit dit jaar. Oei wat erg

Naja, dan ga ik wel naar een ander tof feestje...

Posted by John on Jan-05-2002 00:46:

waar zit geen tranceaddict in?

Posted by Dj Alpha on Jan-05-2002 07:47:

quote:
Originally posted by John
K
*
N
K
E
R
Z
O
O
I
!
!
!

en anders rot je ff op

Posted by Massive on Jan-05-2002 08:17:

yesssssssss! barthezzzzz!!! on the moooooooovvveeeee

whahaaaahahahahaa

wat een geneuzel gelijk weer, je HOEFT tog nie perse in de clubtrance zaal te gaan staan bij die van dale, jurgen en bartezz? dan ist gelijk weer een slechte party zeker?

check de main en de hardtrance dinges, die zijn nog steeds tooooooooppperrrrrrrrr, bale da'k er nie bij ben (zoals gew0hnlich)

aiight, nuff said

peace

Posted by Dj Alpha on Jan-05-2002 08:35:

quote:
Originally posted by DJ_Massive
yesssssssss! barthezzzzz!!! on the moooooooovvveeeee

whahaaaahahahahaa

wat een geneuzel gelijk weer, je HOEFT tog nie perse in de clubtrance zaal te gaan staan bij die van dale, jurgen en bartezz? dan ist gelijk weer een slechte party zeker?

check de main en de hardtrance dinges, die zijn nog steeds tooooooooppperrrrrrrrr, bale da'k er nie bij ben (zoals gew0hnlich)

aiight, nuff said

peace

n ras egte nederlander: kijken niet kopen

geintjuh massive

Posted by Muppet on Jan-05-2002 09:28:

Ben nu blij dat ik voor dutch dimension heb gekozen inplaats van TE....TE is nog vet maar ik vindt progressive toch beter

Maar op TE zijn nog steeds Rank1, cosmig gate, kai tracid, dumonde!!!!
Dus dat zijn ook nog wel leuke dj's

Greetz Muppet

Posted by Ruben_Dubbink on Jan-05-2002 09:55:

hmmm....als het goed is heeft onze Kolkiewolkie de kaartjes al opgehaald, blijft ie er nu mooi mee zitten j/k

Ik ga er natuurlijk zekers wel heen, nog steeds een vette line up, en ik denk dat we toch niet zo vaak richting progressive zouden gaan.

GreetZ RubDub

Posted by Flippe on Jan-05-2002 10:03:

dat ze dan gewoon Barthezz en Jurgen niet laen draaien, en ipv van die 2 kneuzen er iets GOEDS neerzetten

Posted by Menno on Jan-05-2002 10:10:

quote:
Originally posted by Flippe
dat ze dan gewoon Barthezz en Jurgen niet laen draaien, en ipv van die 2 kneuzen er iets GOEDS neerzetten

Hmm precies.....laat gewoon zaal 3 zaal 2 worden dan hebben we tenminste nog Marco V op TE.

Posted by DjRV on Jan-05-2002 10:27:

Was dit van te voren verteld dat dit kon gebeuren??
If not is dit gewoon erg kut voor diegene die hun kaartjes al hadden gekocht.Marco V stond ook in de progressive?Naja de naam MarcoV geld meestal voor een aardig aantal personen een naam om naar een feest te gaan.Ik vind het een beetje raar dat id&t nu niet aanbiedt het pijn wat te verzachten voor de mensen die een kaartje hebben gekocht...

Posted by Biohazard on Jan-05-2002 11:00:

wordt dus geen TE voor mij dit jaar

dan maar sensation

Posted by M5 on Jan-05-2002 12:31:

hmmm ja....misschien wel pluspuntje dat er minder mensen komen ...ik heb het liever wat intiemer

maare laat ze dan die kinder zaal ofzow wegdoen, met bartezz erin...onbegrijpelijk dat ze marco v gewoon afzeggen , maarja..ik zat toch al te twijfelen of ik wel of niet zou gaan

progressive mensen zijn meestal toch wel sociaal enzow...vindt ik...en veel volwassener....jammur dat die nu uitgerekend niet komen en dat ranzige trance volk wel ...zal wel lekker vechten worden daaro

Ojwa...als ik ga...dan ga ik voor Mr. Kai Tracid! als die lijers van Id&t hem niet gezegd hebben rekening te houden met het volk dat er loopt net zoals toen met Picotto....

Owja..ik zal jullie alvast even verklappen wat HET feest wordt van februari.....niet trance-energy....Impulz al helemaal niet....MAAR TEQNOLOGY

hmm bedenk me nu ineens dat er wel uitzonderlijk veel lekkere wijven op een event als TE afkomen....hmm....houden we natuurlijk ook in het achterhoofd!

Posted by The Groove on Jan-05-2002 13:15:

quote:
Originally posted by Biohazard
wordt dus geen TE voor mij dit jaar

dan maar sensation

Hahahaha! Ligt het aan mij of is dit gewoon een vreemde opmerking?!

Wel heel jammer dat Marco V niet komt. Het is nu defenitief Impulz geworden.

Posted by TranceFool on Jan-05-2002 13:39:

Ik heb gehoord dat Jean er op de main uitgaat en dat Marco V voor hem in de plaats komt, dit zijn alleen wel geruchten he!!! Ik denk dat ID&T hier es ff een poll over op de site moet houden kennen we lachen.... dag Jean.

Posted by @ddicted on Jan-05-2002 15:34:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik heb gehoord dat Jean er op de main uitgaat en dat Marco V voor hem in de plaats komt, dit zijn alleen wel geruchten he!!! Ik denk dat ID&T hier es ff een poll over op de site moet houden kennen we lachen.... dag Jean.

dag Jean dag "carriere".

Pages (2): [1] 2 »