TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Info voor een paper

Posted by Bertn on Dec-02-2005 00:01:

Info voor een paper

dag allen!

Voor ��n of ander keuzevakje op school moet ik nog een paper schrijven dat gaat over populaire cultuur. daarbij had ik gedacht aan de volgende titel: "De DJ: van undergroundfiguur naar popster?", en zou ik bespreken dat de DJ van vandaag meer en meer op de voorgrond treedt en populairder wordt, dat producties van sommige dj's in de hitlijsten staan, dat DJ's tegenwoordig concerten geven, enzovoort. Vooral de case van DJ Tiesto sprak mij in dit opzicht wel aan, omdat die tegenwoordig even bekend is als de gemiddelde popster.

Nu is mijn vraag: hebben jullie suggesties of tips voor mijn paper? Weten jullie soms links staan van artikels die hierover zouden geschreven zijn, of nuttige websites waar ik een mooi overzicht heb van de geschiedenis van techno? (toen alles nog underground was, blabla...)

Laat maar komen

Posted by Jasperovitsj on Dec-02-2005 00:03:

Totally irrelevant, maar ik heb volgend semester ook het vak "populaire cultuur"

Posted by Bertn on Dec-02-2005 00:03:

ha natuurlijk, vermits we dezelfde richting volgen hopelijk mag je dan even leuke papers schrijven als ik nu:d

Posted by Push2005 on Dec-02-2005 10:16:

Kvind da toch maar een dom onderwerp. Dj's en popsterren hebben zeker nog geen raakvlak; zelfs Ti�sto nie. Ge kunt em gewoon nie af

Posted by domineesje on Dec-02-2005 10:21:

succes er mee...

Posted by Bertn on Dec-02-2005 14:26:

er zijn wel meer en meer dj's die in de hitparade opduiken he...

Posted by Jasperovitsj on Dec-02-2005 14:27:

Regi is ook wel een leuke case, met zijn tv-programma enzo...

Posted by Synthesia on Dec-02-2005 14:27:

DJ Regi

Posted by Bertn on Dec-02-2005 14:40:

ja, maar die is niet zo bekend om zijn dj-capaciteiten he.

ik wil met mijn paper gewoon focussen dat alles wat dance was vroeger underground was, met slechtbetaalde djs die onbekend waren, terwijl nu ganse arena's vollopen voor optredens van dj's en zo...

Posted by Jasperovitsj on Dec-02-2005 14:48:

Er is wel ergens een site met de hele clubgeschiedenis van Belgi� geloof ik, maar vraag me ni meer wat het adres is :s

Posted by Bertn on Dec-02-2005 14:50:

ja, daar ben ik vooral naar opzoek: sites die de geschiedenis een beetje duidelijk weergeven en zo!

Posted by Hydra on Dec-02-2005 15:04:

www.legendaryclubs.be

Posted by Jasperovitsj on Dec-02-2005 15:08:

Da was hem dus

Maar precies nog ni helemaal af

Posted by domineesje on Dec-02-2005 15:22:

quote:
Originally posted by Synthesia
DJ Regi

terug

Posted by diddi on Dec-06-2005 10:15:

Mss interessant:

http://proto2.thinkquest.nl/~jrd007/trance.htm

Posted by Bertn on Dec-06-2005 11:20:

dat kan ik goed gebruiken, merci voor de link!

Posted by Kelly* on Dec-06-2005 11:29:

Op het forum van Armin van Buuren heeft ene ne link gepost van zijn paper... gelijkaardig onderwerp en hij vergelijkt dj's Armin van Buuren, Tiesto, MIKE en nog ene daarin