TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ..........Waarom..........bestaan wij?
Pages (2): [1] 2 »
..........Waarom..........bestaan wij?
waarom?
Bestaan wij? Of is dit een illusie?
wrom wrom............. zijn de bananen krom?

Om te kunnen posten op dit mooie forum
| quote: |
| Originally posted by Unique2701 wrom wrom............. zijn de bananen krom? |
dat is toch een serieuze stelling?
Juist. Gewoon normaal antwoorden, al dat off-topic gezeik!
Er zitten hier echt geen filosofen heur
| Originally posted by New Wave Doe eens serieus! Is een serieuze vraag! |
Wat is dat nou voor een raar beest in je avatar 
| Originally posted by Unique2701 ik bedoel daar heel serieus mee dat ik denk dat het niet zoveel zin heeft om ons af te vragen waarom wij bestaan.. |
Re: ..........Waarom..........bestaan wij?
| Originally posted by New Wave waarom? |
Toeval.
We zijn gewoon een uit de hand gelopen stelletje apen. 
nee dat ben jij alleen....
dit gaat over de rest.....
(inkopppen maar.....)
| Originally posted by ZZandirt de mens onderscheidt zich van het dier door zich dit soort triviale vragen te stellen... niks kunst, of tijd.... waarom bestaan wij? dat is het gevolg van een opeenstapeling van gebeurtenissen en toevalligheden, in een proces wat wij kennen als de natuur....het had ook zo maar anders kunnen lopen... dan was er geen leven op deze planeet geweest. betere vraag: waarom is er leven? is een schimmel inetelligenter dan de gemiddelde mens??? of een virus? het antwoord daarop is soms ja, als je gaat kijken naar hoe snel dat soort "leven" zich aanpast aan de omgeving... dat kost de mens vele tientallen generaties (100en). zijn wij slim? nou dat hangt erg van de definitie van slim af... ik denk het niet...... |
er is een film die je zou moeten zien: What the bleep...
gaat over quatumfysica en -mechanica, maar dan in normale-mensentaal. (vzv mogelijk) geeft je hele nieuwe inzichten....
de reden voor ziekten en ander onheil, is allemaal lochisch (?) te herleiden. dat kon Darwin al.
wist je dat het al mogelijk is (en niet alleen theoretisch, echter wel onder de raarste omstandigheden..) om ��n lichaam, fysiek op 2 plaatsen tegelijk t elaten zijn......
denk daar maar eens over na..... buiten het kader denken is verschrikkelijk moeilijk. daar kan je gek van worden... en hoe kun je iets beschrijven wat je niet kent. een vijfde dimensie bijvoorbeeld. tricky tricky....
Ik vind American Pie eigenlijk al te moeilijk 
wie zegt dat wij bestaan?
mischien leven we wel in een droom 
misschien leven we in een matrix..
waarom een droom trouwens? Kan ook een nachtmerrie zijn
oh well, life is not that bad
| Originally posted by Unique2701 oh well, life is not that bad |
Toch jammer dat Tim zijn draadje een beetje ge-hijacked wordt. Ik vind het best een mooi onderwerp om over te lullen.
Het allerergste is nog dat ik er normaal over uit wijd, maar nu weet ik ff geen zinnig woord te melden. Ah, ff paar potjes bier drinken. Zometeen post ik misschien nog wel wat.
| Originally posted by AirPole Toch jammer dat Tim zijn draadje een beetje ge-hijacked wordt. Ik vind het best een mooi onderwerp om over te lullen. Het allerergste is nog dat ik er normaal over uit wijd, maar nu weet ik ff geen zinnig woord te melden. Ah, ff paar potjes bier drinken. Zometeen post ik misschien nog wel wat. |
| Originally posted by jp Meld je eerst effe aan bij de AA |
Geil man 
| Originally posted by jp Geil man |