TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zomaar een thread dicht?!?!
zomaar een thread dicht?!?!
Ik snap iets niet... Het hele jaar door worden er bijna geen threads gelosed, niemand wordt op zijn vingers getikt als ie off topic gaat, en nu gaat er een thread dicht zonder dat iemand daar nog hun mening over heeft kunnen geven? In twee dagen?!
Ik heb er namelijk nog wel wat over te zeggen:
Het is zo jammer dat mensen zich zo gauw aangevallen voelen. Denk toch ff na. Ik weet zeker dat Miss P het niet zo heeft bedoeld, dat het inderdaad een vorm van sarcasme was. Misschien kwam het niet zo goed tot uiting, maar ja, geschreven woorden zijn nou eenmaal anders dan gesproken woorden.
Raar vind ik het dat er in dit soort flame-threads opeens gescholden wordt door mensen die er niets mee te maken hebben. Schelden doe je maar in PM's, daar zijn ze voor: persoonlijke positieve of negatieve uitingen.
Frappant vind ik het dat er mensen in dit soort threads opduiken die eerder hebben gezegd hier niet meer te zullen posten. Het is ieder's recht om te posten, maar vanwaar dan zeggen dat je hier nooit meer zult komen (en nee, dit is geen persoonlijke aanval)
Stom vind ik het dat iemand het nodig vind om die thread in het andere forum hier te plaatsen om de mensen op z'n hand te krijgen. Ik weet niet eens meer wie het gedaan heeft, maar als je moeite hebt met een thread, geef dat dan aan in die thread (tenzij die zoals die thread over Miss P nu gesloten is) of doe het in een PM.
Jullie kennen onderhand miss P en haar uitingen toch wel een beetje? Dan weet je toch hoe die opgevat moeten worden? Als Henkie of Optimus ofzo die thread over het sluiten vanb het Nederlandse TA forum had gestart, dan hadden jullie niet zo gereageerd, dan was het
geweest, en had iedereeen de lol er wel van ingezien.
Beetje makkelijk dan om iemand de huid vol te schelden die haar hart op haar tong heeft liggen, die soms misschien iets te gauw iets zegt voordat ze nadenkt. (Doet me denken aan Maxima die wat zegt over alexander, toen hij te vlug iets uitsprak zonder even na te denken
) Kunnen jullie nou niet door de woorden heen lezen?! (iedereen bekijkt zelf maar of ie zich hierbij aangesproken voelt, ik heb het niet tegen iedereen)
Ik vind het erg makkelijk om je mening meteen klaar te hebben staan.
Verder vind ik het erg oke van miss P om excuses aan te bieden, dat heb ik hier mensen nog niet zo vaak zien doen...
Zo.
Ik weet dat ik me niet moet bemoeien met het moderaten, wil ik ook niet doen. Vandaar maar gewoon een nieuwe thread, angezien het in die andere niet meer kon. Eens kijken of deze thread geclosed wordt. Of zelfs gedelete wordt... Misschien dat er wel meer mensen zijn die nog wat hadden willen zeggen....
bedankt voor je visie.. het is genoteerd
Re: zomaar een thread dicht?!?!
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Als Henkie of Optimus ofzo die thread over het sluiten vanb het Nederlandse TA forum had gestart, dan hadden jullie niet zo gereageerd, dan was het geweest, en had iedereeen de lol er wel van ingezien. |
Zoveel onzin kraam ik ook weer niet uit hoor!!Re: Re: zomaar een thread dicht?!?!
| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance Waarom ik nou weer? Zoveel onzin kraam ik ook weer niet uit hoor!! |

j/k 
Ik heb m nog eens rustig doorgelezen en ik kwam er achter dat er 2 onderwerpen ter sprake kwamen. Dat Miss Proximuts
gedoe en het Mp3 verhaal. Hopelijk kenne we gewoon allebei de topics afsluiten want ik wordt er een beetje moe van al zeg ik het zelf.
Ow, ik ben moe van de tijd, niet van de threads 
LOL...
Tis weer genoeg geweest voor vandaag. Die grote kus voor Miss P heb ik nog altijd bij me voor als we een keer mochten meeten...
Toedels 
Re: Re: Re: zomaar een thread dicht?!?!
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Wahaha lol mister leugenaar ![]() j/k ![]() Ik geef proxi wel gelijk in dat ze die thread van Snuggle geclosed wil hebben, die sloeg best wel nergens op, flame it!!! En Eye-riz, je hebt daar een goed woordje gedaan, ik heb daar weinig aan toe te voegen. Behalve dat ik wel vind dat als iemand het ergens anders leuker vind dan op een ene plek daar gewoon zn kop over moet houden en niet op de ene plek gaan zeiken dat het bij de andere leuker is. Een beetje: ik ben beter dan jij- gedoe, in de psychologie noemen ze het ook wel aaps. STFU & enjoy yourself, en stop dat gezeik de hele tijd en laat mij hier in alle rust posten. |
Heeft iemand hier een post van de afgelopen dagen serieus bedoelt dan????
Welneeeeeeej we waren allemaal gewoon sarcastisch,sjeeeeeeeeeezus beetje hollandse humor hoor hey,verder nog iets?:P
/me doet maar s ff ut slagershuppeltje *tralalalaaa*
mzzlllllll
hehe EINDELIJK! iemand die tenminste door heb dat ik sorry heb gezegd 
ennu......theseus.......het was niet mijn idee om die thread te sluiten hoor!
| quote: |
| Originally posted by Donna Heeft iemand hier een post van de afgelopen dagen serieus bedoelt dan???? Welneeeeeeej we waren allemaal gewoon sarcastisch,sjeeeeeeeeeezus beetje hollandse humor hoor hey,verder nog iets?:P /me doet maar s ff ut slagershuppeltje *tralalalaaa* mzzlllllll |

nou ik heb wel degelijk nagedacht over mijn post in die thread.. en hij slaat volgens mij ook nog ergens op.. (toch??
)..
toch vind ik het goed dat die thread gesloten is want het was duidelijk een flame-thread (zo begon het iig en zo is het grotendeels ook verder gegaan).. en flame-threads die worden gewoon gesloten, zo gebeurd het ook in andere forums (waar miss p al naar verwees in een van haar posts)
maar toch blij je mening hierover te horen Eye-Riz.. 

| quote: |
| Waarom ben je nog steeds niet meer op icq/IRC |
) Tenminste, ik heb nog nooit van Mira en Mils ofzo gehoord, dus zal wel verkeerd zijn (verder is er niemand).
Ja hoor mensen, het hele forum is hier een grote sarcastische bom, doe ff normaal zeg!
Kijk hier maar ff Eye-Riz
http://www.fedaykinclan.cjb.net/irc/irc.html
ik denk dat je op de verkeerde server zit dan
als je mirc geopend hebt typ dan dit (je kan dat menu gewoon wegklikken als dat komt):
/server efnet.vuurwerk.nl
andere opties:
/server irc.homelien.no
/server efnet.demon.co.uk
/server irc.east.gblx.net
/server irc.Qeast.net
naja das wel genoeg
vervolgens zit iedereen in #taforum
(typ /j #taforum maar dat wist je waarschijnlijk al
)
hoopt dat dit voor nu ff helpt...
succes 
| quote: |
| Originally posted by TimeportE nou ik heb wel degelijk nagedacht over mijn post in die thread.. en hij slaat volgens mij ook nog ergens op.. (toch?? ).. toch vind ik het goed dat die thread gesloten is want het was duidelijk een flame-thread (zo begon het iig en zo is het grotendeels ook verder gegaan).. en flame-threads die worden gewoon gesloten, zo gebeurd het ook in andere forums (waar miss p al naar verwees in een van haar posts) maar toch blij je mening hierover te horen Eye-Riz.. ![]() |
kep t alleen maar over t zelfde sarcasme dan het sarcasme van miss prox,dus is aan jezelf om te geloven of t wel of niet zo is,ik weet voor mezelf wel wat ik geloof
Ik geloof dat zo langzamerhand iedereen ook wel weet wat jij denkt, want voor mijn gevoel heb je dat vaak genoeg duidelijk gemaakt....maar misschien zijn er nog steeds mensen met vuile brilleglazen op 
*cheers* dear
btw,was dat nou sarcastisch bedoelt of niet,misschien handig als je dat er ff bij zet,weet iedereen t:P
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.