TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zomaar een thread dicht?!?!

Posted by Eye-Riz on Jan-04-2002 23:19:

zomaar een thread dicht?!?!

Ik snap iets niet... Het hele jaar door worden er bijna geen threads gelosed, niemand wordt op zijn vingers getikt als ie off topic gaat, en nu gaat er een thread dicht zonder dat iemand daar nog hun mening over heeft kunnen geven? In twee dagen?!
Ik heb er namelijk nog wel wat over te zeggen:

Het is zo jammer dat mensen zich zo gauw aangevallen voelen. Denk toch ff na. Ik weet zeker dat Miss P het niet zo heeft bedoeld, dat het inderdaad een vorm van sarcasme was. Misschien kwam het niet zo goed tot uiting, maar ja, geschreven woorden zijn nou eenmaal anders dan gesproken woorden.

Raar vind ik het dat er in dit soort flame-threads opeens gescholden wordt door mensen die er niets mee te maken hebben. Schelden doe je maar in PM's, daar zijn ze voor: persoonlijke positieve of negatieve uitingen.

Frappant vind ik het dat er mensen in dit soort threads opduiken die eerder hebben gezegd hier niet meer te zullen posten. Het is ieder's recht om te posten, maar vanwaar dan zeggen dat je hier nooit meer zult komen (en nee, dit is geen persoonlijke aanval)

Stom vind ik het dat iemand het nodig vind om die thread in het andere forum hier te plaatsen om de mensen op z'n hand te krijgen. Ik weet niet eens meer wie het gedaan heeft, maar als je moeite hebt met een thread, geef dat dan aan in die thread (tenzij die zoals die thread over Miss P nu gesloten is) of doe het in een PM.

Jullie kennen onderhand miss P en haar uitingen toch wel een beetje? Dan weet je toch hoe die opgevat moeten worden? Als Henkie of Optimus ofzo die thread over het sluiten vanb het Nederlandse TA forum had gestart, dan hadden jullie niet zo gereageerd, dan was het geweest, en had iedereeen de lol er wel van ingezien.
Beetje makkelijk dan om iemand de huid vol te schelden die haar hart op haar tong heeft liggen, die soms misschien iets te gauw iets zegt voordat ze nadenkt. (Doet me denken aan Maxima die wat zegt over alexander, toen hij te vlug iets uitsprak zonder even na te denken ) Kunnen jullie nou niet door de woorden heen lezen?! (iedereen bekijkt zelf maar of ie zich hierbij aangesproken voelt, ik heb het niet tegen iedereen)

Ik vind het erg makkelijk om je mening meteen klaar te hebben staan.
Verder vind ik het erg oke van miss P om excuses aan te bieden, dat heb ik hier mensen nog niet zo vaak zien doen...

Zo.
Ik weet dat ik me niet moet bemoeien met het moderaten, wil ik ook niet doen. Vandaar maar gewoon een nieuwe thread, angezien het in die andere niet meer kon. Eens kijken of deze thread geclosed wordt. Of zelfs gedelete wordt... Misschien dat er wel meer mensen zijn die nog wat hadden willen zeggen....

Posted by Henkie_henk on Jan-05-2002 00:38:

bedankt voor je visie.. het is genoteerd

Posted by Opti on Jan-05-2002 00:44:

Re: zomaar een thread dicht?!?!

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Als Henkie of Optimus ofzo die thread over het sluiten vanb het Nederlandse TA forum had gestart, dan hadden jullie niet zo gereageerd, dan was het geweest, en had iedereeen de lol er wel van ingezien.

Waarom ik nou weer? Zoveel onzin kraam ik ook weer niet uit hoor!!

[off topic]Waarom ben je nog steeds niet meer op icq/IRC?[/off topic]

Posted by Little Theseus on Jan-05-2002 00:56:

Re: Re: zomaar een thread dicht?!?!

quote:
Originally posted by Optimus Trance

Waarom ik nou weer? Zoveel onzin kraam ik ook weer niet uit hoor!!

Wahaha lol mister leugenaar j/k

Ik geef proxi wel gelijk in dat ze die thread van Snuggle geclosed wil hebben, die sloeg best wel nergens op, flame it!!!

En Eye-riz, je hebt daar een goed woordje gedaan, ik heb daar weinig aan toe te voegen. Behalve dat ik wel vind dat als iemand het ergens anders leuker vind dan op een ene plek daar gewoon zn kop over moet houden en niet op de ene plek gaan zeiken dat het bij de andere leuker is. Een beetje: ik ben beter dan jij- gedoe, in de psychologie noemen ze het ook wel aaps. STFU & enjoy yourself, en stop dat gezeik de hele tijd en laat mij hier in alle rust posten.

Posted by eXos on Jan-05-2002 00:57:

Ik heb m nog eens rustig doorgelezen en ik kwam er achter dat er 2 onderwerpen ter sprake kwamen. Dat Miss Proximuts gedoe en het Mp3 verhaal. Hopelijk kenne we gewoon allebei de topics afsluiten want ik wordt er een beetje moe van al zeg ik het zelf.

Ow, ik ben moe van de tijd, niet van de threads

LOL...

Tis weer genoeg geweest voor vandaag. Die grote kus voor Miss P heb ik nog altijd bij me voor als we een keer mochten meeten...

Toedels

Posted by eXos on Jan-05-2002 00:59:

Re: Re: Re: zomaar een thread dicht?!?!

quote:
Originally posted by Little Theseus

Wahaha lol mister leugenaar j/k

Ik geef proxi wel gelijk in dat ze die thread van Snuggle geclosed wil hebben, die sloeg best wel nergens op, flame it!!!

En Eye-riz, je hebt daar een goed woordje gedaan, ik heb daar weinig aan toe te voegen. Behalve dat ik wel vind dat als iemand het ergens anders leuker vind dan op een ene plek daar gewoon zn kop over moet houden en niet op de ene plek gaan zeiken dat het bij de andere leuker is. Een beetje: ik ben beter dan jij- gedoe, in de psychologie noemen ze het ook wel aaps. STFU & enjoy yourself, en stop dat gezeik de hele tijd en laat mij hier in alle rust posten.

Al pas jeje sig nu gewoon ff aan. Ik word er helemaal gestoord van man.

Posted by Donna on Jan-05-2002 08:51:

Heeft iemand hier een post van de afgelopen dagen serieus bedoelt dan????
Welneeeeeeej we waren allemaal gewoon sarcastisch,sjeeeeeeeeeezus beetje hollandse humor hoor hey,verder nog iets?:P

/me doet maar s ff ut slagershuppeltje *tralalalaaa*

mzzlllllll

Posted by Miss Proximus on Jan-05-2002 09:01:

hehe EINDELIJK! iemand die tenminste door heb dat ik sorry heb gezegd

ennu......theseus.......het was niet mijn idee om die thread te sluiten hoor!

Posted by Flippe on Jan-05-2002 09:59:

quote:
Originally posted by Donna
Heeft iemand hier een post van de afgelopen dagen serieus bedoelt dan????
Welneeeeeeej we waren allemaal gewoon sarcastisch,sjeeeeeeeeeezus beetje hollandse humor hoor hey,verder nog iets?:P

/me doet maar s ff ut slagershuppeltje *tralalalaaa*

mzzlllllll

volgens mij is het grootse deel van de posts hiet onzin
maar ja

Posted by TimeportE on Jan-05-2002 10:29:

nou ik heb wel degelijk nagedacht over mijn post in die thread.. en hij slaat volgens mij ook nog ergens op.. (toch?? )..
toch vind ik het goed dat die thread gesloten is want het was duidelijk een flame-thread (zo begon het iig en zo is het grotendeels ook verder gegaan).. en flame-threads die worden gewoon gesloten, zo gebeurd het ook in andere forums (waar miss p al naar verwees in een van haar posts)
maar toch blij je mening hierover te horen Eye-Riz..

Posted by Eye-Riz on Jan-05-2002 12:53:

quote:
Waarom ben je nog steeds niet meer op icq/IRC

Omdat ik mirc al wel heb gedowned, maar ik niet op ta forum kom (doe waarschijnlijk weer iets verkeerds ) Tenminste, ik heb nog nooit van Mira en Mils ofzo gehoord, dus zal wel verkeerd zijn (verder is er niemand).
Misschien een goed idee om een sticky thread te maken over wat waar te downloaden, en dan wat je moet doen om er te komen? en hoe je je instellingen in moet stellen?
Elke keer opnieuw zijn er mensen die het vragen, en om dan een andere thread uit het verre verleden op te graven vind ik best veel gedoe!

Posted by TranceFool on Jan-05-2002 13:08:

Ja hoor mensen, het hele forum is hier een grote sarcastische bom, doe ff normaal zeg!

Posted by eXos on Jan-05-2002 13:09:

Kijk hier maar ff Eye-Riz

http://www.fedaykinclan.cjb.net/irc/irc.html

Posted by John on Jan-05-2002 13:12:

ik denk dat je op de verkeerde server zit dan
als je mirc geopend hebt typ dan dit (je kan dat menu gewoon wegklikken als dat komt):
/server efnet.vuurwerk.nl
andere opties:
/server irc.homelien.no
/server efnet.demon.co.uk
/server irc.east.gblx.net
/server irc.Qeast.net
naja das wel genoeg
vervolgens zit iedereen in #taforum
(typ /j #taforum maar dat wist je waarschijnlijk al )

hoopt dat dit voor nu ff helpt...
succes

Posted by Blik on Jan-05-2002 17:48:

quote:
Originally posted by TimeportE
nou ik heb wel degelijk nagedacht over mijn post in die thread.. en hij slaat volgens mij ook nog ergens op.. (toch?? )..
toch vind ik het goed dat die thread gesloten is want het was duidelijk een flame-thread (zo begon het iig en zo is het grotendeels ook verder gegaan).. en flame-threads die worden gewoon gesloten, zo gebeurd het ook in andere forums (waar miss p al naar verwees in een van haar posts)
maar toch blij je mening hierover te horen Eye-Riz..

gelukkig snapt iemand het, ik had die thread al eerder dichtgegooid maar toen vonden de meeste dat die thread weer open moest omdat miss P zich moest verdedigen, was ik het wel mee eens dus heb ik hem geopend, zij heeft gereageerd, anderen daarop gereageerd.....discussie voorbij, thread closed voordat het uit de hand gaat lopen

Posted by Donna on Jan-05-2002 20:32:

kep t alleen maar over t zelfde sarcasme dan het sarcasme van miss prox,dus is aan jezelf om te geloven of t wel of niet zo is,ik weet voor mezelf wel wat ik geloof

Posted by Miss Proximus on Jan-05-2002 21:18:

Ik geloof dat zo langzamerhand iedereen ook wel weet wat jij denkt, want voor mijn gevoel heb je dat vaak genoeg duidelijk gemaakt....maar misschien zijn er nog steeds mensen met vuile brilleglazen op

Posted by Donna on Jan-05-2002 21:40:

*cheers* dear

btw,was dat nou sarcastisch bedoelt of niet,misschien handig als je dat er ff bij zet,weet iedereen t:P