TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Förstå min situation!
Förstå min situation!
jag bor i vila o vi har en panna som värmer upp vattnet. nu fungerar inte den. så vi har bara kall vatten.
vad jag inte kan göra har jag inte kommit på än.
säg du:
inte duscha(hatar kall duschar)
mer..?
koka vatten och ta ett bad....
flytta till lägenhet?
duscha hos nån polare i närheten tills varmvattnet funkar igen?
Vad gjorde du då? *nyfiken*
Nu ser du nyduschad o fräsh ut iaf
| quote: |
| Originally posted by Ravesquad Nu ser du nyduschad o fräsh ut iaf |
| quote: |
| Originally posted by fruktsoppa jo, det har bäörjat funka igen, fast bara att duscha i varmvatten cirka 1 minut.. skitjobbit.. what to do? vill ha lite disk. här.. det händer inte så mycket på nätwt nu.. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.