TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Förstå min situation!


Posted by fruktsoppa on Jan-05-2002 01:56:

Förstå min situation!

jag bor i vila o vi har en panna som värmer upp vattnet. nu fungerar inte den. så vi har bara kall vatten.

vad jag inte kan göra har jag inte kommit på än.
säg du:

inte duscha(hatar kall duschar)
mer..?


Posted by 303 on Jan-05-2002 10:49:

koka vatten och ta ett bad....


Posted by Gaby on Jan-05-2002 13:54:

flytta till lägenhet?


Posted by Virus on Jan-05-2002 14:54:

duscha hos nån polare i närheten tills varmvattnet funkar igen?


Posted by Gaby on Jan-07-2002 11:11:

Vad gjorde du då? *nyfiken*


Posted by Ravesquad on Jan-07-2002 13:25:

Nu ser du nyduschad o fräsh ut iaf


Posted by fruktsoppa on Jan-07-2002 18:14:

quote:
Originally posted by Ravesquad
Nu ser du nyduschad o fräsh ut iaf


jo, det har bäörjat funka igen, fast bara att duscha i varmvatten cirka 1 minut.. skitjobbit..

what to do?

vill ha lite disk. här.. det händer inte så mycket på nätwt nu..


Posted by Virus on Jan-07-2002 18:30:

quote:
Originally posted by fruktsoppa


jo, det har bäörjat funka igen, fast bara att duscha i varmvatten cirka 1 minut.. skitjobbit..

what to do?

vill ha lite disk. här.. det händer inte så mycket på nätwt nu..


Ta en snabbdusch?

Vägra ge efter för kylan och stå kvar spartanskt?

Det fínns nog inte så mycket mer jag kan komma på för att "tiilföra diskussionen"..



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.