TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Elektroniskmusik.net
Elektroniskmusik.net
http://elektroniskmusik.net b�de en .mp3 label och en portal med artiklar och info om olika events. Vi h�ller p� att bygger sidan och s�ker folk som �r kunniga och villiga att skriva l�pande artiklar som r�r den elektroniska scenen. F�r mer info kontakta [email protected]
// Thomas
| quote: |
| Warning: main(./common.php): failed to open stream: No such file or directory in c:\IIS_Automation\LocalUser\elektroniskmusik\index.php on line 26 Warning: main(): Failed opening './common.php' for inclusion (include_path='.;c:\php4\pear') in c:\IIS_Automation\LocalUser\elektroniskmusik\index.php on line 26 Fatal error: Call to undefined function: session_pagestart() in c:\IIS_Automation\LocalUser\elektroniskmusik\index.php on line 31 |
| Sidan �r nere pga tekniska problem, Vi jobbar med att l�sa problemet s� fort vi kan! // Admin |
funkar nu iof men skriva artiklar �r inte min grej
Sidan var nere ett tag men �r uppe o snurrar igen nu...! Var lite problem med databasen! S�ker �ven n�gon som �r insatt i nya skivsl�pp och s� vidare.. Allt �r av intresse! Kommer ett forum snart med, d� det gammla gick i krach under databas krash.
H�ller v�l reda p� de flesta skivsl�ppen och det �r inte n�got fel med events osv, skriva artiklar �r jag inte bra p� hehe 
EDIT: Tycker att det �r ett coolt projekt att starta en digital-label. skulle fan ha t�nkt p� det n�r vi valde UF-f�retag, damn 
| Originally posted by zoric H�ller v�l reda p� de flesta skivsl�ppen och det �r inte n�got fel med events osv, skriva artiklar �r jag inte bra p� hehe ![]() EDIT: Tycker att det �r ett coolt projekt att starta en digital-label. skulle fan ha t�nkt p� det n�r vi valde UF-f�retag, damn |
| Originally posted by Jule UF??? |
| Originally posted by zoric http://www.ungforetagsamhet.se/ det �r en kurs i sm�f�retagande b, d�r man startar ett eget uf-f�retag som man sedan driver till en viss del av skol�ret. skola med andra ord. |
| Originally posted by Jule Okey d� e jag med! Kika p� din pm :P |
nu �r ett forum fixat d�r oss�. (inte alls f�r att konkurera med detta:P). Men v�ran gammla user list e borta f�r backupen av databasen var "ful" s� att s�ga... Tips och p� vilka katagorier isv �r v�lkommet. Kanske n�got dutti man eller kvinna h�r kan t�nkas vara moderator oss�..
*edit* posta fel