TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Size Labelnight 13 Dec
Size Labelnight 13 Dec

23�rs gr�ns i know !
.. men det skall tydligen finnas n�n grej som g�r att �ven folk under 23 ska kunna komma in, info om detta skickas ut av clubsthlm.se nu under veckan, har jag h�rt.
Detta f�r ej missas 
ps. nice azz ^^ 
23�rs gr�ns
varf�r i helvete?!
CAN I ASS YOU A QUESTION????
kass flyer 
| quote: |
| Originally posted by lacksesepsotygh kass flyer |
| Originally posted by RebeL9 CAN I ASS YOU A QUESTION???? |
| Originally posted by Laszlo jag �r ingen v�rldsm�stare heller men denna ser fan ta mig bedr�vlig ut...cheesy s� det skriker om det.... |
Kunde lika garna vara designat, som omslag till Svenska nyborjare vol 1.
Inst�llt..
N�gonstans k�nde man p� sig detta..
Mjo .. men Alf Tumble lirar ist�llet ..
Jag tycker det �r ofta det �r s� j�vla oseri�st i dj-branschen. Deras mananger hade allts� bokat fel flyg hem till sverige? menar vad i helvete �r det f�r en manager dom har:S Och det g�r alltid att boka ett nytt bara man vill ta sig r�d
mm lr hur, d k�nns n�stan som att dom typ lockat folk med angello/ingrosso f�r att f� uppm�rksamhet, en hype kring festen .. s� m�nga planerar att komma, sen dagen innan s� typ 'nee dom kommer inte .. men d g�r ist�llet alf' .. s� ni f�r n�ja er med det .. typ 
| Originally posted by Braxen mm lr hur, d k�nns n�stan som att dom typ lockat folk med angello/ingrosso f�r att f� uppm�rksamhet, en hype kring festen .. s� m�nga planerar att komma, sen dagen innan s� typ 'nee dom kommer inte .. men d g�r ist�llet alf' .. s� ni f�r n�ja er med det .. typ |
..Den h�r festen va r�tt skum, enligt infon man fick s� skulle d va 7-8 dj's .. d va 2 :O ..n�n som va s�d�r � alf tumble som fan e grym, skulle va 2 golv men va bara ett .. s�nt vore ju inte helt fel att f� reda p� innan, stod ju bara att angello/ingrosso ej skulle komma .. men men .. ja hade skoj ..