TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Size Labelnight 13 Dec

Posted by Braxen on Dec-06-2005 21:24:

Party Hat Size Labelnight 13 Dec

23�rs gr�ns i know ! .. men det skall tydligen finnas n�n grej som g�r att �ven folk under 23 ska kunna komma in, info om detta skickas ut av clubsthlm.se nu under veckan, har jag h�rt.

Detta f�r ej missas

ps. nice azz ^^

Posted by zoric on Dec-06-2005 21:58:

23�rs gr�ns

varf�r i helvete?!

Posted by RebeL9 on Dec-07-2005 05:50:

CAN I ASS YOU A QUESTION????

Posted by lacksesepsotygh on Dec-08-2005 00:08:

kass flyer

Posted by Laszlo on Dec-08-2005 14:29:

quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
kass flyer

jag �r ingen v�rldsm�stare heller men denna ser fan ta mig bedr�vlig ut...cheesy s� det skriker om det....

Posted by Laszlo on Dec-08-2005 14:35:

quote:
Originally posted by RebeL9
CAN I ASS YOU A QUESTION????

f�r mig hastigt och lustigt att t�nka p� Control Freak

Posted by Braxen on Dec-08-2005 14:37:

quote:
Originally posted by Laszlo
jag �r ingen v�rldsm�stare heller men denna ser fan ta mig bedr�vlig ut...cheesy s� det skriker om det....

sometimez cheese iz ze good !

Posted by lonne on Dec-09-2005 03:07:

Kunde lika garna vara designat, som omslag till Svenska nyborjare vol 1.

Posted by hustler on Dec-13-2005 15:36:

Inst�llt..

N�gonstans k�nde man p� sig detta..

Posted by Braxen on Dec-13-2005 17:24:

Mjo .. men Alf Tumble lirar ist�llet ..

Posted by mr_fisken on Dec-13-2005 17:25:

Jag tycker det �r ofta det �r s� j�vla oseri�st i dj-branschen. Deras mananger hade allts� bokat fel flyg hem till sverige? menar vad i helvete �r det f�r en manager dom har:S Och det g�r alltid att boka ett nytt bara man vill ta sig r�d

Posted by Braxen on Dec-13-2005 17:30:

mm lr hur, d k�nns n�stan som att dom typ lockat folk med angello/ingrosso f�r att f� uppm�rksamhet, en hype kring festen .. s� m�nga planerar att komma, sen dagen innan s� typ 'nee dom kommer inte .. men d g�r ist�llet alf' .. s� ni f�r n�ja er med det .. typ

Posted by hustler on Dec-13-2005 21:31:

quote:
Originally posted by Braxen
mm lr hur, d k�nns n�stan som att dom typ lockat folk med angello/ingrosso f�r att f� uppm�rksamhet, en hype kring festen .. s� m�nga planerar att komma, sen dagen innan s� typ 'nee dom kommer inte .. men d g�r ist�llet alf' .. s� ni f�r n�ja er med det .. typ

Skulle f�rv�na mig f�ga om det var s� det l�g till. House Maffia f�r aldrig till det i Stockholm av n�gon outgrundlig anledning, k�nns det som.

Posted by Braxen on Dec-14-2005 11:47:

..Den h�r festen va r�tt skum, enligt infon man fick s� skulle d va 7-8 dj's .. d va 2 :O ..n�n som va s�d�r � alf tumble som fan e grym, skulle va 2 golv men va bara ett .. s�nt vore ju inte helt fel att f� reda p� innan, stod ju bara att angello/ingrosso ej skulle komma .. men men .. ja hade skoj ..