TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מיקסר + מחשב + פטיפון ???
מיקסר + מחשב + פטיפון ???
שלום לכם 
רציתי לשאול - מישהו יודע איך מחברים מחשב למיקסר ? יענו שהמחשב יהיה מחובר לערוץ אחד במיקסר.
לאיפה אני מחבר את הכבל מהמיקסר לכרטיס קול? יענו לאיזה כניסה בכרטיס קול.
אני יכול לחבר אותו לאוזניות אבל אז אין איזון בווליום והאקוולייזר דפוק... מישהו יודע לאיפה אני מחבר את המיקסר ואיך אני נגיד שם טראק בווינאמפ ושאני אשמע אותו במיקסר?
(הווינאמפ משמיע ל-
WAVE
שזה האוזניות...)
תודה !!
אתה מחבר את זה עם קבל שבצד אחד שלו יש סטריאו רגיל, כמו של אוזניות, ובצד השני חיבור כמו שאיתו אתה מחבר את הפטיפון למיקסר
זה לא בעיה להשיג קבל כזה...
לא התכוונתי לכבל
כבל יש לי!
התכוונתי ל- לאיזה כניסה של הכרטיס קול אתה מחבר את הכבל!

אההה אוקי
אז אתה מחבר את הקבל ליציאה של הסאונד... לאן שאתה מחבר את הרמקולים של המחשב ותצד השני למיקסר
כמה יציאות יש כבר בכרטיס קול? 3
אחד כניסה למיקרופון
אחד כניסה ללין אין
ואחד יציאה
Line out
שמע אחי אני לא מבין את השאלות שלך בכלל....
אתה מוכן להסביר את עצמך???
אני רוצה לחבר את המחשב לערוץ במיקסר שלי.
לאיפה אני מחבר את הכבל ?
בכרטיס קול שלי יש לי חיבור למיקרופון, אוזניות/רמקולים, ליין אין, ליין אאוט ודיגיטלי.
| quote: |
| Originally posted by s0undw4v3 אני רוצה לחבר את המחשב לערוץ במיקסר שלי. לאיפה אני מחבר את הכבל ? בכרטיס קול שלי יש לי חיבור למיקרופון, אוזניות/רמקולים, ליין אין, ליין אאוט ודיגיטלי. |
אתה צריך לחבר ככה:
(הכי ויזואלי שאפשר...)
{מחשב}-------------------------(מיקסר)
(Ch1/2/3)---------------------(line out)
יש שאלות נוספות?
למרות שאני חושב שיהיה לך מסובך לעבוד ככה...

לפי דעתי הכי נוח לעבוד ככה אבל זה טוב רק אם יש לך מיקסר שלוש ערוצים ומעלה....
----{מחשב עם התוכנה פי סי די ג'יי רד}---- {פטיפון\קומפקט}
| | |
| | |
| | |
|------{מיקסר}--------------------------| |
| |
|-----------------------------------------|
הבנת את השירטוט הערבי שלי??
אתה יכול להוסיף עוד קומפקטים ופטיפונים לפי מספר הערוצים
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano לפי דעתי הכי נוח לעבוד ככה אבל זה טוב רק אם יש לך מיקסר שלוש ערוצים ומעלה.... ----{מחשב עם התוכנה פי סי די ג'יי רד}---- {פטיפון\קומפקט} | | | | | | | | | |------{מיקסר}--------------------------| | | | |-----------------------------------------| הבנת את השירטוט הערבי שלי?? אתה יכול להוסיף עוד קומפקטים ופטיפונים לפי מספר הערוצים |
ואללה אולי בגלל זה לא הבנתי...
איך אתה עובד?
כאילו עם מה איזה ציוד?
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL ואללה אולי בגלל זה לא הבנתי... איך אתה עובד? כאילו עם מה איזה ציוד? |
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano אתה שואל אותי??? אני עובד עם זוג cdj-100s מיקסר korg kaoss pad mixer KM2 שתי ערוצים ופטיפון gemini - xl-500II |

אוקיי אז דבר ראשון שאתה צריך לעשות הוא להשיג מפצל מPL גדול לPL קטן כי במחשב אין יציאות של PL גדול.
אח"כ אתה מחבר את המפצל ליציאת OUT במחשב ובמיקסר אתה בוחר ערוץ ומחבר אותו לIN
אני לא מבין מה הבעיה באמת 
אלא אם כן היציאות במיקסר שלך הם LEFT ו RIGHT ואז אתה צריך עוד מפצל שיפצל לך ת'כאבל לעוד 2 יציאות והנה, נפתרה הבעיה!
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL פצצה, איך באמת הקיאוס פאד? ששילבו אותו עם המיקסרים של ניומרק אמרו לי שזה לא טוב למה נימורק לא משהו במיקסרים... בקשר לפטיפון איך הוא? ![]() הואDD או שעל חגורה? |
אוקיי, אז כולכם פה לא בדיוק מבינים מה שאלתי...
יש לי כבל
RCA
ויש לי כבר מתאם למחשב - צד אחד
RCA
וצד שני סטריאו רגיל כמו של אוזניות
אין לי בעיה באיך לחבר! תסלחו לי אבל לא נולדתי אתמול... הבעיה שלי היא בווליומים
(VOLUME)
ובאקוולייזר
(EQUALIZER)
אם מחברים את המיקסר למחשב דרך הכניסה לאוזניות של הכרטיס קול, אז צריך למצוא את הכיוונון הנכון של הווליום במחשב כדי שהבאסים לא יתפוצצו במיקסר ובשביל זה צריך לשחק גם עם הווליום והאקוולייזר במחשב וגם בווליום והאקוולייזר של המיקסר.
הבנתי שאם מחברים את המיקסר לכניסה
LINE OUT
בכרטיס קול, אז הוא מקבל ווליום נורמלי
(NORMALIZED)
כמו מקומפקט דיסק והוא מגביר אותו (כאילו חיברתי יחידת סידי למיקסר)
אין לי בעיה לחבר אותו ל-
LINE OUT
הבעיה היא שכשאני מחבר אותו לשם - לא שומעים כלום!
אז עכשיו אני שואל עוד פעם - מה אני עושה כדי לשמוע במיקסר את המחשב דרך ה-
LINE OUT
?
מקווה שהבנתם הפעם ![]()
| quote: |
| Originally posted by s0undw4v3 אוקיי, אז כולכם פה לא בדיוק מבינים מה שאלתי... יש לי כבל RCA ויש לי כבר מתאם למחשב - צד אחד RCA וצד שני סטריאו רגיל כמו של אוזניות אין לי בעיה באיך לחבר! תסלחו לי אבל לא נולדתי אתמול... הבעיה שלי היא בווליומים (VOLUME) ובאקוולייזר (EQUALIZER) אם מחברים את המיקסר למחשב דרך הכניסה לאוזניות של הכרטיס קול, אז צריך למצוא את הכיוונון הנכון של הווליום במחשב כדי שהבאסים לא יתפוצצו במיקסר ובשביל זה צריך לשחק גם עם הווליום והאקוולייזר במחשב וגם בווליום והאקוולייזר של המיקסר. הבנתי שאם מחברים את המיקסר לכניסה LINE OUT בכרטיס קול, אז הוא מקבל ווליום נורמלי (NORMALIZED) כמו מקומפקט דיסק והוא מגביר אותו (כאילו חיברתי יחידת סידי למיקסר) אין לי בעיה לחבר אותו ל- LINE OUT הבעיה היא שכשאני מחבר אותו לשם - לא שומעים כלום! אז עכשיו אני שואל עוד פעם - מה אני עושה כדי לשמוע במיקסר את המחשב דרך ה- LINE OUT ? מקווה שהבנתם הפעם |
תנסה להפעיל את ה
line out
ב
vol. controller
של הכרטיס קול או של הווינדוס
צריך להיות לך כרטיס קול די טוב עם יש לך גם יציאה לאוזניות וגם
line out
יש לי
Creative Soundblaster Live! Value
כרטיס קול רגיל...
ו- Windows 2000
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.