TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מיקסר + מחשב + פטיפון ???


Posted by s0undw4v3 on Jan-05-2002 19:37:

Smoking ..umm..something מיקסר + מחשב + פטיפון ???

שלום לכם

רציתי לשאול - מישהו יודע איך מחברים מחשב למיקסר ? יענו שהמחשב יהיה מחובר לערוץ אחד במיקסר.
לאיפה אני מחבר את הכבל מהמיקסר לכרטיס קול? יענו לאיזה כניסה בכרטיס קול.

אני יכול לחבר אותו לאוזניות אבל אז אין איזון בווליום והאקוולייזר דפוק... מישהו יודע לאיפה אני מחבר את המיקסר ואיך אני נגיד שם טראק בווינאמפ ושאני אשמע אותו במיקסר?

(הווינאמפ משמיע ל-
WAVE
שזה האוזניות...)

תודה !!


Posted by Q-PiXeL on Jan-05-2002 19:51:

אתה מחבר את זה עם קבל שבצד אחד שלו יש סטריאו רגיל, כמו של אוזניות, ובצד השני חיבור כמו שאיתו אתה מחבר את הפטיפון למיקסר
זה לא בעיה להשיג קבל כזה...


Posted by s0undw4v3 on Jan-05-2002 19:59:

לא התכוונתי לכבל
כבל יש לי!

התכוונתי ל- לאיזה כניסה של הכרטיס קול אתה מחבר את הכבל!


Posted by Q-PiXeL on Jan-06-2002 06:02:

אההה אוקי
אז אתה מחבר את הקבל ליציאה של הסאונד... לאן שאתה מחבר את הרמקולים של המחשב ותצד השני למיקסר

כמה יציאות יש כבר בכרטיס קול? 3
אחד כניסה למיקרופון
אחד כניסה ללין אין
ואחד יציאה
Line out


Posted by Dj Moriano on Jan-06-2002 06:49:

שמע אחי אני לא מבין את השאלות שלך בכלל....

אתה מוכן להסביר את עצמך???


Posted by s0undw4v3 on Jan-08-2002 16:30:

אני רוצה לחבר את המחשב לערוץ במיקסר שלי.
לאיפה אני מחבר את הכבל ?

בכרטיס קול שלי יש לי חיבור למיקרופון, אוזניות/רמקולים, ליין אין, ליין אאוט ודיגיטלי.


Posted by Dj Moriano on Jan-08-2002 17:38:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
אני רוצה לחבר את המחשב לערוץ במיקסר שלי.
לאיפה אני מחבר את הכבל ?

בכרטיס קול שלי יש לי חיבור למיקרופון, אוזניות/רמקולים, ליין אין, ליין אאוט ודיגיטלי.


את הצד של הכבל שאתה רוצה לחבר למיקסר אתה מחבר ל
LINE IN
ואת הצד השני אתה מחבר או ל
LINE OUT
או לרמקולים/אוזניות תלוי מה שאתה רוצה


Posted by Dj-2TaLL on Jan-08-2002 18:27:

אתה צריך לחבר ככה:
(הכי ויזואלי שאפשר...)

{מחשב}-------------------------(מיקסר)
(Ch1/2/3)---------------------(line out)

יש שאלות נוספות?
למרות שאני חושב שיהיה לך מסובך לעבוד ככה...


Posted by Dj Moriano on Jan-08-2002 18:37:

לפי דעתי הכי נוח לעבוד ככה אבל זה טוב רק אם יש לך מיקסר שלוש ערוצים ומעלה....



----{מחשב עם התוכנה פי סי די ג'יי רד}---- {פטיפון\קומפקט}
| | |
| | |
| | |
|------{מיקסר}--------------------------| |
| |
|-----------------------------------------|



הבנת את השירטוט הערבי שלי??

אתה יכול להוסיף עוד קומפקטים ופטיפונים לפי מספר הערוצים


Posted by Dj Moriano on Jan-08-2002 18:42:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
לפי דעתי הכי נוח לעבוד ככה אבל זה טוב רק אם יש לך מיקסר שלוש ערוצים ומעלה....



----{מחשב עם התוכנה פי סי די ג'יי רד}---- {פטיפון\קומפקט}
| | |
| | |
| | |
|------{מיקסר}--------------------------| |
| |
|-----------------------------------------|



הבנת את השירטוט הערבי שלי??

אתה יכול להוסיף עוד קומפקטים ופטיפונים לפי מספר הערוצים


איזה דפוק נדפק לי הציור


Posted by Dj-2TaLL on Jan-08-2002 18:55:

ואללה אולי בגלל זה לא הבנתי...

איך אתה עובד?
כאילו עם מה איזה ציוד?


Posted by Dj Moriano on Jan-08-2002 19:24:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
ואללה אולי בגלל זה לא הבנתי...

איך אתה עובד?
כאילו עם מה איזה ציוד?


אתה שואל אותי???


אני עובד עם זוג
cdj-100s
מיקסר
korg kaoss pad mixer KM2
שתי ערוצים

ופטיפון
gemini - xl-500II


Posted by Dj-2TaLL on Jan-08-2002 21:14:

quote:
Originally posted by Dj Moriano


אתה שואל אותי???


אני עובד עם זוג
cdj-100s
מיקסר
korg kaoss pad mixer KM2
שתי ערוצים

ופטיפון
gemini - xl-500II


פצצה, איך באמת הקיאוס פאד?
ששילבו אותו עם המיקסרים של ניומרק אמרו לי שזה לא טוב למה נימורק לא משהו במיקסרים...

בקשר לפטיפון איך הוא?

הואDD
או שעל חגורה?


Posted by on Jan-09-2002 00:00:

אוקיי אז דבר ראשון שאתה צריך לעשות הוא להשיג מפצל מPL גדול לPL קטן כי במחשב אין יציאות של PL גדול.
אח"כ אתה מחבר את המפצל ליציאת OUT במחשב ובמיקסר אתה בוחר ערוץ ומחבר אותו לIN
אני לא מבין מה הבעיה באמת
אלא אם כן היציאות במיקסר שלך הם LEFT ו RIGHT ואז אתה צריך עוד מפצל שיפצל לך ת'כאבל לעוד 2 יציאות והנה, נפתרה הבעיה!


Posted by Dj Moriano on Jan-09-2002 17:11:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


פצצה, איך באמת הקיאוס פאד?
ששילבו אותו עם המיקסרים של ניומרק אמרו לי שזה לא טוב למה נימורק לא משהו במיקסרים...

בקשר לפטיפון איך הוא?

הואDD
או שעל חגורה?


הקאוס פד נחמד מאוד רק צריך לדעת להשתמש בו
ומה שאני אוהב זה שיש כפתור שמסובבים והוא קובע איך ישתלב האפקט....
והבאסה במיקסר שאין באלנס אבל זה לא הכי נורא


והפטיפון הוא
DD
לא הייתי קונה אותו אם הוא היה חגורה אני לא רוצה שהיא תיפול לי כל הזמן


Posted by s0undw4v3 on Jan-10-2002 00:12:

אוקיי, אז כולכם פה לא בדיוק מבינים מה שאלתי...
יש לי כבל
RCA
ויש לי כבר מתאם למחשב - צד אחד
RCA
וצד שני סטריאו רגיל כמו של אוזניות

אין לי בעיה באיך לחבר! תסלחו לי אבל לא נולדתי אתמול... הבעיה שלי היא בווליומים
(VOLUME)
ובאקוולייזר
(EQUALIZER)

אם מחברים את המיקסר למחשב דרך הכניסה לאוזניות של הכרטיס קול, אז צריך למצוא את הכיוונון הנכון של הווליום במחשב כדי שהבאסים לא יתפוצצו במיקסר ובשביל זה צריך לשחק גם עם הווליום והאקוולייזר במחשב וגם בווליום והאקוולייזר של המיקסר.

הבנתי שאם מחברים את המיקסר לכניסה
LINE OUT
בכרטיס קול, אז הוא מקבל ווליום נורמלי
(NORMALIZED)
כמו מקומפקט דיסק והוא מגביר אותו (כאילו חיברתי יחידת סידי למיקסר)

אין לי בעיה לחבר אותו ל-
LINE OUT
הבעיה היא שכשאני מחבר אותו לשם - לא שומעים כלום!
אז עכשיו אני שואל עוד פעם - מה אני עושה כדי לשמוע במיקסר את המחשב דרך ה-
LINE OUT

?

מקווה שהבנתם הפעם


Posted by Dj Moriano on Jan-10-2002 12:00:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
אוקיי, אז כולכם פה לא בדיוק מבינים מה שאלתי...
יש לי כבל
RCA
ויש לי כבר מתאם למחשב - צד אחד
RCA
וצד שני סטריאו רגיל כמו של אוזניות

אין לי בעיה באיך לחבר! תסלחו לי אבל לא נולדתי אתמול... הבעיה שלי היא בווליומים
(VOLUME)
ובאקוולייזר
(EQUALIZER)

אם מחברים את המיקסר למחשב דרך הכניסה לאוזניות של הכרטיס קול, אז צריך למצוא את הכיוונון הנכון של הווליום במחשב כדי שהבאסים לא יתפוצצו במיקסר ובשביל זה צריך לשחק גם עם הווליום והאקוולייזר במחשב וגם בווליום והאקוולייזר של המיקסר.

הבנתי שאם מחברים את המיקסר לכניסה
LINE OUT
בכרטיס קול, אז הוא מקבל ווליום נורמלי
(NORMALIZED)
כמו מקומפקט דיסק והוא מגביר אותו (כאילו חיברתי יחידת סידי למיקסר)

אין לי בעיה לחבר אותו ל-
LINE OUT
הבעיה היא שכשאני מחבר אותו לשם - לא שומעים כלום!
אז עכשיו אני שואל עוד פעם - מה אני עושה כדי לשמוע במיקסר את המחשב דרך ה-
LINE OUT

?

מקווה שהבנתם הפעם


אני חושב שאני יכול לעזור לך
אבל זה תלוי איזה כרטיב כל יש לך
ואיזה ווינדאוס


Posted by Q-PiXeL on Jan-11-2002 12:11:

תנסה להפעיל את ה
line out
ב
vol. controller
של הכרטיס קול או של הווינדוס

צריך להיות לך כרטיס קול די טוב עם יש לך גם יציאה לאוזניות וגם
line out


Posted by s0undw4v3 on Jan-11-2002 16:05:

יש לי
Creative Soundblaster Live! Value

כרטיס קול רגיל...

ו- Windows 2000



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.